דף הבית חינוך ולימודים חינוך ילדים להיות מדריכים במחנה קיץ
להיות מדריכים במחנה קיץ
Daniel.B 22/11/17 |  צפיות: 11474

הדרכה במחנה קיץ בארה"ב היא חוויה מעשירה לבני הנוער שמקבלים הזדמנות לחוויה נפלאה הרחק מהבית, אך גם למדריכים השוהים במחנה במהלך תקופת הפעילות. כדי להיות מדריך סאמר קאמפ יש לעמוד בתנאי העסקה בסיסיים הכוללים תעודת סיום לימודים והכרה טובה של השפה האנגלית. בדרך כלל נדרשים גם ניסיון בהדרכה, רקע במיומנויות ספורט שונות או בתחומי פעילויות כגון אמנות, מוזיקה או עבודות יד, או הכרה מעמיקה של מגוון תחומים שונים.
החניכים של מחנה קיץ בארה"ב מגיעים מרחבי העולם. זוהי אווירה קוסמופוליטית מרתקת היוצרת דינמיקה מיוחדת שבה גם המדריכים נוטלים חלק. עם זה, חשוב לזכור שהדרכה במחנה קיץ היא פעילות מבוצעת בהתאם לתכנית הנקבעת מראש. על המדריך לנווט בין הצורך להדריך את בני הנוער בהתאם לכללי המחנה ובין יכולת ההסתגלות השונה של החניכים, שעבור חלק מהם זוהי הראשונה שבה הם שוהים במחנה קיץ.

מיהם המדריכים בסאמר קאמפ?

המדריכים המצטרפים למסגרת סאמר קאמפ הם לרוב צעירים, בעלי יכולות הדרכה טובות, שמעוניינים לשלב עבודה עם טיולים. במקרים רבים העבודה במחנה מספקת להם את המימון הדרוש להמשך הטיול בחו"ל. כמדריכים הם צוברים חוויות מחיי המחנה ושומרים על קשרים חברתיים עם עמיתיהם גם לאחר סיום תקופת העבודה.

מיהו מדריך טוב במחנה קיץ?

מהמדריכים השוהים במחנה נדרשת זמינות של עשרים וארבע שעות ביממה. המשמעות היא שבמהלך כל תקופת הפעילות של המחנה על המדריך להקדיש את זמנו לעבודה. מובן שהתכונות הנדרשות ממדריך טוב הן אחריות ויכולת מנהגות וכמובן גישה חיובית לילדים – מדריך טוב מכוון את החניכים בהתאם לתכנית, ומלווה אותם בהטמעת ערכי המחנה. ממדריך טוב נדרשות תכונות כגון מנהיגות וסמכותיות אך גם אמפטיה. חשובה לא פחות היא האהבה של המדריך לחיי המחנה, שמשרה על החניכים במהלך הפעילויות המגוונות שלהם.

האם כדאי להיות מדריכים במחנה קיץ?

כאמור, תכונות של מדריך כוללות סמכותיות, אחריות, ורצון ללמד ולהעביר ידע, ולעתים אף נדרש רקע בתחומי הפעילות של המחנה. למי שניחן בתכונות האלו והתקבל בהתאם לתנאי ההעסקה של המחנה, יש את האפשרות להעביר את חודשי הקיץ כמדריך במחנה בארה"ב. זוהי תקופה נהדרת שממנה נהנים גם המדריכים, יש שפע של פעילויות קיץ באוויר הפתוח, אווירה חברתית נפלאה, והזדמנות להמשיך בטיול גם לאחר שהסתיים מחנה הקיץ. עבור המדריכים זו יכולה להיות תקופה מעשירה של עבודה ויצירת קשרים חברתיים ונקודת ציון להמשך הדרך.

עבודה כמדריכים בסאמר קאמפ

לפני היציאה מהארץ יש לוודא מראש את קיומם של כל האישורים הנדרשים לעבודה ולשהות בחו"ל, אם כי החברה דואגת לאישורי השהייה וללינה ולכלכלת המדריכים במחנה במהלך תקופת ההדרכה. יש לוודא את תקינות כל האישורים הנדרשים גם כאשר מעוניינים להמשיך בשהות בארה"ב לאחר תקופת ההדרכה במחנה הקיץ.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Daniel.B


 


מאמרים נוספים מאת Daniel.B
 
שחזור הודעות וואטסאפ - התמודדות עם החידושים הטכנולוגיים
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

ללמוד אנגלית בדרך חוויתית
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

איפה מעדיפים לבלות את הקיץ? סאמר קאמפ או סאמר סקול
יש שמעדיפים לבלות את הקיץ לא בסאמר קאמפ עם חברים וחוויות מתחרויות ופעילויות ספורטיביות, אלא בסאמר סקול, וזה במטרה לשפר את האנגלית שלהם לפני תחילת שנת הלימודים.

מערכות מיגון אזעקה ומעקב
מערכות מיגון חיוניות להגנה על רכוש, בין אם הבית, העסק או הרכב. כמו כן, המערכות האלו חיוניות לקבלת אישור פוליסה של חברות הביטוח שברוב המקרים אינן מפצות על נזקים לרכוש במקרים שהמקום אינו מוגן.

להיות מדריכים במחנה קיץ
הדרכה במחנה קיץ בארה"ב היא חוויה מעשירה לבני הנוער שמקבלים הזדמנות לחוויה נפלאה הרחק מהבית, אך גם למדריכים השוהים במחנה במהלך תקופת הפעילות. כדי להיות מדריך סאמר קאמפ יש לעמוד בתנאי העסקה בסיסיים הכוללים תעודת סיום לימודים והכרה טובה של השפה האנגלית.

סרט תדמית לחברות ועסקים
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב.

הכול על הפקת סרטונים לאירועים
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

יש לכם רעיון לאפליקציה? מה עושים
26/03/17 | פטנטים
רישום פטנטים מבוצע אצל רשם פטנטים של מדינה מסוימת. ניתן לרשום המצאה חדשנית כפטנט אבל קבלת פטנט על אפליקציה מסובכת יותר מקבלת אישורים על המצאות אחרות. בארה"ב מקובל יותר לאשר פטנטים על אפליקציות, אך לא כן באירופה...

איך בודקים אם פטנט קיים
26/03/17 | פטנטים
פטנט הוא זכות שניתנת לממציא לבלעדיות על המצאתו. זוהי זכות מוגבלת בזמן שמתקבלת לאחר הגשת בקשה לרישום הפטנט ושמוגבלת גם למדינה שבה הוגשה הבקשה, אם כי ישנן אמנות בין-לאומיות המקלות על רישום הפטנט גם במדינות החברות באמנה...

5 סיבות מדוע כדאי לשלוח את הילדים למחנה קיץ
חופשת קיץ היא התקופה בה הילדים מבלים במגוון פעילויות שבהן לא יכלו ליטול חלק בתקופת הלימודים. חוגים, קייטנות, פעילויות אקסטרים או טיולים מאורגנים לחו"ל מאפשרים לבני הנוער מגוון אפשרויות לבילוי ולהנאה. מתוך סך הפעילויות הפופולריות שהורים יכולים להעניק לילדיהם בתקופת החופש הגדול, מחנה קיץ בארה"ב, או כפי שהוא מכונה "סאמר קאמפ", הוא חוויה ענקית הכוללת כמעט את כל פעילויות הקיץ האפשרויות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI