דף הבית תיירות ונופש טיולים משפחתיים קייטנות טיולים לילדים
קייטנות טיולים לילדים
קייטנה 21/06/09 |  צפיות: 3175

הקיץ הגיע והילדים יצאו לחופשה ארוכה. אחת הפעילויות הנפוצות ביותר להפעלתם של הילדים לפחות בחלק מן החופשה היא קיטנה. כיום קיימות מגוון קייטנות לילדים המאפשרות להם להנות מפעילויות שונות ולהתנסות בחוויות מעניינות. בין מגוון הקייטנות קיימות גם קייטנות המיועדות במיוחד לילדים הרפתקנים המעוניינים לבלות את החופשה שלהם בטיולים והרפתקאות.

קייטנות ומחנות קיץ המיועדים לילדים הרפתקניים, מאפשרים לילדים להנות מטיולים באזורים שונים בארץ, ללמוד על הטבע ולהכיר אותו מקרוב.

 

יתרונם של קייטנות ומחנות קיץ המוקדשים לטיולים והרפתקאות הוא בכך שמאפשרים לילד להכיר את הארץ וללמוד על מקומות שטרם ביקר בהם. במסגרת קיטנה בטבע יוכל הילד להתנסות בניווטים וללמוד כיצד לשרוד בטבע. בנוסף, הילדים בקייטנה יתנסו בהרפתקאות שונות וייהנו מביקור בבריכות מים בטבע ומזחילה במערות מסתור. חוויות מסוג זה במסגרת טיול מעניין, יוכלו להפוך את ימי הקיץ של הילד לחוויה בלתי נשכחת עבורו, במהלכם ייהנה וגם ילמד המון דברים חדשים.

 

קייטנת קיץ מציעה לילד דרך בילוי מהנה של חופשת הקיץ שלו. במהלך קייטנה המוקדשת לטיולים והרפתקאות יוכל הילד להתנסות באתגרים וחוויות, לסייר באתרים שונים ולבקר במפעלי מדע ותקשורת. הפעילויות השונות יאפשרו לילד להנות משלל הרפתקאות וללמוד על ערכי הטבע ומורשת הארץ. החוויות בהן יתנסה הילד יאפשרו לו ללמוד ולהנות בעודו עושה זאת.

קייטנות לילדים הרפתקנים יכולות להתאים לילדים שאוהבים לטייל וישמחו לבלות כך גם בחופשת הקיץ. מגוון הטיולים והסיורים יאפשרו לילדים לבקר במקומות חדשים ולצבור מגוון חוויות חדשות.

 

חברת ארץ הכרמל מציעה את קייטנת ההרפתקנים, קייטנה ייחודית ומיוחדת במינה. קייטנת קיץ של ארץ הכרמל כוללת טיולים וימי כיף בפארקים אתגרים. את הטיולים מלווה צוות מדריכים מקצועי ומנוסה. במהלך הטיולים הילדים לומדים על ערכי הטבע ומורשת הארץ ונהנים מחוויות חדשות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קייטנה

התקשרו עכשיו לטלפון   077-3358386  052-3293279

http://www.kaitana.co.il/

 



 


מאמרים נוספים מאת קייטנה
 
קיטנות לילדים שאוהבים טיולים
09/08/09 | חינוך אחר
כאשר מגיע הקיץ, הילדים יוצאים אל החופש הגדול ויש צורך לדאוג לפעילויות מהנות עבורם. על מנת לוודא כי הילדים יהנו בחופשה ויבלו, חשוב לדאוג להם לפעילויות שונות. אחת הדרכים לדאוג לכך שילדים יהנו במהלך הקיץ, היא לרשום אותם למסגרת המציעה להם מגוון פעילויות מהנות. קייטנות לילדים יכולות לאפשר לילדים להתנסות בפעילויות שונות ולבלות את ימי החופשה שלהם בהנאה. כיום קיימות מגוון קייטנות קיץ המציעות פעילויות שונות. המבחר הרחב של קיטנות קיץ כולל גם קייטנות המתמקדות בפעילויות מתחום מסוים.

קייטנות קיץ לילדים שאוהבים טיולים
09/08/09 | חינוך אחר
כאשר הקיץ מגיע, החופש הגדול עבור הילדים מגיע גם הוא. במהלך החופשה הארוכה עלולים הילדים להשתעמם אם לא יהנו לפחות בחלק מן החופשה מפעילויות שונות. על מנת לדאוג להנאתם של הילדים בחופש הגדול, ניתן לרשום אותם לקייטנה. קייטנות קיץ יכולות לאפשר לילד להנות ממגוון פעילויות מהנות במהלך ימי הקייטנה. כיום קיימים מבחר קייטנות ומחנות קיץ הכוללים פעילויות מגוונות. חלק מן הקייטנות מתמקדות בפעילויות בנושא מסוים ומאפשרות לילדים להנות מהפעילות האהובה עליהם במהלך כל ימי הקייטנה.

קייטנות לילדים הרפתקנים
09/08/09 | חינוך אחר
כאשר מגיע הקיץ, מגיע גם החופש הגדול עבור הילדים. החופשה הארוכה יכולה להיות מהנה במיוחד עבור הילדים, אם יתנסו בפעילויות מהנות ומעניינות במהלכה. על מנת לדאוג להנאתו של הילד בקיץ ניתן לרשום אותו אל קייטנה אשר מציעה פעילויות שונות. קיטנות יכולות להוות דרך מצוינת עבור הילד להתנסות בפעילויות חדשות ולהנות במהלך חופשת הקיץ שלו.

קיטנות קיץ לילדים שנהנים מטיולים
09/08/09 | חינוך אחר
החופשה הארוכה אליה יוצאים הילדים בקיץ מחייבת מציאת פעילויות מהנות עבור הילדים על מנת שלא ישתעממו במהלך כל ימי החופשה. אחת הדרכים להפעלת הילדים ומניעת שעמום בחופש, היא רישומם לקייטנה. קיימות מגוון קייטנות לילדים המציעות פעילויות שונות ומהוות מסגרת בה יוכלו הילדים להעביר חלק מימי החופשה שלהם בכיף ולצבור חוויות מהנות. כיום קיימים מגוון קייטנות ומחנות קיץ המציעים לילדים פעילויות מגוונות. קיימות קיטנות המתמקדות בפעילויות מסוימות ומאפשרות לילד להנות מן הפעילות האהובה עליו במהלך כל ימי הקייטנה.

קייטנות לילדים שאוהבים הרפתקאות
09/08/09 | חינוך אחר
כאשר מגיע הקיץ, הילדים יוצאים לחופשה ארוכה. על מנת לוודא כי החופשה תהיה מהנה עבור הילדים, יש צורך לדאוג להם למסגרת מהנה לפחות בחלק מן החופשה. קיטנות יכולות להתאים כמסגרת המציעה פעילויות מגוונות ומאפשרת לילדים להנות במהלך ימי החופשה שלהם. כיום קיימות מגוון קיטנות קיץ המציעות לילדים פעילויות שונות ואפשרות לבלות את חופשת הקיץ שלהם בהנאה מרובה. קייטנות קיץ מסוימות מאפשרות לילדים להתמקד בפעילויות האהובות עליהם בכל ימי הקייטנה.

קייטנה לילדים שאוהבים הרפתקאות
15/07/09 | אטרקציות
חופשת הקיץ הארוכה מצריכה מציאת פעילות מעניינת בעבור הילדים, על מנת שיבלו את זמן החופשה בהנאה ולא ישתעממו. קיטנה מהווה מסגרת בעזרתה יכולים ילדים להנות ממגוון פעילויות ולבלות את ימי החופשה בכיף. כיום קיים מגוון רחב של קייטנות לילדים, אלה מציעות פעילויות שונות. חלק מן הקייטנות הקיימות מתמקדות בפעילות אחת במהלך ימי הקייטנה. במסגרת קיטנה המתמקדת בפעילות מסוימת, יוכל הילד להנות מהפעילות האהובה עליו בכל ימי הקייטנה.

קייטנת טיולים והרפתקאות
15/07/09 | אטרקציות
הקיץ מתקרב ועימו גם החופשה הגדולה של הילדים. על מנת למנוע מהילדים להשתעמם במהלך חופשת הקיץ שלהם, ניתן למצוא פעילות שתסייע להם להנות מימי החופשה. קיימות פעילויות שונות בהן ילדים יוכלו להתנסות ולהנות מהן. קייטנות קיץ כוללות מגוון פעילויות שונות ומהוות מסגרת בעזרתה יוכלו הילדים להנות במהלך החופשה שלהם. קיים מגוון רחב של קיטנות המציעות לילדים פעילויות שונות. קיימות קייטנות קיץ המתמקדות בפעילות מסוימת ומאפשרות לילד להנות מהפעילות האהובה עליו במהלך כל ימי הקייטנה.

קייטנות טיולים לילדים
15/07/09 | אטרקציות
הגעתה של עונת הקיץ מסמנת גם את הגעתו של החופש הגדול. במהלך החופש הגדול יש צורך למצוא פעילויות מעניינות שיאפשרו לילד להעביר את החופשה שלו בהנאה. דרך טובה לאפשר לילד להנות ממגוון פעילויות וחוויות היא במסגרת קיטנה. כיום קיימות מגוון קיטנות המציעות לילדים פעילויות שונות. חלק מהקייטנות מתמקדות בפעילות מסוימת ומאפשרות לילד להנות במהלך ימי הקייטנה מהפעילות האהובה עליו. ילדים חובבי טיולים בטבע והרפתקאות שונות, יוכלו למצוא קיטנות קיץ המוקדשות לטיולים והרפתקאות.

קייטנת קיץ לילדים הרפתקנים
15/07/09 | אטרקציות
כאשר הקיץ מגיע, החופש הגדול מתקרב. במהלך החופש הגדול יש צורך במציאת פעילות אשר תעסיק את הילדים לפחות בחלק מימי החופשה ותאפשר להם להנות. קייטנות קיץ יכולות לאפשר לילדים להנות מפעילויות שונות ולצבור חוויות מהנות במהלך החופשה. קיימות מגוון קיטנות המציעות לילדים פעילויות שונות. חלק מן הקייטנות מתמקדות בפעילויות מסוימות ויכולות להתאים לילדים המעוניינים לבלות את חופשת הקיץ שלהם כשהם נהנים מהפעילות האהובה עליהם.

קייטנות לילדים שאוהבים טיולים
15/07/09 | אטרקציות
בכל קיץ יוצאים הילדים לחופש הגדול ועולה השאלה כיצד להעסיק אותם כך שלא ישתעממו בכל ימי החופשה. אחת הדרכים בעזרתה יכולים הילדים לבלות את הקיץ בכיף ובהנאה היא במסגרת קיטנה. קיימות מגוון קייטנות לילדים המציעות פעילויות שונות ומאפשרות לילדים להעביר חלק מימי החופשה שלהם בכיף. קיטנות מסוימות מציעות לילדים אפשרות להנות מהפעילויות המועדפות עליהן במהלך ימי הקייטנה, זאת במסגרת קייטנה המתמקדת בפעילות מסוימת. ילדים אשר אוהבים טיולים למשל, יוכלו למצוא קייטנת קיץ המוקדשת לטיולים שונים והרפתקאות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI