דף הבית הודעות לעיתונות בריאות Octapharma תורמת 30.5 מיליון יחידות בינלאומיות של תרופת Nuwiq כדי לטפל בחולי המופיליה במדינות מתפתחות
Octapharma תורמת 30.5 מיליון יחידות בינלאומיות של תרופת Nuwiq כדי לטפל בחולי המופיליה במדינות מתפתחות
חיים נוי 21/11/17 |  צפיות: 3588

Octapharma תורמת 30.5 מיליון יחידות בינלאומיות של תרופת Nuwiq כדי לטפל בחולי המופיליה במדינות מתפתחות

לוז'אן, שוויץ, 21 בנובמבר 2017, (BUSINESS WIRE) :

Octapharma שמחה להכריז על השלמת תרומה בהיקף 30.5 מיליון יחידות בינלאומית של תרופת ה- factor VII, Nuwiq, אשר  נגזרת מתאי אדם - בשיתוף פרויקט SHARE, צפון אנדובר מסצ'וסטס.

הודעה זו כוללת תמונות במולטימדיה:

http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51718944&lang=en

 

צילום: תרומה בנפאל של Nuwiq, מוצר factor VIII ריקומביננטי  הנגזר מתאי אדם (צילום: Business Wire)

לכ- 75%  מ- 400,000 האנשים בעולם, שעל פי הערכות חולים בהמופיליה, יש גישה מועטה או אין גישה כלל לטיפול מציל חיים ואיברים מדימום, המאפשר ניתוח ושיקום. התוכנית  ההומניטרית  Project SHARE מסייעת בתרומה של מוצרים לקרישת דם לטיפול בחולי המופיליה, אשר זקוקים לטיפול להחלפת גורם קרישה במדינות בהם התרופות הן נדירות או שאינן זמינות כלל.

במהלך תשעת החודשים האחרונים, תרומות של Nuwiq מצאו את דרכן לאנשים חולים ב- 16 מדינות: ארמניה, איי בהאמה, ברבדוס, קמבודיה, מצריים, אתיופיה, פיג'י, קניה, הונדורס, מיאנמר, נפאל, ניקרגואה, פיליפנים, רומניה וונצואלה.

"אנו אסירי תודה ל- Octapharma שאפשרה לנו את הזכות לסייע לסובלים מהמופיליה במדינות מתפתחות, שיש להם גישה מוגבלת או שאין להם גישה כלל לטיפול. תרומות אלו מצילות חיים", אמר לאורין קלי, מייסד פרויקט SHARE.

"Octapharma מחויבת לשיפור החיים של אנשים עם המופיליה מאז 1983. אנו שמחים להמשיך את יוזמות התרומה שלנו, המספקות גישה לטיפול לחולי המופיליה במדינות שיש בהן גישה מועטה או אין בהן גישה כלל לטיפול", אמר אולף וולטר, חבר דירקטוריון ב- Octapharma AG, בלאכן, שווייץ.

"גורמי קרישה מרוכזים להמופיליה משמשים עבור מטופלים הסובלים מסיבוכים במפרקים ובמבנה השרירים ומדימומים מסכני חיים", אמר וולטר מוואנדה, פטרון איגוד ההמופיליה בקניה. "עזרה למישהו שאתה לא מכיר זה נפלא, ולילד זה אפילו גדול יותר. הקנייתים, במיוחד ילדים החיים עם המופיליה מודים לכם מאוד".

"אנו לא יכולים להודות מספיק ל- Octapharma ולפרויקט SHARE, על היותם טובי לב ונדיבים כל כך", אמר סורסקשה מאני, מהאגודה להמופיליה בנפאל. "היה לנו מלאי מוגבל של גורם הקרישה כאשר קיבלנו את המשלוח של Nuwiq. לאנשים באזורי ספר יש כעת גישה טובה יותר לריכוזי גורם הקרישה. אנו מאמינים כי תרומה זו כבר עשתה שינוי חיובי בחיים של אנשים רבים עם המופיליה בנפאל. היא מצילה חיים ומסייעת למנוע נכויות".

"תרומה של Nuwiq תסייע למשפחות עם המופיליה בהונדורס", אמרה מריה דל כרמן, מהאגודה להמופיליה בהונדורס. "התרופה תשרת משפחות רבות מכיוון שילדים וצעירים יקבלו מנות של גורם הקרישה בבתים שלהם, ולכן לא יחמיצו שיעורים בבתי ספר ואוניברסיטאות".

אנטוניה לוק, מהאגודה הונצואלית להמופיליה הוסיפה: "אנו עוברים כעת משבר במהלכו אין ברשותנו את התרופה שאנשים צריכים. יש כרגע 2185 אנשים שחיים עם המופיליה A בונצואלה. אנא קבלו את הוקרת התודה שלנו על תרומה רבת ערך זו, אשר תקל על חיי האוכלוסייה הסובלת מהמופיליה A".

אודות Hemophilia A

המופיליה A היא הפרעה מולדת  בכרומוזום X הנגרמת על ידי חוסר ב- factor VIII (FVIII). ללא טיפול, המצב מוביל לשטפי דם בשרירים ומפרקים ובהמשך לארתופטיה ולתחלואה קשה. טיפולי מניעתי להחלפת FVIII מפחית את מספר הדימומים ואת הסיכון לנזק קבוע למפרקים. הפרעה נדירה זו משפיעה על אחד מכל 5,000 עד 10,000 גברים ברחבי העולם. עם זאת, ברמה גלובלית, 75% ממקרי ההמופיליה נותרים ללא אבחון או טיפול.

אודות Nuwiq

Nuwiq הוא פרוטאין rFVIII דור רביעי, המופק מתאי אדם, ללא עיבוד כימי או שילוב עם אף פרוטאין אחר. Nuwiq מותאם באופן טבעי לכל טיפול מניעתי תוך שהוא עונה על חסינות של מטופלים עם המופיליה A. Nuwiq מתורבת ללא תוספים ממקור של אדם או חיה, הוא נטול פרוטאין  אנטיגני שאינו ממקור אנושי, והוא בעל זיקה לגורם הקרישה von Willebrand. הטיפול ב- Nuwiq נבדק במסגרת שבעה מבחנים קליניים שלמים, אשר כללו 201 אנשים עם המופיליה A קשה שטופלו בעבר (PTP, 190 אנשים), כולל 59 ילדים. Nuwiq מאושרת לשימוש בטיפולים ובטיפולי מנע בדימום בכל קבוצות הגיל של PTP עם המופיליה A בארה"ב, קנדה, אוסטרליה, אמריקה הלטינית ורוסיה. בהמשך מתוכננים אישורים נוספים ברחבי העולם.

כתב ויתור: כל המטופלים במוצרים של גורם קרישה VIII צריכים להיות תחת בקרה זהירה להתפתחות של מעכבים, באמצעות השגחה קלינית ומבחני מעבדה.

אודות פרויקט SHARE

פרויקט SHARE הוא תוכנית הומניטרית אשר תורמת תרופות לקרישת דם במדינות מתפתחות. המקבלים הם מטופלים, רופאים, מטפלים ובתי חולים במדינות בהן התרופה נדירה או אינה זמינה כלל. פרויקט SHARE מציל חיים.

פרויקט SHARE תרם יותר מ- 53 מיליון יחידות - בשווי של כמעט 53 מיליון דולר - של גורם הקרישה לאלפי מטופלים ביותר מ- 70 מדינות מתפתחות.

אודות Octapharma

Octapharma, הממוקמת בלאכן, שוויץ, היא אחת מיצרני הפרוטאין האנושי הגדולות בעולם, אשר מפתחת ומייצרת פרוטאינים אנושיים מפלזמה ומתאי אדם. החברה בבעלות משפחתית מאמינה בהשקעה שמביאה לשינוי בחיי אנשים והיא עושה זאת מאז 1983: מכיוון שזה בדם שלנו.

ב- 2016, הקבוצה ייצרה הכנסות של 1.6 מיליארד יורו, עם רווח תפעולי של 383 מיליון יורו, והשקיעה 249 מיליון יורו כדי להבטיח שגשוג עתידי. Octapharma מעסיקה יותר מ- 7,100 אנשים בחבי העולם כדי לתמוך בטיפול בחולים ב- 113 מדינות עם מוצרים לרוחב 3 תחומים:

  • המטולוגיה (הפרעות קרישה)
  • אימנותרפיה (הפרעות חיסוניות)
  • טיפול חיוני

Octapharma היא בבעלות 6 מתקני ייצור מתקדמים באוסטריה, צרפת, גרמניה, מקסיקו ושבדיה.

למידע נוסף בקרו ב: www.octapharma.com

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט באתר :www.businesswire.com

http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51718944&lang=en

 

ליצירת קשר:

Octapharma AG
International Business Unit - Haematology
Olaf Walter
[email protected]
or
Larisa Belyanskaya
[email protected]
Tel: +41 55 4512121

מקור: Octapharma AG

 

http://mms.businesswire.com/media/20171121005038/en/625637/4/Nuwiq_donation_in_Nepal.jpg

צילום: תרומה בנפאל של Nuwiq, מוצר factor VIII ריקומביננטי  הנגזר מתאי אדם (צילום: Business Wire)

http://mms.businesswire.com/media/20171121005038/en/625668/3/1954947_octapharma-logo.jpg

לוגו

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI