דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות לא חייבים לרוקן חסכונות בשביל טבעת אירוסין
לא חייבים לרוקן חסכונות בשביל טבעת אירוסין
רותם וובז 21/07/14 |  צפיות: 3763

יש לא מעט סיבות לחששות ברכישת טבעת אירוסין, אחת מהן היא סיבה כלכלית. המחשבה שמדובר בטבעת מאוד יקרה אינה נכונה לגמרי. המחשבה הזו הרבה פעמים גורמת לגבר להתמהמה עם ההצעה, לחכות על מנת לצבור סכום כסף שבו יכול לרכוש טבעת אירוסין מכובדת לבת הזוג.

אם אני אפתח את המאמר בכך שניתן לרכוש טבעת אירוסין מכובדת מאוד הסכום של 2500-3000 ₪? תופתעו?

כמובן שמחירי טבעות האירוסין מתפרשות על סקאלה רחבה מאוד של מחירים החל מ- 1000 ₪ ועד עשרות אלפי שקלים. אך לא חייבים לרכוש טבעת בעשרות אלפי שקלים על מנת להצהיר על אהבתכם ולא חייבים שהטבעת תהיה משובצת במגוון יהלומים יקרים אפשר תמיד להתפשר על יהלומים יותר קטנים ופחות נדירים.

שלא תטעו אין כוונה להפנות אתכם לחפש יהלומים מזויפים, אלא יהלומים איכותיים בעלי פרמטרים קצת יותר נמוכים מבחינת משקל, ניקיון, וצבע.

אז איך מוצאים טבעות אירוסין ייחודיות ומכובדת בסכום לא יקר? כפי שציינתי יש להתפשר על פרמטרים מסוימים של היהלום, אבל על מנת למצוא טבעת אירוסין בעלת מראה עשיר בעלות מינימלית תצטרכו להרחיק עד לבורסה ליהלומים ברמת גן. שם יש לא מעט חנויות חברות בארגון היהלומים העולמי, בעלי הידע והמקצועיות הנדרשת לספק לכן טבעת אירוסין איכותית במחירים אטרקטיביים.

למה דווקא שם?

ההבדלים בין חנות תכשיטים רגילה לבין חנות יצרן בתחום היהלומים היא שבחנות רגילה, טבעת אירוסין מגיעה כמוצר מוגמר. עיצוב טבעת ויהלום שלא ניתנים לשינוי על ידי הלקוח. לעומת זאת בחנות יצרן תוכלו להרכיב את הטבעת שלכם, לפי התקציב שיש ברשותכם. כלומר אתם יכולים לבחור עיצוב מסוים של טבעת אירוסין לשנות את היהלום המרכזי ליהלום קצת יותר קטן, פחות נקי. להוריד כמה אבנים צדדיות ולהגיע למחיר שאתם יכולים לשלם עליה.

עוד פרמטר חשוב שיש לקחת בחשבון בהבדלים של טבעות אירוסין בחנות רגילה לעומת חנות יצרן הוא העמלות שמגולמות בתוך מחירה של טבעת אירוסין, איזה עמלות?

עמלה לבעל מקצוע שמייבא את היהלום, עמלה לבדיקה של היהלום, עמלה לליטוש וחיתוך, עמלה למעצב של הטבעת, ועמלה לשיבוץ. כל הפעלות הנ"ל נעשות עלי ידי בעלי מקצוע. בחנות יצרן העובדים מורכבים מבעלי מקצוע שונים בתחום שכולם עובדים יחד תחת אותה החנות. החיסכון של הצרכן עומד על 50% בקנייה של טבעת מיצרן יהלומים לעומת חנות תכשיטים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם וובז


 


מאמרים נוספים מאת רותם וובז
 
אימון כושר אישי לנשים בהריון
הקפדה על תזונה נכונה ופעילות גופנית חשובה תמיד לאורך כל שנות חיינו, אך במיוחד לנשים בהריון. בזמן הריון הגוף שלנו משתנה, התגובות משתנות, ההורמונים משתוללים, והרצון שלנו לאכול גובר.

טיפים חשובים לרכישת קלנועית
16/09/14 | רכב
קלנועית הינה רכב ממונע, הפועל על מצבר (סוללה), ובטיחותי מאוד יחסית לאופניים או כיסא גלגלים חשמלי. הקלות של הגעה ממקום למקום בעזרת כלי הרכב הקטן אל במאוד יציב משנה חיים של אוכלוסיות שלמות של קשישים או בעלי מוגבלות פיזיות

טבעות אירוסין במראה יוקרתי במחיר זול
06/08/14 | חתונות
אין ספק שהצעת נישואין הוא רגע קסום ומרגש לשני הצדדים, אפילו גברים שאינם מפגינים רגשות בציבור יתרגשו במעמד הצעת הנישואין, והסיבה לכך היא ברורה. הם עומדים להציע לבת הזוג לחלוק את שארית החיים יחד.

איתור תקלה במצבר לרכב
30/07/14 | רכב
המצבר מהווה את ליבו של הרכב, הוא האחראי לספק חשמל עבור ההתנעה ועבור כל רכיבי החשמל האחרים. מצבר הוא חלק מרכזי בכל רכב, מאופנוע ועד משאית או אוטובוס.

טבעת אירוסין הדרך הנכונה לשם
שוק הרווקים והרווקות הפך להיות קשה יותר, בעל חוקי משחק שונים מאשר בעבר, וגם מוצף הרבה יותר משנים קודמות

טבעות אירוסין היופי שמעבר
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא מרגשת, אך בניגוד לדעה הרווחת לא מדובר באקט ספונטני אלא ברגע שחייב להיות מתכונן מראש בקפידה.

לא חייבים לרוקן חסכונות בשביל טבעת אירוסין
יש לא מעט סיבות לחששות ברכישת טבעת אירוסין, אחת מהן היא סיבה כלכלית. המחשבה שמדובר בטבעת מאוד יקרה אינה נכונה לגמרי.

רוצה טבעת אירוסין כמו בסרטים
רוב הנשים שנמצאות הזוגיות מחכות לרגע המיוחל בו בן הזוג יכרע על הברך ויציע להן נישואים. אבל לא תמיד הרגע הזה מגיע, ויש לא מעט נשים שמוצאות את עצמן במערכת יחסים ארוכה ובלי טבעת אירוסין.

בלונים לאירועים הטרנד החם
תחום האירועים מתנה ומתפתח כל הזמן יש לא מעט רעיונות מקוריים שתפקידם להרים את האירוע ולגרום לאורחים ולמארחים חגיגה מושלמת.

מזרונים מה חשוב לדעת עליהם
08/07/14 | אדריכלות
להלן עובדה חשובה: שליש מחייו של כל אדם הם בשינה, לכן אם תוחלת החיים המקסימלית של בני האדם יום היא 100 שנים אז יותר מארבעים שנים הם תחת מצב שינה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI