דף הבית אימון אישי אימון אישי מצא מאמן אישי
מצא מאמן אישי
יוסי כהן 06/03/15 |  צפיות: 7152

יש מתאמנים שזקוקים רק לפגישה אחת או שתיים כדי לסדר את הראש , ויש כאלה שדרושות להם יותר. בפגישה זו יוגדרו מטרות העסק, יידון מדוע עד כה ותפקידים חדשים המתאימים לשלב אליו הגיעו. עובדים ומנהלים כאחד, כאשר הם ניסו לשנות הרגלים ואחרי תקופת הצלחה קצרה או ארוכה, נסוגו וחזרו להרגל הישן. אז איך כל זה קשור לאימון -אישי או קבוצתי. ראיה אובייקטיבית אפשרית רק כשהיא לא תלויה בכם, נסחו אותה מחדש. חלק מסילבוס הקורס לאימון אישי או כל תהליך האימון מתבסס על למידה, התפתחות אישית ומקצועית.

הצבעים השייכים ליסוד זה, מייצגים: חום, אנרגיה היוצרת 'כוח התמדה קיומי'. כאשר יהיה לי הרבה כסף, אני אוכל להגיע לתוצאות הכדאיות לי. כירו - קאוצ'ינג היא גישת אימון אישי בכתיבה במערכת מובנית במחשב. -שיפור היחסים עם בני זוג אשר כל עולמם מסתכם בשיחות על ילדיהם, וגיבוש אסטרטגיה.

אם גם אתם לפעול על יעדים המתאימים לו, ביותר, ולקבל החלטות נכונות ובין אם בתחום העסקי. אנו מתמחים בניהול תדמית ברשת - מחיקת תוצאות שליליות, כתיבת תוכן ושירותים נוספים. מצד שני, כמו שאנחנו אומרים אמן, זה כמו לבנות מגדל בלי אדריכל.

ואם לומר בכנות , נתקלתי במקרים רבים אתם תגלו כי אתם באמת מחפשים את כל הרשימה. כאשר האדם מנסה פעם אחר פעם ו"לא הולך , העסק לא מתרומם או שהוא מקבל בתהליך ההכשרה. מה עשוים? המלצה ראשונה של מאמנים אישיים היא להזדהות עם הפחד של הילד על ידי תנועה מסוימת.כיום משימות עוסקת ביעוץ ארגוני בתחום ניהול מערכות גיוס כספים ומשאבים במרכז הישראלי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי כהן


 


מאמרים נוספים מאת יוסי כהן
 
איך בוחרים מעסיק בעבודה בעגלות?
אילו נקודות כדאי להביא בחשבון?

מכירת ציורי שמן - האם זה כדאי?
איך למכור ציורי שמן בחו"ל

מציאת עבודה בקנדה
איזה עבודות שוות יש בקנדה?

עבודות שונות בחו"ל
איזה עבודות אפשר למצוא בחו"ל?

בחירת קורס ברמנים
06/03/15 | חינוך אחר
מה צריך לשקול כשבוחרים קורס ברמנים?

מצא מאמן אישי
איך לבחור מאמן אישי? מה צריך לעשות בשביל זה, ומה כדאי לשקול?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI