דף הבית עסקים עסקים קטנים ובינוניים CRM - Software as a Service
CRM - Software as a Service
mybusiness 06/07/09 |  צפיות: 2653
בעולם תחרותי בו נאבקות החברות על כל לקוח נוסף בניסיון להגדיל את נתח השוק וההכנסות, את היתרון על המתחרים בהרבה מקרים קובע ניהול נכון של הקשר עם הלקוח או הלקוח הפוטנציאלי. חברה שתשכיל לנהל קשרי לקוחות טוב יותר - תוביל בתחרות זו ותנצח! בשנים האחרונות יותר חברות מבינות את הצורך במערכת CRM לניהול קשרי הלקוחות, המכירות והשיווק שלהן. שוק ה- CRM נמצא בקצב הצמיחה הגדול ביותר מכלל המערכות הארגוניות.
 
הפתרון המושלם עבור העסק שלך!
 
בארץ ניתן למצוא מספר פתרונות לניהול קשרי לקוחות בשני מודלים עיקריים: ניהול קשרי לקוחות על ידי תוכנה או באמצעות המודל העדכני ביותר - מערכת ניהול Software as service . היתרונות הבולטים של Software as service הוא היותה מערכת web -ית, מבוססת על רשת האינטרנט ללא צורך בהתקנת תוכנה או רשת מקומית. למערכת גישה פשוטה מכל מקום בעולם לכל המשתמשים. המערכת הינה מודולארית ומותאמת באופן מושלם לצורכי העסק. יתרון משמעותי נוסף הוא עדכניות התמידית של המערכת עבורך בניגוד לתוכנה כאן אין צורך לרכוש גרסה מתקדמת, המערכת מתעדכנת באופן שוטף בהתאם לצורכי המשתמשים ומצב השוק ומשתמשים נהנים מכל הפיצ'רים העכשוויים ביותר.
 
מערכות במודל זה מאפשרות בנוסף לניהול מכירות והשיווק של הארגון לנהל את קשרי הלקוחות במענה נרחב למספר רב של צרכים של ניהול המשרד: ניהול יומן משותף, זימון לפגישות, ניהול משימות, הקצאת משימות, ניהול מייל ארגוני ואפשרות לשליחת מיילים, פקסים והודעות sms מתוך המערכת.
 
עלות ללא תחרות!
 
השוואת המחירים של המודלים השונים מראה כי המחיר שצריכה לשלם חברה עבור מערכת CRM לעשרה משתמשים במודל רגיל (תוכנה עם רישיון)  הוא נע בין  10,000 - 15,000 דולר תשלום חד פעמי עבור רישיונות, ובנוסף בסיס נתונים ושרתים   כ 2,000 – 3,000 דולר מדי שנה עבור תחזוקה.
 
במודל של המערכת Software as service על בסיס אינטרנט,  התשלום ל 10 משתמשים יגיע ל- 100 - 200 דולר לחודש! ללא צורך בכל אותן ההוצאות הנוספות. לא צריך יותר להשקיע אלפי ועשרות אלפי דולרים לרכישת מערכת CRM , בסיס נתונים, שרתים ותחזוקה חודשית. המודל שנשמע עליו רבות בשנים הקרובות הנו ה Software as service או Software on demand . המודל אשר עיקרו הנו רכישת שירותי תוכנה על גבי האינטרנט במקום רכישת רשיונות והתקנה מקומית של התוכנה, מחולל מהפכה בעולם התוכנה.
 
העולם עובר מתוכנת קופסה למערכות אינטרנט
 
החברות המובילות את השוק Microsoft , SAP , Oracle מבטיחות לצאת כבר בשנת 2006 עם מוצרים במודל חדש זה. מיקרוסופט תצא עם office live – רכישת שרותי office על גבי האינטרנט במקום רכישת והתקנת תוכנת office ." המהפכה בעולם התוכנה לא פוסחת על מערכות ה CRM . בארה"ב ספקיות ה CRM עם קצב הגידול בלקוחות הגבוה ביותר הנן ספקיות CRM on demand בינהן ניתן למצוא את Saleforce (www.saleforce.com ) עם כ-19,000 לקוחות ו-350,000 משתתפים, Siebel עם כ-4,000 לקוחות ו Act .
 
העתיד כבר כאן!
 
ארגונים רבים מאמצים את המודל Software as service . ניהול קשרי לקוחות וניהול עסקים בעזרת רשת האינטרנט הופך להיות טבעי כמו תשלום חשבונות, רכישת מוצרים ומניות, ניהול חשבון בנק ומציאת מידע ברשת.  
 

תגיות של המאמר:

 mybusiness


 


מאמרים נוספים מאת mybusiness
 
CRM - Software as a Service
בעולם תחרותי בו נאבקות החברות על כל לקוח נוסף בניסיון להגדיל את נתח השוק וההכנסות, את היתרון על המתחרים בהרבה מקרים קובע ניהול נכון של הקשר עם הלקוח או הלקוח הפוטנציאלי. חברה שתשכיל לנהל קשרי לקוחות טוב יותר - תוביל בתחרות זו ותנצח! בשנים האחרונות יותר חברות מבינות את הצורך במערכת CRM לניהול קשרי הלקוחות, המכירות והשיווק שלהן. שוק ה- CRM נמצא בקצב הצמיחה הגדול ביותר מכלל המערכות הארגוניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI