דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ קיפצובה
קיפצובה
אירועים לחברות בישראל 08/02/15 |  צפיות: 3046

פארק משחקים איכותי מושקע וללא מתחרים. אתם מוזמנים להכיר את פארק המשחקים המדהים והחוויתי "קיפצובה"- פארק משחקים ענקי שמשתרע על פני 12 דונם שמכילים מגוון עשיר של מתקנים עבור קטנים וגדולים. הפארק מתאים עבור מגוון גילאים, כך שניתן ליהנות בו במסגרת משפחתית ולבלות זמן איכות עם הילדים, ניתן ליהנות בו במסגרת פעילות ימי הווי וגיבוש עסקיים, וגם קבוצת הביניים- בני המצווה נהנים בו במסיבות יום הולדת מושקעות וייחודיות- כך שאם מסתמן אירוע ברקע, אם מחפשים אחר פעילות ייחודית לקייטנה, לבתי ספר, לגני ילדים או לצוות העובדים- קיפצובה הנו פארק משחקים שמותאם עבור כולם באופן מושלם וכמובן מאוד חוויתי!

סדנאות מזן אחר

קיפצובה הנו גם פארק משחקים שמעניק סביבת לימודים חווייתית עבור חיזוק כישורים ניהוליים ומקצועיים וגם מקום בו ניתן לחזור לתחושת הילדות החופשית שמושכת אל עבר המתקן הבא בחדווה והנאה, כך שתמיד ניתן להעביר עוד סדנא, אך על מנת שהסדנא תיטמע ותתקבל בשמחה, אין כמו להעביר אותה בפארק משחקים שמציע שפע של כלים ייעודיים.

חדש במקום

כמקום שתמיד חושב קדימה, ניתן למצוא מגוון מתקנים חדשים שנוספו ממש לאחרונה. בין היתר נוספה קרוסלת סוסים בעלת מראה נוסטלגי קלאסי, רכבת הרים עבור כל המשפחה, שפע של מתנפחים חדשים בעלי צורות עליזות שמייצרות אינטראקציה, מכוניות מתנגשות, מתקני רב מרחב כגון מגלשות ענק ואומגה ארוכה, משחקיה ממוזגת שבין היתר מכילה בריכת כדורים, ג'מבורי, בימבות וחדר תחפושות, ועבור קבוצה הגיל היותר גדולה גם ניתן למצוא משחקי פלייסטיישן, תותחים, מכונות מזל ועוד.

מידע משלים

לסיכום נאמר שקיפצובה אכן מהווה חוויה גדולה עבור כל הגילאים, כאשר כל קבוצה יכולה לבנות את אופי הפעילות הייחודי כך שתיווצר התאמה מלאה. כמו כן קיפצובה נמצאת במיקום מושלם- רק 45 דקות מת"א ו20 דקות מירושלים, כאשר הנוף הסובב הנו הנוף הפסטורלי והשליו של הרי ירושלים. המקום פתוח בימי שישי ושבת- בשישי בין השעות 10:00- 17:00 ובשבת בין השעות 10:00-19:00. בחופשות וחגים כל יום מ10:00-19:00 כאשר בימי שישי עד השעה 17:00. בודקים ביומנים, מתאמים עם חברים? קיפצובה מחכה לכם- ההנאה מובטחת!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירועים לחברות בישראל


 


מאמרים נוספים מאת אירועים לחברות בישראל
 
קיפצובה
פארק משחקים איכותי מושקע וללא מתחרים. אתם מוזמנים להכיר את פארק המשחקים המדהים והחוויתי "קיפצובה"- פארק משחקים ענקי שמשתרע על פני 12 דונם שמכילים מגוון עשיר של מתקנים עבור קטנים וגדולים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI