דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אדג'ווטר נטוורקס מודיעה על SD-WAN ממוטב לפלטפורמות של ברודסופט
אדג'ווטר נטוורקס מודיעה על SD-WAN ממוטב לפלטפורמות של ברודסופט
חיים נוי 21/10/17 |  צפיות: 2336
אדג'ווטר נטוורקס מודיעה על SD-WAN ממוטב לפלטפורמות של ברודסופט

סן חוזה, קליפורניה, 19 באוקטובר 2017, (BUSINESS WIRE):

Edgewater Networks, Inc., מובילת השוק בתיאום קצוות רשת, מודיעה  על הזמינות הקרובה של המוצר שלה SD-WAN שמיועד לארגונים קטנים עד בינוניים, שוק מפתח לספקי שירות שמציעים תקשורת מאוחדת כשירות. הפתרון Edgewater Networks SD-WAN ממוטב לפלטפורמות BroadSoft BroadWorks® ו-BroadCloud® ומביא את היתרונות של הטכנולוגיה הזאת לבסיס הלקוחות של ברודסופט.

"כרכיב חדש בפלטפורמה שלנו Network Edge Orchestration, השירות Edgewater Networks SD-WAN מאפשר ללקוחות ברודסופט להציע הסכמי רמת שירות מקיפים למשתמשי קצה על ידי הבטחה שהתקשורת בזמן אמת מנותבת אוטומטית לחיבור האינטרנט הזמין הטוב ביותר", אמר כריס קולסטד, סגן נשיא לניהול מוצרים של אדג'ווטר נטוורקס. "Edgewater Networks SD-WAN מציע תזרים הכנסות חדש לספקי שירות עם פתרון שתוכנן לארגונים קטנים ובינוניים שיש להם משאבי מחשוב מוגבלים להגדרה, ניהול וניטור פלטפורמת SD-WAN".

השירות Edgewater Networks SD-WAN יהיה זמין לכל מי שמשתמש בפלטפורמה  Edgewater Networks Network Edge Orchestration ואפשר גם לרכוש אותו כחלק ממודל השירות Cloud2Edge Complete. EdgeMarc Intelligent Edges, שמשמש להבטחת שירות ואבטחה לתקשורת מאוחדת כשירות, הוא הרכיב באתר הלקוח של הפתרון SD-WAN. אין צורך בחומרה נוספת. הראות הייחודית של EdgeMarc Intelligent Edge לתוך צרופות ותעבורה בצד ה-LAN משמעה שרבות מההגדרות המורכבות לניהול תעבורת ה-SD-WAN בצד ה-LAN מופעלות אוטומטית. השירות SD-WAN מבוקר ומנוהל על ידי EdgeView Service Control Center.

"על ידי שימוש בפתרונות הענן לתקשורת מאוחדת, עבודה משותפת של צוותים ומרכזי השירות של BroadSoft Business, אדג'ווטר נטוורקס הפגינה את המחויבות שלה להמציא מחדש את האופן שבו אנשים עובדים", אמר טאהר בהבהאני, מנהל דיגיטל ושיווק ראשי של ברודסופט. "אנחנו שמחים לקבל את הפתרון Edgewater Networks SD-WAN לסביבת המשתמשים הגדלה שלנו ולהוטים לראות איך ההודעה הזאת תתקבל ב-Connections".

השירות Edgewater Networks SD-WAN יציע Stateful SIP Transfer של שיחות VoIP על גבי שני חיבורי WAN, ניתוב עם תעדוף לפי כתובת URL, יציאה ו-IP לכל התעבורה בזמן אמת ולא בזמן אמת על גבי החיבורים יחד עם זיהוי וניהול של מכשירים מבוססי LAN. בדומה לכל השירותים בפלטפורמה Network Edge Orchestration, SD-WAN מסופק פשוט באמצעות EdgeView Service Control Center ללא צורך בהגדרה על ידי משתמש הקצה.

השירות Edgewater Networks SD-WAN יהיה זמין ללקוחות להתנסות ב-1 בנובמבר 2017. ההשקה המלאה של השירות תתרחש בתחילת ינואר 2018. כדי לראות דמו של הפתרון Edgewater Networks SD-WAN ממוטב לפלטפורמות של ברודסופט, בקרו אותנו בביתן E4 ב-BroadSoft Connections 2017.

אודות ברודסופט

ברודסופט היא החדשנית הטכנולוגית בפתרונות ענן ל-PBX, תקשורת מאוחדת, עבודה משותפת של צוותים ומרכזי שירות לעסקים ולספקי שירות ב-80 מדינות. אנחנו המובילים בנתח שוק בתקשורת מאוחדת בענן עם פלטפורמה פתוחה, ניידת ומאובטחת שבוטחים בה 25 מ-30 ספקי השירות המובילים בעולם לפי הכנסות. חבילת היישומים שלנו BroadSoft Business מעצימה משתמשים וצוותים לשתף רעיונות ולעבוד פשוט כדי להשיג ביצועים פורצי דרך. למידע נוסף, בקרו באתר www.BroadSoft.com.

אודות אדג'ווטר נטוורקס

אדג'ווטר נטוורקס, שהוקמה באוקטובר 2002, היא מובילת שוק באיפשור שירותי קול, וידאו ונתונים מבוססי IP. ספקי שירות וארגונים בכל הגדלים משתמשים בפתרונות של אדג'ווטר נטוורקס כדי לפשט את ההגדרות באתר הלקוח להתקנה מהירה וחלקה, קיצור זמן ההגעה לשוק וקבלת תשואה מהירה על ההון המושקע. החברה עוזרת ללקוחות לספק בינה בקצה הרשת באמצעות הפלטפורמה שלה Network Edge Orchestration שכוללת את EdgeView Service Control Center, EdgeMarc Intelligent Edges ו-QuickConnect Interoperability Lab. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.edgewaternetworks.com או עיקבו אחרינו בטוויטר בכתובת @ewn_inc.

אנשי קשר

Edgewater Networks
John Macario, 408-351-7265
סגן נשיא בכיר לשיווק
[email protected]

מקור: Edgewater Networks, Inc.

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20171019006428/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI