דף הבית הודעות לעיתונות בריאות ביג פנדה מגדילה את גיוס ההון סבב ב'
ביג פנדה מגדילה את גיוס ההון סבב ב'
חיים נוי 02/11/17 |  צפיות: 3510
ביג פנדה מגדילה את גיוס ההון סבב ב'

החברה מאיצה את הצמיחה אצל לקוחות מחשוב ארגוני גדולים

מאונטיין ויו, קליפורניה, 1 בנובמבר 2017, (BUSINESS WIRE) :

חברת ביג פנדה, מובילה בפתרונות תפעול שירותים אלגוריתמי במחשוב ארגוני, הודיעה היום שגייסה 23 מיליון דולר נוספים בסבב ב' - והגדילה את הסבב ל-49 מיליון דולר. את הסבב הזה מובילה גרינפילד פרטנרז, שותפות שמגובה על ידי TPG Growth, עם השתתפות נוספת של המשקיעים הקיימים בביג פנדה Sequoia Capital, Battery Ventures ו-Mayfield. ב-12 החודשים האחרונים ביג פנדה יותר משילשה את ההזמנות שלה, והוסיפה לקוחות ארגוניים גדולים כגון אינטל, Turner Broadcasting, מייסי'ס ו-Riot Games.

אסף רזניק, מנכ"ל ביג פנדה מסביר: "בגלל הענן ו-DevOps, מרכז הנתונים השתנה באופן רדיקלי מבחינת גודל, פיצול ומהירות. כתוצאה מכך אנשי תפעול שירותי המחשוב של הארגון -- שהניהול של יישומים ותשתיות קריטיות הוא התפקיד שלהם -- מתקשים להדביק את הקצב ולהבטיח שהעסק שלהם יפעל באופן חלק. החזון שלנו להשתמש בלמידת מכונה כדי לבצע אוטומציה ומדרוג בתפעול השירותים מתאים לצרכים של הלקוחות החדשים והקיימים שלנו. אנחנו שמחים שגרינפילד פרטנרז שותפה לחזון הזה. עם התמיכה שלה, אנחנו מתכוונים להאיץ את אסטרטגיית ההגעה לשוק הארגונית שלנו ולהגדיל את המובילות הטכנולוגית שלנו".

פלטפורמת הענן של ביג פנדה משתמשת בלמידת מכונה כדי לעבד ולצמצם כמויות גדולות של תעבורת התראות מעננים מפוצלים, יישומים וכלי ניטור מחשוב למספר ניתן לטיפול של אירועים כדי שאנשי תפעול שירותי המחשוב יוכלו לפתור אותם מהר יותר. המטרה של ביג פנדה היא שוק ניהול תפעול המחשוב שהיקפו 23 מיליארד דולר, עם התמקדות עיקרית בשני פלחי שוק:

  • החלפתפתרונות ישנים לניהול אירועי מחשוב של יצרנים כמו IBM, BMC,CA ו-HP- שהם כבר לא פתרונות מתאימים לסביבות המחשוב המודרניות המאוד דינמיות.
  • אוטומציהשל תפעול שירותי מחשוב ידני ולא יעיל בארגונים שמתקשים לעמוד בשיעורי הגידולהגבוהים או בדרישות התובעניות של השינוי הדיגיטלי.

גרינפילד פרטנרז, שבסיסה בישראל, מתמקדת בהשקעה בעסקים טכנולוגיים ומאפשרי טכנולוגיה גלובליים בשלב הצמיחה המוקדם. השותף בגרינפילד שי גרינפילד אמר: "בכל הענפים והמקומות, חברות מחפשות דרכים לעמוד באופן יעיל ומדויק בדרישות הגדלות של ניהול מרכזי נתונים מודרניים. ביג פנדה מספקת פתרון חדשני, מקיף ומידרגי שהופך כאוס וערבוביה לתובנות שאפשר לפעול לפיהן. אנחנו נרגשים להיות שותפים של אסף והצוות שלו כדי להמשיך לבנות ולשפר את הפלטפורמה".

בנוסף לכך שיותר משילשה את ההזמנות, החברה השיגה כמה ציוני דרך משמעותיים אחרים. ב-12 החודשים האחרונים, ביג פנדה:

  • הפחיתהאת הרעש במחשוב ב-91 אחוז במוצע אצל הלקוחות הארגוניים הגדולים שלה, ואיפשרהללקוחות לזהות ולפתור אירועי מחשוב מהר יותר ועם פחות משאבים.
  • הוסיפהלקוחות ארגוניים גדולים חדשים במגוון של שווקים אנכיים ביניהם קמעונאות,תוכנה, הימורים, שידור, תקשורת, טכנולוגיה וייצור.
  • הגדילהאת מספר העובדים ביותר מ-150 אחוז בשנה האחרונה, וחיזקה את צוותי ההגעה לשוקוהצלחת הלקוחות.
  • השיקהאת פלטפורמת לימוד המכונה מסוג "קופסה פתוחה" היחידה בענף שמבצעתבאופן חכם אוטומציה של ניהול אירועי מחשוב ובתוך כך מספקת ללקוחות יותר ראותושליטה על האופן שבו למידת מכונה פועלת בסביבת המחשוב הייחודית שלהם.
  • פיתחהיכולת פעולה הדדית הטובה מסוגה עם יצרנים בניטור מחשוב, ITSM ועבודה משותפת ארגונית, ביניהם Cisco/AppDynamics, New Relic,Atlassian, Splunk,Slack, BMC,CA, HP,IBM, Amazon Web Services ועוד.

אודות גרינפילד פרטנרז

גרינפילד פרטנרז היא מיזם משותף בין TPG Growth, פלטפורמת ההשקעות בחברות בינוניות ומניות צמיחה של חברת הנכסים האלטרנטיביים TPG, ויהודה דורון, פעיל, משקיע ויזם ישראלי מצליח. גרינפילד פרטנרז מתמקדת בהשקעות של עד 20 מיליון דולר בעסקים טכנולוגיים ומאפשרי טכנולוגיה גלובליים בשלב הצמיחה המוקדם עם נוכחות בישראל. הצוות של גרינפילד בשטח בישראל מיישם את השנים הרבות של ניסיון תפעולי שיש לו ברשת הגלובלית של TPG כדי לעזור לחזק ולהגדיל את החברות שבתיק שלה. ההשקעות של גרינפילד פרטנרז כוללות את Avanan, ביג פנדה, Guardicore ו-Tapingo.

אודות חברת ביג פנדה

חברת ביג פנדה מאפשרת למחשוב הארגוני לבצע באופן חכם אוטומציה ומדרוג בתפעול שירותים כדי לעמוד בדרישות המורכבות של מרכז הנתונים המודרני. פלטפורמת תפעול השירותים האלגוריתמי של החברה הופכת רעש מחשוב מעננים מפוצלים, צוותים, יישומים וכלי ניטור לתובנות שאפשר לפעול לפיהן כדי להאיץ את הפתרון של אירועי מחשוב. רבים מהארגונים הגדולים בעולם כגון אינטל, Workday, News Corp, מייסי'ס וסיסקו מסתמכים על ביג פנדה שתניע את תפעול השירותים שלהם. למידע נוסף, בקרו באתר www.BigPanda.io.

אנשי קשר

BigPanda
Mike Teeling, 650-562-6555, ext. 7
[email protected]
או
TPG
Courtney Power, 415-743-1550
[email protected]

מקור:  BigPanda Inc.

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20171101006163/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.

Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI