דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר Safe-T ממשיכה בתנופת מכירות בארצות הברית
Safe-T ממשיכה בתנופת מכירות בארצות הברית
איריס וינשטיין 01/03/17 |  צפיות: 3448

השלימה מכירת שני מוצרי הדגל שלה לחברת פינטק גדולה

היקף המכירה 450,000 ש"ח

Safe-T, מהחברות המובילות באספקת פתרונות העברת מידע וגישה מאובטחת, מודיעה כי השלימה מכירה של שני מוצרי הדגל שלה לחברת פינטק גדולה המוכרת פתרונות תוכנה בתחום ההלוואות, תשלומים וחשבוניות לתקופה של שלוש שנים הכוללת תמיכה ואחזקה לאורך התקופה. היקף העסקה נאמד ב-450,000 ₪ לשלוש שנים.

ההזמנה מיועדת למוצרי החברה, Safe-T Box ו- RSAccess שיאפשרו ללקוח לייצר תרחישי העברת מידע מאובטח של לקוחותיו בצורה אוטומטית וחכמה.

בתהליך הבחירה בדק הלקוח את מוצרי Safe-T וכן את מוצרי חברה נוספת, ובחר במוצרי Safe –T .

Safe-T Box הינו פתרון מאובטח להעברת ושיתוף מידע, המאפשר לארגונים לשתף, לפקח ולאבטח כל סוג והיקף של העברות מידע בין אנשים, יישומים, פתרונות ענן ועסקים. הפתרון מיועד להוסיף אבטחה ופיקוח באופן מידי למגוון דפוסי העברת מידע בסוגים שונים של ארגונים, כולל העברת נתונים אל ומאל הענן.

RSAccess הינו פתרון קצה מאובטח וחדשני לאבטחת גישה. בהתבסס על טכנולוגיית הגישה ההפוכה של החברה, הכלי מאפשר להתגבר על אזורים בלתי-מאובטחים של רשתות תקשורת (DMZ), למנוע מיישומים מזיקים גישה ולהגן על רשתות מאובטחות בתוך התשתית הארגונית. פתרון הקצה שמציעה החברה מייתר את הצורך באחסון מידע רגיש באזורים הלא מאובטחים, ובכך מפחית את הסיכונים לחשיפת המידע.

שחר דניאל, מנכ"ל Safe –T אמר כי:" בעולם שבו אנחנו נמדדים ביעילות ואפקטיביות יומיומית בוחר הלקוח בספק בזכות החדשנות וקלות ההטמעה של המוצרים שלו. Safe-T מספקת פתרונות העברת מידע וגישה מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר ומוכרת כטובה בתחומה.

Safe-T ממשיכה להשקיע משאבים במיצובה בשוק האמריקאי, וצופה להרחיב את המכירות בטריטוריה זו, הן באופן ישיר והן דרך שיתופי פעולה".


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איריס וינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת איריס וינשטיין
 
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist באירופה המזרח התיכון ואפריקה
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist EMEA. במסגרת תפקידו יהיה הסה אחראי על מכירת פתרון ה-Distributed Cloud, פתרון הSAAS - והסקיוריטי של F5 , בשיתוף עם אנשי מכירות ושותפים עסקיים של F5 ברוב מדינות EMEA על מנת לאתר, למצב ולמקד את פתרון הענן של F5 ללקוחות חדשים וקיימים של החברה.

חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח, חתמה על הסכם שותפות עם COMMITלשוק הישראלי
חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח , חתמה על הסכם שותפות עם COMMIT. הסכם זה יאפשר ללקוחות COMMIT להנות מפלטפורמת אבטחה המיועדת למפתחים וישמש גם את הפעילות הענפה, של זרוע הפיתוח במיקור חוץ, שלה.

שלמה יונה מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון
שלמה יונה (51), מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון. במסגרת תפקידו יוביל יונה את קבוצת המכירות ללקוחות אנטרפרייז ולארגונים מובילים בעולמות הטלקו, ההייטק והבריאות. בין היתר, ינהל יונה את צוותי המכירות בענפים אלו ויפעל להעמקת פתרונות החברה ולפיתוח שווקים חדשים, כמו גם לקידום פתרונות טכנולוגיים חדשים באזור.

אביב ששוני מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין
אביב ששוני (49, נ+4), מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין. במסגרת תפקידו ששוני יפעל להעמקת הפעילות והגדלת המכירות באזור. בנוסף, ששוני יהיה מנוי על גיבוש תכנית אסטרטגית להרחבת פעילות החברה ומערך המכירות בקפריסין ויישומה, תוך יצירת ערוצי שיווק חדשים והעמקת ערוצים קיימים, וקידום יוזמות לפיתוח שותפים מקומיים.

חברת F5 מספקת טכנולוגיה לצמצום עלויות ושיפור ביצועים באמצעות תמיכה בפרויקט טלמטריה בקוד פתוח
חברת F5 (NASDAQ: FFIV) מכריזה על המשך תמיכתה ב-OpenTelemetry של Cloud Native Computing Foundation - מסגרת קוד פתוח, המספקת כלים סטנדרטיים להפקה וייצוא של נתוני טלמטריה, המסייעים לנתח טוב יותר ביצועים ופעילות של פתרונות טכנולוגיים בסביבת מערכות המידע.

מחקר גלובלי של F5 Labs: חמישית מבקשות האימות הן זדוניות
מחקר חדש של F5 Labs חושף כי זהויות דיגיטליות הפכו לשדה קרב בזירת הסייבר, כאשר חמישית מבקשות האימות מגיעות ממערכות אוטומטיות זדוניות. דוח 2023 Identity Threat Report: The Unpatchablesניתח 320 מיליארד טרנזקציות של נתונים, המתרחשות במערכות של 159 ארגונים בין מרץ 2022 לאפריל 2023. כאשר ההתקפות אינן מיורטות, שיעור האוטומציה הממוצע, המהווה אינדיקטור להתקפות credential stuffing, עמד על 19.4%. שיעור זה ירד ביותר משני שליש, ל-6%, כאשר יורטה הפעילות הזדונית באופן יזום.

קבוצת אמן תשווק ותטמיע את פתרונות ה-ERP הענניים של Infor בישראל
קבוצת אמן חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשיווק והטמעה של פתרונות ה-ERP הענניים של חברת Infor לארגוני תעשייה. במסגרת השותפות, קבוצת אמן תהיה אמונה על פעילות פתרונות Infor CloudSuite בישראל ותספק שירותים מקצה לקצה לארגוני תעשייה, החל משלב המכירה, דרך ביצוע פרויקטי הטמעה וכלה במתן תמיכה ושירות שוטף. ההסכם בין החברות קובע עוד כי חברת Infor תבצע לוקליזציה של הפתרונות לשפה העברית, לרגולציה ולחוקי המיסוי הישראליים.

חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית
חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית. המטה, הממוקם במגדל One Tower רוגובין אקרו במוקד העסקים השוקק של רמת גן, מתפרס על פני שלוש קומות בהיקף של 4,500 מ"ר. פרויקט הקמת המטה בוצע על ידי סתר אדריכלים.

מחקר של F5 חושף את דרגת הבשלות הדיגיטלית של ארגונים ביחס לקצב השינוי
מדד הבשלות הדיגיטלית, Digital Maturity Index1, הראשון של F5, כולל 300 תגובות מדוח State of Application Strategy Report לשנת 2023, שהוערכו על פי סט של שש יכולות טכניות2. תשתית, העברת אפליקציות, נתונים, הנדסת אמינות אתרים (SRE), נראות ואוטומציה, ואבטחה.

גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי אינטרנט המבוססת על פתרונות F5
גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי האינטרנט הישראליים, המבוססת על הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של חברת F5. הפלטפורמה מאפשרת לספקי השירות להציע למשתמשים חבילות מוזלות, מהירות וביצועים גבוהים יותר. היקף פרויקט הטמעת פתרונות F5 בפלטפורמה של גילת מוערך במעל מיליון שקלים. הפלטפורמה סופקה בימים אלו למספר ספקי שירות גדולים ומובילים בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI