דף הבית עיצוב ואדריכלות סטיילינג Crisscut
Crisscut
eldadon 14/07/14 |  צפיות: 12699

יהלום בחיתוך Crisscut

יהלום יכול להגיע בכמה סוגים של חיתוכים, ו crisscut הוא אחד מהם, וגם פופולארי מאוד בתקופה האחרונה. החיתוך הזה מביא את היהלום לרמה אחרת לגמרי, ומעניק לו מראה יוקרתי הרבה יותר.

אם אתה מתכנן לקנות טבעת יהלום לבת הזוג שלך כדי להציע לה נישואין, אל תמהר בבחירת הטבעת; בחירת טבעת יהלום להצעת נישואין צריכה להיות קפדנית במיוחד ולהיעשות תוך חשיבה רבה. כמובן שעליך להתייחס לבת הזוג שלך, להעדפות שלה ומה יגרום לה להתרגש יותר ולהרגיש אהובתך הנצחית.

בין שלל הגורמים שאתה צריך לקחת בחשבון כאשר אתה בוחר טבעת יהלום, ביניהם צבע היהלום, העיצוב של חישוק הטבעת וכדומה – וכמובן גם המחיר, עליך להתייחס לסוג החיתוך של היהלום. יש סוגי חיתוכים שונים ליהלומים, ונראה כי היום חיתוך ה crisscut הוא פופולארי במיוחד בקרב נשים, בשל היופי והבזק האור שהחיתוך מציע.

יהלומים בחיתוך crisscut כוללים 85 פאות שכל אחת מהן תוכננה בקפידה; יש פאות ארוכות שאחראיות על יצירת מראה מאורך ליהלום ויש פאות קצרות שנועדו ליצור אשליה של עומק ביהלום. בשל ריבוי הפאות, כאשר האור עובר מפאה לאחרת נוצר הבזק מושלם שגורם ליהלום להיות הרבה יותר בולט לעין, והלא זה בדיוק מה שהאישה שלך רוצה- יהלום שכולם יבחינו בו, גם מרחוק.

תכנון מושלם למראה מושלם

המורכבות של חיתוך יהלום crisscut היא מה שהופך אותו ליהלום מבוקש כל כך, כיוון שנדרשת רמת דיוק גבוהה ליצור יהלום מושלם בחיתוך שכזה, ומשום כך הוא נחשב למיוחד במינו.

יהלום בחיתוך שכזה מגיע ב 4 סגנונות:

  • Emerald

  • Asscher

  • Cushion

  • round

לכל סגנון שכזה יש את המאפיינים שלו, אך כולם בלי יוצא מן הכלל הם מרשימים במיוחד, כאמור בעיקר בשל האופן שבו האור נזרק על היהלום, מתפזר בין הפאות ונשקף לעין.

על אף שכל אחד מהסגנונות האלו שונים במראה שלהם, אפקט הניצוץ שנוצר ביהלום נשאר מרשים במיוחד, ולכן כל אלו הם בחירה טובה. עם זאת, מכיוון שבת הזוג שלך היא זו שתצטרך לקבל את הטבעת ולענוד אותה, בחר את הסגנון שהיא מעדיפה, וקח בחשבון גם את גודל וצורת כף היד שלה.

לסיכום, יהלום crisscut הוא תמיד בחירה טובה לבת הזוג, ואיתו הצעת הנישואין תהיה רגע שבת זוגך לא תשכח לעולם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 eldadon


 


מאמרים נוספים מאת eldadon
 
טפטים לקיר חדר התינוק
26/10/14 | סטיילינג
טפטים לקיר בחדר התינוקות כמו בכל חדר אחר צריכים להתאים לשטח החדר. טפט כהה מדי בחדר קטן יכול ליצור תחושה קלסטרופובית וחשוכה, בעוד טפט נייטרלי מדי בחדר גדול מאד יכול ליצור רושם קטן בלבד.

הסוגים העיקריים של וילונות לבית
וילונות לבית העשויים בד ניתנים לניקוי קל במכונת הכביסה, תפורים בהתאמה אישית לפי אורך ושטח החלון וניתן להחליף אותם בעלות זולה מאד במהלך שינוי בבית.

תריסים בפתח תקווה
אם אתם מחפשים תריסים בפתח תקווה יש רק מקום אחד שיספק לכם את כל מה שאתם צריכים תחת קורת גג אחת. מגוון גדול של תריסים, מוצרי אלומיניום וחלונות, לצד מוצרים רבים נוספים לבית.

פרקטים מחירים
בכל הקשור לקניית פרקטים מחירים הם רק פקטור אחד מתוך כמה גורמים שמשפיעים על ההחלטה שלכם. הדבר שמשפיע על המחיר יותר מכל הוא איזה סוג פרקט אתם רוצים לרכוש.

Crisscut Cushion
16/07/14 | עיצוב
יהלומים ייחודיים אלו מתוכננים לפרטי פרטים ויופיים הוא לא מקרי. חיתוך ה- Crisscut Cushion נעשה באמצעות חיתוך של 85 פאות לאורך ולרוחב היהלום בצורת שתי וערב. כשהפאות הארוכות משתלבות יחד עם הפאות הקצרות על גבי היהלום, נוצר אפקט מרשים ומחשמל המעניק ליהלום ברק ייחודי.

Orchidea Cut
16/07/14 | סטיילינג
יהלום מסוג Orchidea Cut הוא בחירה אהובה מאוד, בשל המראה המרובע הקלאסי שיש לו עם טוויסט מיוחד- פינות מאורכות שנותנות לו את המראה של פרח הסחלב, או בשמו הלועזי, אורכידאה.

ציוד ספורט
ציוד ספורט מקצועי הוא אחד מהחשובים בעשיית ספורט שכן ציוד ספורט זה מותאם ייעודית לספורט השלשמו הוא יוצר . אחד הציודים החשובים ביותר בעולם ציוד הספורט המקצועי הוא הנעליים

אמנות
14/07/14 | סטיילינג
כשיש חופש, זו ההזדמנות להעשיר את הידע, ללמוד דברים חדשים או להתעמק בדברים שמכירים. אם אמנות היא תחום שמעניין אתכם, נצלו את הזמן הפנוי כדי ללכת למוזיאונים, מרכזי מבקרים, תיאטראות ועוד, שכולם יכולים להציג בפניכם את עולם האמנויות על כל גווניו.

Crisscut
14/07/14 | סטיילינג
יהלום יכול להגיע בכמה סוגים של חיתוכים, ו crisscut הוא אחד מהם, וגם פופולארי מאוד בתקופה האחרונה

דרושים בכירים
דרושים בכירים הן 2 מילים שכל מי שיש לו שנים של ניסיון במקצוע מסוים אוהב לשמוע, והרבה אנשים שמנוסים בתחום שלהם גם מחפשים משרות בכירים על בסיס קבוע.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI