דף הבית אינטרנט והחיים ברשת עיצוב אתרים כל השאלות והתשובות בנושא עיצוב אתר
כל השאלות והתשובות בנושא עיצוב אתר
dadon 29/12/15 |  צפיות: 13552

אם אתם מתעניינים בבניית אתר, אתם ודאי מתעניינים גם בעיצובו! אספנו עבורכם שאלות נפוצות בנושא עיצוב אתרים והתשובות לשאלות אלו רשומות לפניכם.

שאלה: למה הכוונה בעיצוב אתר?

תשובה:  עיצוב אתר הוא למעשה, כל מה שקשור במראה הכללי של האתר וגם בפרטים הקטנים שלו. לדוגמה, עיצוב כל עמוד, מיקום כל דבר שתרצו בתוך האתר ועוד.

שאלה: האם יש חשיבות לעיצוב האתר?

תשובה: החשיבות היא גדולה מכפי שאתם חושבים! כאשר האתר הינו מושך לעין,  הוא יתפוס את הגולשים בו ויגרום להם לרצות לגלוש בו עוד ולהכיר טוב יותר את המוצר או השירות שאתם מציעים או להתעמק במסר, אותו אתם מעוניינים להעביר.

שאלה: באיזה שלב של הקמת האתר יש לדאוג גם לעיצוב שלו?

תשובה: כבר מההתחלה. העבודה על בניית האתר ועל עיצוב אתר היא די מקבילה וחשוב שתוכלו להגיד למתכנת שלכם כיצד האתר יעוצב, ולמעצב שלכם, כיצד האתר ייבנה.

שאלה: עד כמה בחירת הגופנים והצבעים חשובה?

תשובה: גם הפרטים הקטנים חשובים, מפני שהם חלק מהמכלול. סביר להניח, שהגולש הממוצע לא יישאר באתר שלכם רק בגלל הגופן הנבחר, אך התת מודע שלו יגרום לו לרצות לקרוא את הכתוב.

שאלה: מי מבצע את העיצוב?

תשובה: על עיצוב אתר אחראי מעצב גראפי. מעצבים אלו, הם בעלי הכלים והידע בעיצוב בכלל ובעיצוב אתרים בפרט.

שאלה: כיצד בוחרים מעצב?

תשובה: את המעצב כדאי לבחור לפי הטעם. כלומר, מומלץ לבחון עבודות קודמות שלו  ולראות, אם העיצובים שלו מוצאים חן בעיניכם. כמו כן, מומלץ לקיים שיחת היכרות על מנת לבדוק, האם המעצב מבין אתכם ויידע לעצב את האתר שלכם לשביעות רצונכם.

שאלה: ואם אני לא מרוצה מהתוצאה?

תשובה: מרבית המעצבים מציעים את האפשרות לבחור מבין מספר סקיצות ראשוניות. לאחר בחירת סקיצה ראשונית, המעצב יכול להבין טוב יותר את הכיוון של הלקוח ומשם להתקדם. בדרך כלל, אין בעיה לבקש שינויים קטנים עד להגעה לתוצאה הרצויה, כל עוד זה בגבול הטעם הטוב, כמובן!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 dadon


 


מאמרים נוספים מאת dadon
 
גסמין קוקטייל - לדעת לבחור נכון
מעוניינים להזמין גסמין קוקטייל וזאת כדי ליהנות מחוויית אלכוהול מפנקת במיוחד שתסב לכם הנאה יוצאת מגדר הרגיל? דעו לכם כי תוכלו להשיג בדיוק את שאתם מחפשים בכל הנוגע לכך וללא שום בעיה. רק תרצו לוודא כי אתם מודעים לכל האפשרויות השונות שתהיינה זמינות לכם בכל הקשור לעניין הזה. אך ורק כך תמצאו מענה הולם אשר יביא לשביעות רצונכם ובצורה המלאה ביותר שרק אפשר להעלות על הדעת. אז אל תשכחו זאת.

מה חשוב לקחת בחשבון בעיצוב רולאפ לעסק?
עומדים לעצב רולאפ לעסק שלכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

איך אפשר לקבל הקלות בפסיכומטרי?
בכדי לקבל הקלות בפסיכומטרי עליכם לעבור כמה אבחונים שונים, להביא מכתבי המלצה ממורים או מדריכים שליוו אתכם, תעודות שונות ועוד.

איך לבחור מוהל מומלץ
אין ספק שהולדתו של ילד חדש משנה את החיים וברור מדוע גם אתם, אפילו אם אתם לא מאוד דתיים, רוצים לעשות לילד ברית מילה.

איך ליצור צילומים לבוק בת מצווה מיוחדים ושונים משל כולם?
14/03/17 | צילום
אין ספק כי צילומים לבוק בת מצווה הפכו לנפוצים ומושקעים הרבה יותר ממה שהיה בעבר.

ברזים לכיור מודרני במטבח
השימוש בברזים נפוץ בעיקר במטבחים ובחדר האמבטיה. כדאי לדעת שכיום ישנה נטייה לאנשים להחליף את הברזים המשעממים שמעטרים את ביתם בברזים הרבה יותר מרשימים, כאלו שיכולים להוסיף נופח עיצובי מיוחד לחלל כולו ופשוט לשפר פלאים את ההרגשה.

גריל פחמים - לאוהבי הבשר הצלוי
ההתלבטות של חובבי ה"על האש" המסורים שאוהבים להשקיע בבשר שלהם ובמזון שלהם ברורה - והבחירה קשה: גריל גז או גריל פחמים?

קבלן שיפוצים במרכז
13/12/16 | שיפוצים
בעזרתו של קבלן שיפוצים במרכז תוכלו להיות בטוחים כי תמצאו בדיוק את שאתם מחפשים, זאת אומרת שיתאפשר לכם להיות במצב בו תשיגו את המענה הטוב ביותר שישנו לצרכים שלכם וזאת בכל הנוגע לתוכניות הבנייה השונות שלכם.

חברות קבורה ואתרי הנצחה מומלצים
כיום ישנם אנשים רבים אשר רוצים להעניק ליקירים שלהם את הכבוד האחרון המגיע להם בצורה הטובה ביותר, ורוצים להעניק להם שירות מכובד הרבה יותר מהשירות הממשלתי המוכר לכולנו.

מועדונים לבת מצווה במרכז
אם אתם מחפשים מועדונים לבת מצווה במרכז, תוכלו למצוא רבים כאלו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI