דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Northern Trust Asset Management ממנה מנהלת תפעול ראשית חדשה לעניינים בינ"ל
Northern Trust Asset Management ממנה מנהלת תפעול ראשית חדשה לעניינים בינ"ל
חיים נוי 13/11/17 |  צפיות: 2414
Northern Trust Asset Management ממנה מנהלת תפעול ראשית חדשה לעניינים בינ"ל

לונדון, 13 בנובמבר 2017, (BUSINESS WIRE):

Northern Trust (Nasdaq: NTRS) Asset Management מינתה את מרתה פי למנהלת תפעול ראשית לאזורי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ואסיה פסיפיק.

פי, שתשב בלונדון, אחראית על ניהול הפעילות הבינ"ל ואנשי התשתית של Northern Trust באזורי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ואסיה פסיפיק. בכפוף לאישור הרגולטורים, פי גם תשמש דירקטורית בגופים שונים שקשורים לעסקים של Northern Trust Asset Management. היא תהיה כפופה לוויין באוורז, מנהל העסקים והמידע הראשי של Northern Trust Asset Management, אזורי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ואסיה פסיפיק.

"העסקים הבינ"ל שלנו ממשיכים להרחיב את יכולות ההשקעה שלהם, פלטפורמות שירות הלקוחות ומגוון האמצעים לאיגום כספים", אמר באוורז. "מרתה מביאה ניסיון בינ"ל נרחב והיכרות מעמיקה של הלקוחות באזורים האלה ואנחנו שמחים למנות אותה כדי שתמשיך להגדיל את הצמיחה והגיוון של מוצרינו באזורים".

פי מצטרפת ל-Northern Trust Asset Management אחרי שנתיים ב-Global Fund Services של Northern Trust, שם עבדה בניהול קשרים והייתה אחראית על מנהלי נכסים גלובליים מתוחכמים. יש לה 18 שנות ניסיון גלובלי בענף, שמתרכז בעיקר סביב תפעול קרנות חוץ גבוליות ושירות לקוחות. לפני שהצטרפה ל-Northern Trust ב-2015, פי עבדה עשר שנים ב-Janus Capital International.

אודות Northern Trust Asset Management

Northern Trust Asset Management היא חברת ניהול נכסים גלובלית מובילה שמשרתת משקיעים מוסדיים ופרטיים ב-29 מדינות. יכולות ההשקעה האיתנות שלנו כוללות את כל השווקים וסוגי הנכסים, מפסיבי וגורם סיכון ועד לאקטיבי יסודי ואסטרטגיות של סוגי נכסים מרובים ומנהלים מרובים, שמסופקים באמצעים מרובים. נכון ל-30 בספטמבר 2017, הנכסים המנוהלים הכוללים של Northern Trust היו 1.13 טריליון דולר. למידע נוסף, בקרו באתר שלנו, או עיקבו אחרינו בטוויטר @NTInvest.

Northern Trust Asset Management כוללת את Northern Trust Investments, Inc., Northern Trust Global Investments Limited, Northern Trust Global Investments Japan, K.K., NT Global Advisors, Inc. ואנשי ההשקעות של The Northern Trust Company of Hong Kong Limited ו-The Northern Trust Company.

אודות Northern Trust

Northern Trust Corporation (Nasdaq: NTRS) היא ספקית מובילה של ניהול עושר, טיפול בנכסים, ניהול נכסים ובנקאות לחברות, מוסדות, משפחות עשירות ואנשים פרטיים. Northern Trust הוקמה בשיקאגו ב-1889 ויש לה משרדים בארצות הברית ב-19 מדינות וושינגטון הבירה, ו-23 משרדים בעולם בקנדה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ואסיה פסיפיק. נכון ל-30 בספטמבר 2017 היו ל-Northern Trust נכסים במשמורת/ ניהול בשווי 9.7 טריליון דולר ונכסים מנוהלים בשווי של 1.1 טריליון דולר. במשך יותר מ-125 שנים, Northern Trust זוכה למוניטין כמובילה בענף הודות לשירות יוצא דופן, מומחיות פיננסית, יושרה וחדשנות. בקרו באתר northerntrust.com או עיקבו אחרינו בטוויטר @NorthernTrust.

Northern Trust Corporation, Head Office: 50 South La Salle Street, Chicago, Illinois 60603 U.S.A.,, מאוגדת באחריות מוגבלת בארה"ב. מידע משפטי ורגולטורי גלובלי אפשר למצוא בכתובת https://www.northerntrust.com/disclosures.

אנשי קשר

Northern Trust
אשת קשר לאזורי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ואסיה פסיפיק
Camilla Greene
+44-(0)-207-982-2176
[email protected]
או
Cognito - בשם Northern Trust איש קשר:
Tom Engleback
+44-(0)-2074269431
[email protected]

מקור: Northern Trust

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20171113005087/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI