דף הבית ספורט וכושר גופני דיאטה 5 דרכים מהנות להיכנס לכושר
5 דרכים מהנות להיכנס לכושר
שייפוואן 18/08/14 |  צפיות: 13076

השוק כיום רווי מוצרים דלי שומן, דלי פחמימות ומזון ללא סוכר. אבל למרות הדיאטות הפופולריות, כמו גלולות "קסם" ומכשירי הכושר החדישים ביותר, כל ההבטחות עתידן להתמוסס, יותר ממחצית מהבוגרים האמריקאים סובלת מעודף משקל.

להצלחת ירידה במשקל נכונה, מומחים לבריאות מדגישים את החשיבות של שינוי אורח החיים שלך לטווח הארוך ופעילות גופנית בעזרת מאמן כושר אישי באופן קבוע. הנה כמה דרכים יצירתיות לעשות כיף כושר שוב ויעזרו לך לנצח את הקרב על הבליטה אחת ולתמיד.

1. קח חופשות בריאות - השתדל להתמיד בפעילות כושר גם בזמן הנסיעות שלך. לך לספא , יחד עם קצת פינוק, ניתן  להוסיף גם טיולים ברגל, טיפוס צוקים, קיקבוקסינג, אירובי במים ויוגה.

2. פעילות אירובית - תשתדל ללכת או לרוץ למען מטרה טובה (כמו צעדה). זה יכול לתת לך את התמריץ ולהיות המוטיבציה שאתה צריך כדי להתחיל לעבוד על שגרת כושר רגילה. חשוב מכל, אתה תוכל לעזור לצדקה האהובה עליך בשביל להשיג את המטרות שלה שתי ציפורים באבן אחת.

3. ריקוד - רגע, לפני שאתם מרימים גבה, הצטרפות סלוניים או בכיתת ריקוד היפ הופ. זוהי דרך מצוינת להשיל את הקילוגרמים מיותרים, ללמוד לרקוד ולעשות חיים, ואולי גם להכיר בן/בת זוג.

4. סרטוני הדרכה לשיעורי אירובי ביוטיוב - קיימים מספר רב של סרטי הדרכה לתרגילי אירובי ולשיעורי ספורט ביוטיוב לפעילות כושר על מנת לתבל את שגרת האימון הרגילה שלך ולספק דרך חדשה כיפית לגוף שלך ממש בנוחות של הסלון שלך. השיעורים הופכים מהר מאוד פופולרים. בעזרת מומחי כושר, מאמני הכושר מלמדים את הצופים כיצד להתאמן נכון, מספר תרגילים בסיסים שניתן לעשות לבד ובשילוב של בן זוג, וטכניקות כושר לחיזוק הירכיים, הישבן ושרירי בטן.

5. פילאטיס - שיעורי הפילאטיס של חדר הכושר הם תמיד מלאים. הם מושלמים למי שרוצה להוסיף עוד מימד לאימון שלהם. הפילאטיס כולל אימונים המתמקדים בחיטוב זרועות, הרגליים ושרירי בטן, עם שילוב מוסיקה שמניעה אותך לקום ולעבוד. קיימים שני סוגים של פילאיטס, רגיל ופילאטיס מכשירים.

לסיכום, אנו ממליצים לא משנה באיזה דרך בחרת להתחיל, העיקר שהחלטת לקחת את עצמך בידיים ויפה שעה קודם. ניתן לשלב באימונים גם מאמן כושר אישי בתל אביב . לשם כך, חשוב שתבצע סקר על מחיר מאמן כושר אישי, לקבל המלצות ונסיון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שייפוואן
חברת שייפוואן עוסקת בספורט לשיפור אורח חיים בריא וכל זאת באמצעות מאמן כושר אישי שיגיע עד אליך לבית לאימון כושר אישי אחד על אחד בשילוב של תכנית תזונה. שייפוואן גם עוסקת בהקמת חדר כושר ובהפעלת חדר כושר ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים, ניתן למצוא טיפים למאמני כושר ולמדריכי כושר באתר | בשייפוואן יש לנו מאמן כושר אישי לילדים ומאמן כושר אישי לנשים בהריון על מנת להגיע לתוצאות מצוינות


 


מאמרים נוספים מאת שייפוואן
 
להגיע לתוצאות עם מאמן כושר אישי
להגיע לתוצאות - עבודה עם מאמן כושר אישי תאפשר לך להשיג את התוצאות שאתה לא יכול להשיג בכוחות עצמך. המטרות של כל אדם הן מאוד אישיות. בין אם זה יהיה ירידה במשקל, שיקום מפציעה, או חברותא. מאמן הולך לפתח את המטרות שיובילו אותך בהמשך הדרך להצלחה.כמאמן כושר אישי, אני עובד במלוא המרץ עם כל אחד מהלקוחות שלי כדי לעזור להם להכיר בתוצאות שלהם, בצורה מוחשיות ובלתי מוחשיות, כמו גם תוצאות שהם לא ממש מצפים להם. זה התוצאות האלו שלא רק מחייבות אותי כמאמן אחראי טלא מחייבות גם אותך כמתאמן להגיע לתוצאות.

מתאמנים עם מאמן כושר אישי ורואים תוצאות
06/10/14 | אימונים
כמה פעמים הגדרתם מחדש את מטרות הכושר החדשות שלכם רק כדי לאבד עניין אחרי כמה שבועות בזמן האימון בחדר הכושר? מאמן כושר אישי ידאג שתגיע למטרות שלכם בזמן המהיר ביותר ועל הצד הטוב ביותר.

יתרונות של המאמן כושר אישי
למאמן כושר האישי קיימים יתרונות רבים במאמר זה ננסה להעלות מקצתם

עדיין מתלבטים בין אם לקחת מאמן כושר אישי או להתאמן לבד
24/09/14 | אימונים
מאמר זה יעזור לכם בהתלבטות בין אם לקחת מאמן כושר אישי או להמשיך ולהתאמן לבד

5 דרכים מהנות להיכנס לכושר
18/08/14 | דיאטה
השוק רווי מוצרים דלי שומן, דלי פחמימות ומזון ללא סוכר. אבל למרות הדיאטות הפופולריות, גלולות "קסם" ומכשירי הכושר החדישים ביותר, אין כמו מספר תרגילי כושר פשוטים ושינוי אורח חיים להשגת תוצאות מפתיעות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI