דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר מידע על נמלים
מידע על נמלים
centrifogo 13/10/14 |  צפיות: 12691

הנמלים הם אחד מבעלי החיים הנפוצים ביותר בעולם, בכל יבשת או מדינה שבה תבקרו תוכלו למצוא נמלים מלבד מקום אחד – היבשת אנטרקטיקה שם הכל קפוא. העולם שופע בנמלים וישנם למעלה מ 12,000 מינים ידועים של נמלים. ישנם מספר מקומות בודדים בהם אין מינים מקומיים של נמלים, כמו למשל איסלנד, אבל אל תטעו יש בהם קינים של נמלים פולשות. רובן של הנמלים הן אוכלי כל וכנראה שזה חלק מסוד ההישרדות של הנמלים בכל מקום.  בישראל ישנחם למעלה ממאתיים מינים ותתי מינים של נמלים.

הנמלים הסתגלו היטב לעולם המודרני של בני האדם ובמקרים רבים הם מתמקמים בתוך הבתים, במקום קינים באדמה או בגזעי עצים אם מקימים קנים בסדקי הקיר, או לפחות מגיעים לביקור בבית בחיפושם אחר אוכל. כאשר הנמלים מגיעות לבית מתחילה הבעיה, זהו הרגע שבדרך כלל אנשים מרימים טלפון למדביר ומבקשים הדברת נמלים .

רובן של הנמלים הן בגדר מטרד הנכנס לכם לארונות ונדבק לצנצנת הדבש וחלקן אפילו עוקצות אבל זה מרגיש כמו צביטה ולא יותר, אלא אם כן מדובר בנמלת האש הקטנה. במקרה זה מדובר בעקציות כואבות במיוחד אשר גורם לאנשים להזמין הדברת נמלים באופן דחוף.

לפני שמזמינים הדברת נמלים אני אזכיר לכם שחשוב לשמור על הניקיון בבית. הנמלים מגיעות אל הבית בחיפושם אחר מזון. כאשר נמלה מוצאת מזון אצלכם בבית היא לוקחת אותו אל הקן ומפרישה פורמונים כל הדרך חזרה אל הקן וכך מציירת נתיב עבור שאר הנמלים שיודעות שבמקום זה יש אוכל. אם לא תשמרו על הניקיון אז סביר להניח שלעיתים תכופות תהייה לכם בעיית נמלים. שימו לב שכל האוכל בארונות המטבח סגור היטב, למשל:

צנצנות דבש – סגורות היטב, אם נזל דבש על הצנצנת מבחוץ יש לנקות אותו היטב.

סוכר – בכלים סגורים היטב.

עוגיות, דגני בוקר, מוצרי מאפה, לחמים – הכל בכלים סגורים. ניתן להשיג כלי פלסטיק בכל הגדלים והצורות ומאוד בזול.

נמלים שונות נמשכות לסוגים שונים של אוכל אך ברמת העיקרון רובן, אך לא כולן, של הנמלים הן אוכלות כל ויגיעו אליכם לחפש כל סוג של אוכל.

מלבד השמירה על הניקיון, יש לאטום היטב את כל הפתחים של הבית. בעיה נפוצה היא הדלת של הבית, הנמלים עוברות מתחת לדלת ונכנסים אליכם הביתה. במקרה זה יש להשתמש במברשת אטימה שלא תאפשר לנמלים ולחקרים אחרים להיכנס.

הדברת נמלים נעשית בשני שלבים  בדרך כלל, ריסוס כימי ופיתיון. הריסוס הכימי יפגע בנמלים הפועלות אשר נמצאות מחוץ לקן ואילו הפיתיון יפגע בנמלים שבתוך הקן. שימוש בחומר הדברה מסוג פיתיון הוא הדרך היחידה להשמיד את הקן, השמדת הקן היא הדרך היחידה לעשות הדברת נמלים לזמן ארוך. זיכרו זאת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 centrifogo


 


מאמרים נוספים מאת centrifogo
 
עלות פיתוח מוצר - איך מחשבים את זה?
תהליך פיתוח המוצר הוא תהליך מורכב הכולל בתוכו מספר שלבים שלעתים לוקחים זמן רב. בתהליך לרוב אנו מתייעצים עם אנשי מקצוע רבים הכוללים מהנדסים מסוגים שונים,

חוקר פרטי בירושלים - מקצועיות, אמינות ויכולת לספק את המידע הנדרש במהירות וביעילות רבה
24/03/15 | חקירות
חוקר פרטי בירושלים יספק לכם שירות מקצועי, דיסקרטי ואמין על ידי שימוש בשיטות חקירה שונות. תפקידיו של חוקר פרטי בירושלים נפרסים לתחומים רבים הקשורים לחייהם של אנשי עסקים, אנשים פרטיים, אנשי ציבור ועוד

הרשמה לאתר הכרויות -מאפיינים ויתרונות
24/03/15 | הכרויות
קצב החיים התובעני בו אנו חיים לעתים משכיח מאיתנו את משמעות החיים ואת הדברים החשובים המרכיבים אותם ביניהם קשר זוגי ומחייב

בחירת גנרטור
13/11/14 | צרכנות
רוצים לארגן אירוע במקום שאין בו חשמל? או אולי ישנה איזו עבודה שאתם צריכים לעשות במקום המנותק מרשת החשמל?

איך להמנע מטעויות בהזמנת שירות הובלות קטנות
בכל שנה מתבצעים בארץ אלפי העברות של בתים, משרדים, מפעלים וכדומה. מתוך החברות הרבות העוסקות בתחום הגדול של הובלות בכלל

הובלות קטנות בצפון - 6 טעויות שתרצה להמנע מהן
תכנון נכון של יום המעבר והימים הקודמים לו, הוא בדר"כ ערובה לכך שהארוע יעבור בצורה רגועה יותר, ועם פחות "הפתעות" בלתי צפויות.

של השכרת גנרטורים
04/11/14 | צרכנות
באופן קבוע אני טוען שהשכרת גנרטורים היא הדבר המשתלם ביותר. כאשר רוצים לארגן אירוע או לצאת לעבודה במקום המנותק מרשת החשמל או שרשת החשמל כשלה אז הגנרטור הוא הפתרון הטוב ביותר.

ספסלים שנויים במחלוקת
הספסלים הציבוריים, אלו הנמצאים ברחובות הערים ובגנים הציבוריים לנוחיות התושבים, יוצרים לעיתים בעיות או נמצאים במרכזן של בעיות. העיריות מחפשות פתרונות לבעיות שונות ולעיתים מיישמות אותם בעיצובי הספסלים

ספסלים מיוחדים
ספסלים הם חלק בלתי נפרד מהמרחב הציבורי ויש להם חשיבות רבה. לכן תוכלו למצוא סוגים רבים של ספסלים ברחובות הערים, בכיכרות, בטיילת, בפארקים ובגנים לנוחות התושבים

ספסלים לפארקים וגנים ציבוריים
ספסלים לפארקים וגנים ציבוריים הם מושלמים למנוחה והתרגעות וגם לאינטראקציה חברתית. הספסלים משדרגים את המרחב הציבורי ולמעשה פארק ללא ספסלים הופך להיות חסר תועלת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI