דף הבית עיצוב ואדריכלות אדריכלות פנים עבודות גבס- לא מה שחשבתם!
עבודות גבס- לא מה שחשבתם!
תגלית הגבס 01/12/14 |  צפיות: 12637

עבודות גבס הפכו עם הזמן לבחירה המועדפת בעיצוב הבית. גבס הוא חומר מאוד נוח לעבודה, בעיקר כאשר מנסים ליצור איתו אלמנטים מעוצבים בתוך הבית, או לשינוי התקרה והוא בעצם משמש לפיסול כמעט כל דבר שיכול להחליף רהיט, או לעיצוב קירות ותקרות ומקנה לכל חלל מראה אומנותי מינימליסטי, עם נישות, מזנון, מסגרת או משטח לפלזמה עשויים כולם בעיצובים בגבס, ייחודיים ומקוריים.

השימוש המרכזי היום הידוע עם גבס הוא בהפרדת חללים או חציית חדרים עם קירות גבס, אולם יש מי שמצא בחומר הזה את היכולת היצירתית והפיסולית שלו ומשתמש בו לצורך עבודות גבס בסלון, עיצובים בגבס של נישות ותוספות, המהווים חלק מן החלל ועיצוב החדר ומשווים לו מראה נקי, מקורי ומיוחד.

עבודות גבס ועיצובים בגבס ניתן לעשות היום בכל חדר בבית לצורך הנמכת תקרות, חיפוי קירות, יצירת דפנות לקירות, פרופילים, הזזת נקודות חשמל, הסתרת תעלות ומיזוג אויר ועד לבניית אמצעי תאורה, יצירת קרניזים, בניית נישות, מדפים, מזנונים ועוד.

גבס הוא חומר רך, נקי ובסיסי מאוד והוא מאוד מתאים לצורך עיצובים בגבס של אלמנטים בתוך הבית שמעוצב בסגנון היי-טק או בסגנון מודרני, שהמינימליזם, הסדר וההרמוניה  אופייניים לסגנונות הללו, אבל עיצובים בגבס יכולים ליצור גם אלמנטים עגולים, רכים שמתאימים לבית בסגנון כפרי, פרובנס ועוד.

עבודות גבס זהו תחום הצובר היום תאוצה משום המקוריות שמחפשים מעצבי הפנים ומשום שבאמצעות עיצובים בגבס, ניתן להחליף רהיטים מסוימים כמו: מדפים, שידות, מזנונים ועוד, כאשר את כל אלה ניתן ליצור בפיסול ועיצובים בגבס והם תמיד יהיו יותר מקוריים ומיוחדים מכל רהיט.

עוד ניתן ליצור באמצעות עבודות גבס פינת אחסון, פינת ישיבה, לשנות מראה של קיר או תקרה ולפסל את הקיר או התקרה כולה כיצירת אומנות.

 

קירות גבס עושים היום "שיפוצניקים" רבים אבל עבודות גבס ועיצובים בגבס, זוהי אומנות ייחודית לאנשים שיש להם חיבור מיידי עם החומר הזה, אבל גם יכולת אומנותית ברמה גבוהה כדי ליצור את כל אותם האלמנטים המפוסלים בגבס. צריך להיות להם טעם אישי, הבנה כלשהי בעיצוב פנים, הבנה בסגנונות, חתירה להרמוניה עיצובית ויכולת להפוך כל חלל ליחיד ומיוחד עם עבודות גבס ושלל עיצובים בגבס שהם יחידים מסוגם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 תגלית הגבס


 


מאמרים נוספים מאת תגלית הגבס
 
עיצובים בגבס- לבית הכי מעוצב בשכונה !
היום אפשר לעשות הכל בעזרת עיצובים בגבס ולקבל מראה אסתטי ונקי.

עבודות גבס- הסטייל של שנות ה-70 חוזר ובגדול !
זה קרה בשנות השבעים. 10 שנים לפני הסגנון הראוותני אלגנטי של שנות ה-80, חדר לכל בית הסגנון הכפרי שבא לידי ביטוי בריהוט מותאם, מטבחים כפריים, מלא עציצים, עבודות יד, קרמיקה, רקמה, שטיחי קיר וכו', וכן- גם עבודות גבס על התקרות והקירות.

עבודות גבס בסלון- לסלון עם שיק
עבודות גבס בסלון הינו תחום מאוד פופולרי ומבוקש היום. אם בעבר גבס שימש רק לצורך הנמכת תקרות גבס, היום יש לגבס שימושים רבים. משתמשים בגבס בעיקר לעיצוב פנים הבית, עבודות גבס מיוחדות, עבודות גבס בסלון, ועבודות גבס לפלזמה.

עבודות גבס- לא מה שחשבתם!
עבודות גבס הפכו עם הזמן לבחירה המועדפת בעיצוב הבית. גבס הוא חומר מאוד נוח לעבודה, בעיקר כאשר מנסים ליצור איתו אלמנטים מעוצבים בתוך הבית, או לשינוי התקרה והוא בעצם משמש לפיסול כמעט כל דבר

מה ניתן להשיג עם עיצובים בגבס?
עיצוב גבס יכול להפוך כל בית לבית החלומות שלך! היום, תחום עיצובים בגבס מאוד פופולרי. עבודת גבס נוחה וקלה, לא מלכלכת, העלות נמוכה והתוצאה מדהימה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI