דף הבית בניין ואחזקה גינון מחסנים וריהוט גינה – כל גינה צריכה את זה
מחסנים וריהוט גינה – כל גינה צריכה את זה
לירון תמם 27/12/15 |  צפיות: 3026

כשאנחנו רוכשים בית עם גינה עלינו לקחת בחשבון שניהול הגינה הוא שונה מניהול הבית, אומנם מדובר במערכת אחת, אך בפועל מדובר על ניהול שתי מערכות שונות. זה נכון הן בניהול התשתיות בהן וזה נכון בעיצובן וכן ברכישת ריהוט עבורן.

הבית מנוהל כיחידה אחת של תשתיות כמו חשמל ומים, הריהוט הביתי מבוסס על אותו רעיון, והעיצוב של הבית נעשה כמקשה אחת ברוב המקרים. לעומת זאת הגינה היא יחידה נפרדת. השימוש במים בה היא שונה, יש לה מערכת תאורה משלה, וכן אנחנו רוכשים עבורה ריהוט מיוחד.

אם יש לנו גינה ואנחנו רוצים ליהנות ממנה באופן אופטימאלי, אנחנו צריכים לרכוש לה ריהוט שיתאים. הריהוט צריך לענות על צרכים שונים כגון עיצוב מתאים, יעילות ונגישות. ככל שהריהוט יתאים יותר לצרכים שלנו וישמש אותנו בצורה רחבה יותר כך גם נהנה ממנו וגם נוכל להשתמש בו יותר. מטרתנו היא גם לרכוש ריהוט לגינה שישרת אותנו לתקופה ארוכה ועל כן עלינו לוודא שהוא עשוי מחומרים איכותיים, כאן עלינו להידרש לנקודות כמו השפעת מזג האוויר על החומר ממנו עשוי הרהיט, תקן הריהוט, סוג החומר והעיצוב שלו.

איזה ריהוט לגינה אנחנו צריכים לקנות

בדרך כלל הבסיס של ריהוט לגינה מורכב משולחן וכסאות, שם אנחנו יושבים לארוחות משפחתיות וכשאנחנו מארחים חברים או בני משפחה. ריהוט בסיסי אחר הוא מחסן לגינה , בו נוכל להחזיק ציוד לגינה כגון כלי עבודה, מערכות ישיבה, צעצועים, משחקים ועוד.

בנוסף לריהוט הבסיסי ישנו גם ריהוט יותר "מתקדם" לגינה, למשל, ספות ופינות זולה אשר מתאימות בעיקר לגינות גדולות. ריהוט זה מאפשר לנו ליהנות מרגעים שונים של שלווה בגינה בתנאי מזג אוויר מגוונים. ספות ופינות זולה מאפשרות לנו גם לארח חברים בערבים קייצים עם שתייה ואוכל ולהרגיש כאילו אנחנו בחוף הים. כל מה שאנחנו צריכים זה לשכוח את הדאגות שלנו ולהירגע.

לצד כל פריטי הריהוט הנ"ל, יש לצייד את הגינה בתאורה מתאימה וכן להוסיף פריטי עיצוב מגוונים שיהפכו את המקום למיוחד ומרשים יותר, כך גם אנחנו וגם האורחים שלנו ייהנו מהגינה וממה שהיא מציעה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לירון תמם

אני מזמין אתכם לבקר באתר של לירון תמם, כאן ניתן לקרוא שירים, סיפורים קצרים, פוסטים מהבלוג, להשאיר הודעות בפורום ועוד.



 


מאמרים נוספים מאת לירון תמם
 
מחסנים וריהוט גינה – כל גינה צריכה את זה
27/12/15 | גינון
כשאנחנו רוכשים בית עם גינה עלינו לקחת בחשבון שניהול הגינה הוא שונה מניהול הבית, אומנם מדובר במערכת אחת, אך בפועל מדובר על ניהול שתי מערכות שונות. זה נכון הן בניהול התשתיות בהן וזה נכון בעיצובן וכן ברכישת ריהוט עבורן.

על כתיבת שירים - כיצד כותבים שירים
03/10/13 | שירה
המאמר בא להציג כיצד כותבים שירים , כתיבה של משפטים וכתיבה של טקסט שלם

שירים וסיפורים - למה שנכתוב על עצמנו?
14/06/13 | שירה
הרבה זמן הרהרתי בשאלה למה לכתוב על עצמנו, ברחתי ממנה וכתבתי שירים על אחרים, כי הרגשתי שזה הדבר הנכון לעשות. אף אחד לא צריך לדעת עלי, את אף אחד זה לא צריך לעניין. אז כתבתי על זוגות שלא היה לי בהם שום חלק, על חלומות שלא הגשמתי, על מקומות בהם לא הייתי. נהגתי לומר לעצמי, שאני כותב על כל מי שרציתי להיות ולא הייתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI