דף הבית ביטוח ביטוח כללי ביטוח נסיעות לחו"ל עבור סטודנטים
ביטוח נסיעות לחו"ל עבור סטודנטים
אבי 04/12/16 |  צפיות: 11723

ישראלים רבים נוסעים ללמוד בחו"ל מדי שנה, בין אם תארים שלמים ובין אם חילופי סטודנטים לסימסטר או שנת לימוד. הנתונים מלמדים כי ישנם כ-18 אלף ישראלים שלומדים בחו"ל בכל זמן נתון, חלקם הגדול לומד רפואה במזרח אירופה, וחלקם לומד מנהל עסקים במדינות רבות בעולם, בדגש על ארצות הברית ואסיה. מכיוון שמדובר בשהות בחו"ל שאינה קצרה אך מצד שני לא מדובר על טיול, מה עושים לגבי ביטוח הבריאות?

ביטוח נסיעות לחו"ל עבור הלומדים בחוץ לארץ

כמו כל אחד ששוהה במקום מסוים לתקופה, גם הסטודנט הישראלי חשוף פוטנציאלית למחלות או פציעות. היות וכך הדברים, יש למצוא פיתרון ביטוחי הגיוני, שמכסה את הסטודנט כמו שהיה מתגורר בישראל, אך שהתעריף אותו הוא משלם הוא גם מסובסד או לא גבוה במיוחד על מנת שסטודנט, שלרוב אין לו אישור עבודה, יוכל לממן אותו. ביטוח נסיעות לחו"ל עבור הסטודנטים הוא אינו לוקסוס, אלא חובה ולקיחת אחריות. פקטור נוסף שמחייב את התלמידים לרכוש ביטוח הוא הסתגלות: הגוף לא רגיל למזג האוויר, והנפש אינה רגילה לתרבות והשפה, דבר שעלול להביא למתח וכפועל יוצא גם לחולי. לא יתכן כי סטודנט ישלם כסף רב בעת שהוא צריך להתרכז בלימודים, לשכור דירה ולרכוש רהיטים. מחיר יום אשפוז, למשל, בארצות הברית הוא כ-5000 דולר ליום. חברות ישראליות רבות מציעות ביטוח נסיעות לחו"ל לסטודנטים שנמצאים במדינה זרה לכמה חודשים עד שנה לפחות במחירים הגיוניים, ומעניקים כיסויים משמעותיים.

ביטוח נסיעות לחו"ל עבור הסטודנטים מעניק כיסוי גבוה בהרבה מאשר ביטוח למטיילים. אם ביטוח המטיילים הסטנדרטי מציע כיסוי של עד מיליון דולר לרוב, ביטוח לסטודנטים מעניק כיסוי של עד שלושה מיליון דולר. הסטודנט יכול לבחור את הרופא, בית החולים והגורמים המטפלים שלו ללא בירוקרטיה סבוכה במדינה שלעיתים לא מדברים אנגלית ברמה גבוהה. לרוב, ביטוח טוב מעניק גם כיסוי בעת ביקור בארץ, למשך 24 שעות ביממה במשך כל השבוע. ההוצאות כוללות תרופות קבועות עד אשפוז ממושך ואפילו כרטיסי נסיעה לביקורים מבני המשפחה הקרובים. הרחבות פשוטות ולא יקרות מאפשרות גם טיפולים פסיכולוגיים, כירופרקטיקה וביטוחי שיניים ועיניים.

למה לא לעשות ביטוח מקומי?

הבעיה לרוב עם ביטוחים מקומיים היא שישנו חסם אזרחות או ויזה על מנת לקבל אותם. בגרמניה למשל, אפשר להתקבל לביטוח הבריאות הציבורי רק באמצעות ויזה או דרכון אירופאי. בשל כך, אין אפשרות לעשות ביטוח "מלא" ומקומי. מהסיבות המוזכרות לעיל האפשרות היחידה היא לרכוש ביטוח ארוך טווח, לכמה חודשים ועד שנה, שעולה פחות מביטוח נסיעות לחו"ל לאלו שנוסעים לטייל, ומכסה הרבה יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI