דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ טיולי ג'יפים בגליל – במשך כל השנה
טיולי ג'יפים בגליל – במשך כל השנה
רונן 30/11/17 |  צפיות: 10935

טיולי ג'יפים בגליל – במשך כל השנה

פעם חשבנו שטיולים בחיק הטבע שמורים לימי הקיץ או האביב בלבד. השמש הזורחת בהחלט תהפוך את החוויה כולה לנעימה מאוד, אבל גם בימים הקרירים וגם כשקצת יותר אפור בחוץ, עדיין אפשר ליהנות מטיול מפנק במיוחד. אם אתם מעדיפים להימנע ממסעות רגליים בקיץ הלוהט אם לוותר על הצעידה לאורך השביל הבוצי בחורף, טיולי ג'יפים בגליל בהחלט יספקו פתרון מושלם. אז איך בדיוק עושים את זה ומה חשוב לדעת?

כל הנחלים זורמים

הגליל תמיד מרהיב ביופיו, אבל בחורף – כשהגשם יורד בכמויות לא מבוטלות – הנחלים ומקורות המים נעשים מרתקים ויפים עוד יותר. אז אולי זה לא הזמן המומלץ לצאת לשיט או למסלול קיאקים, אבל טיולי ג'יפים בצפון בגליל בהחלט מומלצים בשלב הזה של השנה. כך אתם לא צריכים לצעוד בבוץ, ובקלות רבה תגיעו לכל נקודת תצפית ולכל יעד מרכזי לאורך המסלול. אם אתם נעזרים במדריך מיומן תגיעו גם למקומות שכלל לא הכרתם, וזה תמיד שדרוג משמעותי לכל טיול באשר הוא.

טיולי ג'יפים בגליל – משנה זהירות בחורף

אם בחרתם לצאת לטיול דווקא בחורף ואם אתם מתכננים טיולי ג'יפים בגליל בעונה הקרה ביותר שיש, אתם עדיין עומדים ליהנות אבל בהחלט רצוי שתהיו זהירים קצת יותר. לפני הכל הצטיידו בציוד חילוץ וגרירה, שכן הבוץ עשוי למשוך אליו את רכב השטח ואתם ממש לא רוצים לבלות זמן ממושך בקור ובבוץ באמצע שום מקום. עם כמה מספרי חירום ועם מפה ברורה ונוחה של האזור יהיה לכם גם קל יותר להתמצא בכל יום בשנה, בין אם הגעתם יום אחרי הגשם ובין אם השרב בשיאו.

לבד או עם מדריך?

השאלה האחרונה שכדאי שתשאלו את עצמכם היא האם עדיף לתכנן טיולי ג'יפים בגליל לבד או בליווי מדריך מקצועי. לשתי החלופות יש יתרונות וחסרונות כמובן, אבל אם אתם חסרי ניסיון או אם אתם יוצאים לשטח שבו התנאים מאתגרים במיוחד (למשל בחורף) בהחלט רצוי שיהיה אתכם מדריך שמכיר היטב את התנאים, את כללי הנהיגה בשטח הבוצי ואת המסלול כולו, ולו רק למען הבטיחות האישית שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רונן


 


מאמרים נוספים מאת רונן
 
תכנון והתאמה של ימי גיבוש בצפון
ימי גיבוש בצפון מאפשרים להנות משלל האפשרויות שמציע לנו אזור הצפון: החל מימי גיבוש שכוללים פעילויות רטובות כמו למשל רפטינג, ועד לפעילויות אקשן יבשות כמו טרקטורונים. העושר הקיים בצפון גם מאפשר להנות מפינוקים ואטרקציות רגועות יותר כמו קטיף, ביקור ביקבים ובמחלבות גבינה.

טיולי ג'יפים בצפון – החלק הכי שווה של החופשה שלכם
אם יש לכל חברה בישראל, רגע שיא שנתי אחד, כמובן שהיא היום בו הצוותים השונים בחברה עולים על מזוודות ויוצאים ביחד לחוויה מרגשת ומפליאה במהלך סוף השבוע אשר מוקדש כולו לפעילות החברה. הנוהג של טיולי חברה, כבש בשנים האחרונות את החברות החזקות ביותר במשק והפך להיות חלק בלתי נפרד מהמוניטין של החברות המובילות במשק. וביחד איתו גם עלה קרנם של טיולי ג'יפים בצפון, אותם אתם יכולים לשלב לאורך מסלול הטיול, לטובת העובדים שאוהבים טיולי אקסטרים ורוצים לצאת משגרת העבודה לגמרי.

טיולי ג'יפים בגולן – אל מול הנוף הכי יפה בעולם
הנופים המשגעים של הרי הגולן, היו ועודם אחד מהמקומות הכי יפים ומיוחדים שאפשר למצוא במדינת ישראל ובכלל. על אחת כמה וכמה אם אתם אנשים שאוהבים לצאת אל הטבע, לטייל ולהנות מחוויות ייחודיות ושונות. והיום, יותר מאי פעם, אתם יכולים למצוא טיולי ג'יפים בגולן, איתם אתם יכולים להכיר את כלל המקומות הכי יפים ומיוחדים באזור הגולן. בשביל לצאת אל טיולי ג'יפים בגולן, אתם רוצים להבטיח שתהיה לכם אפשרות אמיתית להפוך את חוויית הטיול בגולן למדהימה ולשונה מכל מה שהכרתם.

טיולי ג'יפים בגליל התחתון - להכיר את הארץ
הגליל הוא חבל ארץ יפה והררי, שבו שוכנים בעלי חיים נפלאים ונופים מרהיבים, וכך טיול ג'יפים מאפשר לכם להכיר את חבל ארץ זה בצורה בלתי אמצעית.

למה לטייל במסלולי ג'יפים בגלבוע?
אחד האזורים היפים ביותר בארץ, ובפרט באזור הצפון, הוא הר הגלבוע. ההר מתנשא לגובה רב, המאפשר להנות מהיסטוריה קדומה זה אותו ההר שעליו התנהלה מלחמת עמלק, ובהר הזה מצאו את מותם שאול המלך ובניו. מי שביקר אי פעם באזור הגלבוע יכול לספר את סיפורו של ההר הירוק הזה כמו בשיר המפורסם.

טיולי ג'יפים בגליל – במשך כל השנה
פעם חשבנו שטיולים בחיק הטבע שמורים לימי הקיץ או האביב בלבד. השמש הזורחת בהחלט תהפוך את החוויה כולה לנעימה מאוד, אבל גם בימים הקרירים וגם כשקצת יותר אפור בחוץ, עדיין אפשר ליהנות מטיול מפנק במיוחד. אם אתם מעדיפים להימנע ממסעות רגליים בקיץ הלוהט אם לוותר על הצעידה לאורך השביל הבוצי בחורף, טיולי ג'יפים בגליל בהחלט יספקו פתרון מושלם. אז איך בדיוק עושים את זה ומה חשוב לדעת?

אתר קופונים
החלטת לקנות טלפון נייד חדש? מחפש מחשב שתוכל ליהנות ממנו לאורך שנים? אם כך, בהחלט אפשר להבין את ההתלבטות שלך, כי מי לא היה רוצה לבצע רכישה חכמה?

טיולי ג'יפים למבינים
סוף השבוע הוא זמן אידאלי לטיולים, ועבור רבים זוהי גם הזדמנות טובה להפוך את הטיול הקלאסי לפעילות מעניינת ואתגרית קצת יותר, כזו שתקרב אותם אל הקרקע ותעזור להם להתחבר לשטח טוב יותר.

מהן האופציות של גיימר בשנת 2016?
רבים מאיתנו בוודאי מכירים את משחקי המחשב עוד מגיל קטן, ולאורך השנים ראינו את התחום מתפתח בצורה בלתי רגילה. לצד המשחקים הקלאסיים שממשיכים לככב עד עצם היום הזה, ישנם לא מעט משחקים חדשים יותר שמציעים לא רק אקשן ועניין, אלא גם עיצוב מרשים, איכות גבוהה מאוד ואתגרים שמצליחים לגרום לנו להתמכר.

שאיבת בור ביוב
11/05/16 | שיפוצים
מערכת הביוב עשויה ממגוון רחב של צינורות תת קרקעיים בגדלים שונים ומסוגים שונים המיועדים לניקוז מי השפכים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI