דף הבית בידור ופנאי תיאטרון ביקורת: פגישה לאין קץ – מופע מוזיקלי משירי נעמי שמר– מוצלח ומרגש, – בית צבי
ביקורת: פגישה לאין קץ – מופע מוזיקלי משירי נעמי שמר– מוצלח ומרגש, – בית צבי
חיים נוי 04/04/17 |  צפיות: 3105

ביקורת: פגישה לאין קץ – מופע מוזיקלי משירי נעמי שמר– מוצלח ומרגש, – בית צבי

מאת חיים נוי

"פגישה לאין קץ", מופע מוזיקלי משירי נעמי שמר , העולה בבית צבי, ברמת גן, הוא מסע קסום, מרגש ומעדן תיאטרלי.

שיריה ולחניה של נעמי שמר עיצבו את השירה הישראלית והם נפלאים ומושרים בפי כל. גל חיון ערך וביים וגם השקיע חלק בכוריאוגרפיה במופע המוזיקלי שכולו תאווה לעין ולאוזן.

גל להטט עם להקת השחקנים הצעירה והכישרונית והתוצאה היא מענגת מאוד.

השירים עטופים בסיפור מסגרת קליל , אודות זיכרונות סופר הנוטל אותנו למסע חייו ובעצם למסע עם השירים שהקסימו ציבור שלם והפכו את נעמי שמר לאחת מנדבכי המוזיקה והשירה הישראלית.

השירים מעוצבים לעיתים בעיבודים חדשים ומוגשים כבעין הצגה קטנה או בריקודים , בביצועים של הלהקה, דואטים או שירי סולו מפעימים.

דניאל היב המקסימה היא פרפורמרית, המגישה את השירים בקול נפלא , צלול ורהוט. הביצוע שלה לאל תלך מכאן הרטיט את הנימים והציף את קהל השומעים בעיניים דומעות. דניאל חסין , שותפה לשיר, היה נהדר בביצוע הזה .

עמית זיתון הנהדרת רגשה עד דמעות בביצוע שלה לשיר הקסום "הו, רב חובל". עמית היא מבצעת מוכשרת ומוצלחת.

שחף אברהם הכישרונית הפליאה בשיר ואלס להגנת הצומח ועימה גיא גבל, זמר מדהים עם קול נוסק לגבהים מוצלחים.

יערה אוחיון הנהדרת הצליחה להגיש מעדן לירי ענוג בחלקה בשירים .

סיון בן זזון היא פרפורמרית ענוגה שבקולה המלטף והנעים הפגינה יכולת מופלאה.

נוי עזריה היא זמרת מוצלחת מאוד ומקצועית ויש לה יכולת ווקאלית מעולה.

אלינור דוד התבלטה בביצועים ובהגשה ותנועה נפלאים.

שניר ויילר ועידן שמעוני היו מצוינים בתנועה ובהגשת השירים.

אחד הביצועים המקסימים היה השיר הידוע מטריה בשנים והפעם הוא בוצע כריקוד סטפס מופלא שאותו עיצבה עדי גור.

חורשת האיקליפטוס בוצע בצורה מעולה והמבצעים דניאל היב, סיון בן זזון, יערה אוחיון ואלמוג קדושים הצליחו לטפס בקלות בסולמות הגבוהים ולצלוח את השיר הנפלא הזה והן ראויות לתשואות מיוחדות.

שחף אברהם, עדי גור, אנג'לה מינביץ, יוסי קדוש, תום שיניצקי ושניר ויילר היו מוצלחים מאוד בביצוע מחרוזת משירי הילדים של נעמי שמר.

הוד חבאני היה טוב מאוד בביצועים לשירים. גל גולדשטיין הקסים בקולו הרוטט בשיר אצלנו בחצר ופגישה לאין קץ.

הכוריאוגרפיה הנהדרת עוצבה על ידי גל חיון ועמית זיתון. התפאורה היפה עוצבה בידי אבי שכוי שנטע עצים בשלכת שהוארו חליפות בידי מעצב התאורה הנפלא יוני לביא. עידן שמעוני עיצב את התלבושות היפיפיות, במיוחד של הבנות. ארז ביטון אחראי לניהול המוזיקלי המשובח ולנגינה, ביחד עם ליאור פארי על הפסנתר. דוקי עצמון אחראית להדרכה הקולית.

אין ספק כי המופע משיריה של נעמי שמר הוא מעדן מוזיקלי וחוויה תיאטרלית המבוצעת בטוב טעם, ברגש ובהגשה הראויה למחיאות כפיים.

הכותב הוא חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI