דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים זקוקים למרחב מוגן? ממד הוא הפתרון בשבילכם
זקוקים למרחב מוגן? ממד הוא הפתרון בשבילכם
dadon 29/09/14 |  צפיות: 2759

עם המצב הביטחוני שמחמיר בשנים האחרונות, אנו זקוקים למרחב מוגן שנוכל לשהות בו בשעת חירום. לא לכולם יש ממד בביתם, במיוחד בבתים ישנים עליהם לא חל החוק בשנת 1992, אותו חוק שלאחר מלחמת המפרץ חייב בבנייה זו על ידי חברות הבנייה.

אם גם אתם גרים בבניין ישן או בבית פרטי ישן בו אין מרחב מוגן, תוכלו להפסיק להסתפק בריצה למקלט השכונתי ולבנות ממד בביתכם. ממד כמרחב מוגן מספק את ההגנה הטובה ביותר, הן בבתים פרטיים הן במשרדים קטנים.

בכל בית חדש שנבנה מאז 1992 אנו רואים את המרחב המוגן - הממד. מדובר על חדר קטן או גדול בהתאם לגודל הבית, כאשר הוא עשוי מקירות ביטון בעובי של כ - 30 סנטימטרים לפחות, בהם מצויים רשתות ברזל פנימיות, האמורות להגן על החדר ועלינו בעת פגיעה ישירה חלילה. ולא רק הקירות שונים אלא גם החלון והדלת, גם על מנת למנוע חדירה של חומרים כימיים.


אם אתם מעוניינים בבניית ממד כמרחב מוגן, ממד תוכלו לעשות בעזרת כל חברה המספקת פתרונות מיגון

כל חדר בבית יכול לשמש כממד, כמובן על פי התנאים והתקנות הנדרשים על ידי פיקוד העורף ושאר הגופים האחרים המתמחים בכך. חדר זה יכול להיות חדר שינה לכל דבר, כך שאין צורך בלהוציא את ילדיכם לישון עם אחיו האחרים. תוכלו לעצב את הממד המוגן כמו כל חדר אחר, לבנות בו מזגן וכל דבר אחר שעושים בבית חדש או שיפוץ הבית.

אם אתם מעוניינים בממד כהגנה על ביתכם, כל שתצטרכו לעשות הוא לפנות לכל חברה המתמחה בשיפור מיגון. תוכלו לעשות זאת על ידי חיפוש באינטרנט, בהקלדת הביטוי "מוגן ממד", הקלדת הביטוי "מוגן ממד" עם ציון של אזור מגורים, או כל ביטוי רלוונטי אחר.

יועץ המיגון מטעם החברה יגיע על מנת לבצע בדיקה, תציג בפניכם את הממצאים ויציע הצעת מחיר לבניית ממד מוגן. לעתים תצטרכו אישורים או היתרי בנייה, מכל מיני סיבות שונות, הקשורות בדרך כלל לחריגות בבנייה. לא כולם מוכנים להתחיל בטרחה שכזו, ולכן פונים לפתרון אחר אשר נקרא שיפור מיגון לחדר קיים.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 dadon


 


מאמרים נוספים מאת dadon
 
גסמין קוקטייל - לדעת לבחור נכון
מעוניינים להזמין גסמין קוקטייל וזאת כדי ליהנות מחוויית אלכוהול מפנקת במיוחד שתסב לכם הנאה יוצאת מגדר הרגיל? דעו לכם כי תוכלו להשיג בדיוק את שאתם מחפשים בכל הנוגע לכך וללא שום בעיה. רק תרצו לוודא כי אתם מודעים לכל האפשרויות השונות שתהיינה זמינות לכם בכל הקשור לעניין הזה. אך ורק כך תמצאו מענה הולם אשר יביא לשביעות רצונכם ובצורה המלאה ביותר שרק אפשר להעלות על הדעת. אז אל תשכחו זאת.

מה חשוב לקחת בחשבון בעיצוב רולאפ לעסק?
עומדים לעצב רולאפ לעסק שלכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

איך אפשר לקבל הקלות בפסיכומטרי?
בכדי לקבל הקלות בפסיכומטרי עליכם לעבור כמה אבחונים שונים, להביא מכתבי המלצה ממורים או מדריכים שליוו אתכם, תעודות שונות ועוד.

איך לבחור מוהל מומלץ
אין ספק שהולדתו של ילד חדש משנה את החיים וברור מדוע גם אתם, אפילו אם אתם לא מאוד דתיים, רוצים לעשות לילד ברית מילה.

איך ליצור צילומים לבוק בת מצווה מיוחדים ושונים משל כולם?
14/03/17 | צילום
אין ספק כי צילומים לבוק בת מצווה הפכו לנפוצים ומושקעים הרבה יותר ממה שהיה בעבר.

ברזים לכיור מודרני במטבח
השימוש בברזים נפוץ בעיקר במטבחים ובחדר האמבטיה. כדאי לדעת שכיום ישנה נטייה לאנשים להחליף את הברזים המשעממים שמעטרים את ביתם בברזים הרבה יותר מרשימים, כאלו שיכולים להוסיף נופח עיצובי מיוחד לחלל כולו ופשוט לשפר פלאים את ההרגשה.

גריל פחמים - לאוהבי הבשר הצלוי
ההתלבטות של חובבי ה"על האש" המסורים שאוהבים להשקיע בבשר שלהם ובמזון שלהם ברורה - והבחירה קשה: גריל גז או גריל פחמים?

קבלן שיפוצים במרכז
13/12/16 | שיפוצים
בעזרתו של קבלן שיפוצים במרכז תוכלו להיות בטוחים כי תמצאו בדיוק את שאתם מחפשים, זאת אומרת שיתאפשר לכם להיות במצב בו תשיגו את המענה הטוב ביותר שישנו לצרכים שלכם וזאת בכל הנוגע לתוכניות הבנייה השונות שלכם.

חברות קבורה ואתרי הנצחה מומלצים
כיום ישנם אנשים רבים אשר רוצים להעניק ליקירים שלהם את הכבוד האחרון המגיע להם בצורה הטובה ביותר, ורוצים להעניק להם שירות מכובד הרבה יותר מהשירות הממשלתי המוכר לכולנו.

מועדונים לבת מצווה במרכז
אם אתם מחפשים מועדונים לבת מצווה במרכז, תוכלו למצוא רבים כאלו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI