דף הבית מתכונים ואוכל מתכונים - אחר טובי 60
טובי 60
shayshay 06/12/14 |  צפיות: 4151

כבר הרבה זמן שאנשים שואלים אחד את את השני מה זה הטובי 60 הזה, המשקה הצהבהב הזה? להלן קצת אינפורמציה ממישהו שבדק. מתישהו בשנתיים האחרונות יצא לאור המשקה המסתורי הזה ששמו טובי 60, tubi 60. לא כל כך קל להשיג אותו שכן לא בכל מקום מוכרים אותו, אלא בעיקר בחנויות לממכר משקאות חריפים.

ראשית, כדאי לדעת שהמשקה הזה מיוצר בארץ, צבעו צהוב וטעמו מזכיר לימונצ'לו. מרבית האנשים לא ישתו אותו נקי כי הוא מאוד מרוכז וטעמו חמצמץ. בנוגע למרכיבים שבו, כל שידוע לנו זה שיש שם תערובת של 20 עשבי תיבול שונים, אך אין יודעים מהם. יש מספר אנשים שמנסים קצת לשגע את חבריהם והם אומרים שיש שם דברים לא חוקיים ושזה עומד לצאת מחוץ לחוק, אבל כל אלה סיפורי מעשיות. הרי שאם המשקה היה מכיל חומרים אסורים במהרה הוא כבר היה נעלם, והוא עדיין מיוצר ומשווק ללא כל בעיה.

צורת הבקבוק הינה רגילה ביותר, צבעו שקוף והתווית בצבע לבן, עליה כתוב באנגלית tubi 60. מאחורה על התוויות כתוב שהמשקה מכיל 40 אחוז אלכוהול ואינו משאיר הנגאובר, ומרבית האנשים ששתו אותו ונהנו ממנו דיווחו על זה שהם באמת קמו ללא כאב ראש. כמובן שאם זה היה 100 אחוז ודאי ומוכח מחקרית, האדם שהמציא את זה כבר היה מיליארדר.

קשה מאוד להשוות אותו למשקה אחר, מדובר בעצם בליקר עשבי תיבול מעניין במיוחד עם אחוז אלכוהול גבוה. הפופולאריות שלו בארץ עלתה מאוד בשנה האחרונה, ונראה שטובי כאן כדי להישאר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 shayshay


 


מאמרים נוספים מאת shayshay
 
טובי 60
כבר הרבה זמן שאנשים שואלים אחד את את השני מה זה הטובי 60 הזה, המשקה הצהבהב הזה? להלן קצת אינפורמציה ממישהו שבדק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI