דף הבית ספורט וכושר גופני חדר כושר כל המשרד על הרגליים
כל המשרד על הרגליים
רחל מור 14/01/15 |  צפיות: 12600

מהו הליכון שולחן?

הליכון שולחן הוא הליכון בעל מסלול הליכה כפי שאנו מכירים אבל הוא הליכון אשר מחובר אליו שולחן עבודה. ההליכון מאפשר לשלב בין הליכה בריאה וכל זאת מבלי להפסיד זמן עבודה. היום, כולם יודעים כי הכושר הוא בסיסי לבריאות וכי עובדים בריאים הם עובדים טובים ומרוצים יותר. עבור מעסיקים רבים, אשר מעוניינים לדאוג לעובדים שלהם, ההליכון השולחני הוא הפתרון הטוב ביותר להצבה במשרד. ההליכה באופן כללי ובמיוחד כפעולה אשר עוצרת את הישיבה הממושכת, יכולה להוביל להפחתת כאבי גב ואף להגביר את האפקטיביות בעת העבודה.

 

דאגה לעובדים שלכם

באמצעות הכנסת מתקני כושר לסביבת העבודה אתם תדאגו לעובדים שלכם והם ייהנו מכך. העובדים ייהנו גם מכושר טוב יותר וגם מכך שהמעסיקים דואגים להם ולבריאות שלהם. הליכון שולחן אשר מוצב במשרד הוא הזדמנות לשינוי במהלך היום. עובדים אשר יושבים כל היום מול המחשב מרגישים באזור שעות הצהריים עייפות, יכולת העבודה שלהם פוחתת ועם הזמן גם כאב מופיע. הכאבים הם תוצאה של ישיבה שלרוב אינה ארגונומית ונמשכת לאורך שעות רבות. מעסיקים אשר רוצים לדאוג לעובדים שלהם מעודדים אותם גם לפעול ולנוע.

 

ארגונומיה גם על גבי ההליכון

ההליכון המיועד למשרד צריך גם הוא להיות ארגונומי ומותאם למשתמש או למשתמשת. העובד שלכם יוכל לכוון את השולחן לגובה המתאים לו כך שיהיה לו נוח לעבוד במהלך היום על ההליכון. כמובן, עבודה מול מחשב שאינה שומרת על סביבה מתאימה, עלולה להוביל לנזקים. לכן, את עמדת העבודה על גבי ההליכון ניתן לכוון לגובה כדי שתוך כדי ההליכה לא יתבצעו פעולות לא נכונות. ההליכון השולחני מתאים לאנשים בגבהים שונים וכן לאנשים בעלי טווח משקלים רחב ועד 130 ק"ג. לכן, אם אתם מנהלים ויש לכם עובדים אשר יושבים שעות רבות מול המחשב, מומלץ שתשקלו להכניס למשרדים את ההליכון ולשפר את יכולות העבודה במשרד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רחל מור


 


מאמרים נוספים מאת רחל מור
 
המדריך המלא להקמת מעלית ביתית
בשנים האחרונות, המראה של מעלית ביתית הפך להיות מראה נדיר מאד - למראה נפוץ יותר. נכון שלא בכל בית דו-קומתי נמצא כיום את המעלית הביתית, אבל אין ספק שהיא נמצאת הרבה יותר במחוזותינו. אפשר שגם אתם מתעניינים בהתקנה של מעלית ביתית מסיבות שונות - משום שאחד מבני הבית בעל נכות פיזית וזקוק לה, או פשוט מטעמי נוחות קבועים (למשל לצורך העברת חפצים ממקום למקום). כך או כך - חשוב מאד להבין כיצד המעלית הביתית מותקנת, במה הדבר כרוך ואיך מתכננים את התקנתה בצורה חכמה.

כל המשרד על הרגליים
14/01/15 | חדר כושר
כבעלי משרדים, בוודאי חשוב לכם שהעובדים שלכם ירגישו טוב. אחת הדרכים לשמור על בריאות טובה היא לעשות כושר והיום עומד לרשותכם הליכון שולחן אשר מאפשר לעובדים ליהנות משני העולמות. היום ניתן גם לעבוד וגם לעשות כושר- בו זמנית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI