דף הבית קניות וצרכנות קניות מחיר דקורציה לאקווריום:
מחיר דקורציה לאקווריום:
אקווה דקור 29/01/15 |  צפיות: 13087

אם גם אתם רוצים אקווריום במרכז הסלון, בחדרכם האישי או אקווריום קטן בתוך המשרד שלכם על מנת שהרוגע והשלווה ישפיע עליכם בכל פעם שתביטו באקווריום, אין ספק שעשיתם בחירה נבונה ואכן תרגישו בשינוי לטובה במהרה. אולם, יחד עם זאת יש לקחת בחשבון שרכישת אקווריום או בניית אקווריום, מצריכה לא מעט תשומת לב וטיפול שוטף על מנת להבטיח את המשך חייהם של היצורים המימיים וכמו כן על מנת ליהנות בכל רגע נתון מיופיו של האקווריום שלכם.

מחירי אקווריום מים מלוחים ומתוקים:

בשל העובדה שישנם לא מעט סוגי אקווריומים גם המחיר משתנה בהתאם. אקווריום מים מלוחים דורשים יותר השקעה, חומרים מיוחדים כגון מלח שמיועד להמלחת המים וטיפול אינטנסיבי יותר הן מבחינה ההשקעה עצמה והן מבחינה כספית. יחד עם זאת יופי מרהיב יותר משאר סוגי האקווריומים ולכן גם עלותו תהיה גבוהה יותר. דקורציה לאקווריום מסוג זה תכלול שברי סלעים וצמחייה אמתית מה שבסופו של דבר יגרום לאקווריום להיראות ממש כמו החיים באוקיינוס.

אקווריום מים מתוקים לעומת זאת מצריך טיפול אך לא באופן אינטנסיבי. דקורציה לאקווריום מסוג זה אינה חייבת להיות אמתית וניתן להשתמש בדמה שמחזיק מעמד לאורך זמן. למשל, צמחייה ואבנים צבעוניות. כמו כן מים אלו הם מים רגילים מהברז ואין צורך לרכוש מלח מיוחד למים. אקווריום מסוג זה ניתן לעצב בצורה יפהפייה ובעלות נמוכה יותר.

אפשרויות נוספות לדקורציה:

כמובן שמלבד שכבת האבן או הסלע ומלבד השימוש בצמחייה שמעצבת ומיפת את החלל, ישנן עוד לא מעט אפשרויות לעיצוב האקווריום. למשל, שימוש בתאורה. למעשה התאורה היא החשובה ביותר כיוון שהיא מעצימה את כל מה שעיצבנו בתוך האקווריום החל מהצמחייה ועד הדגים עצמם. תאורה לא איכותית לא תגרום למראה להיות מדהים כפי שהוא באמת. תאורת לד הינה תאורה מתקדמת בעלת עוצמת אור גבוהה יותר, מה שהופך את האקווריום להרבה יותר מרשים. כמובן, שלכל הדקורציה הזו עבור אקווריום מחיר לא קטן אך אם כבר הוחלט לרכוש אקווריום משתלם להשקיע בו וליהנות משלל היתרונות שבו!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אקווה דקור


 


מאמרים נוספים מאת אקווה דקור
 
מחיר דקורציה לאקווריום:
29/01/15 | קניות
אם גם אתם רוצים אקווריום במרכז הסלון, בחדרכם האישי או אקווריום קטן בתוך המשרד שלכם על מנת שהרוגע והשלווה ישפיע עליכם בכל פעם שתביטו באקווריום, אין ספק שעשיתם בחירה נבונה ואכן תרגישו בשינוי לטובה במהר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI