דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן רכישת דירה יד שניה
רכישת דירה יד שניה
pavel 03/03/18 |  צפיות: 10524

בעסקת מקרקעין יש להיזהר ביתר שאת בנוגע לפעולות המתבצעות במהלך העסקה, בעיקר נוכח העובדה כי כיום, מרבית הנכסים בישראל טרם עברו הליכי רישום בלשכות רישום מקרקעין (טאבו), ומי שאינו מומחה בתחום (והדבר נכון גם לגבי עורך דין), עלול לשים את כספו על קרן הצבי ולאבד את נכסו.  טרם רכישת הדירה יש לעשות כך: מקרה של נטילת הלוואה מבנק המובטחת במשכנתא (משכנתא זה שיעבוד המוטל על נכס מקרקעין כפי ש"משכון" זהו שיעבוד המוטל על נכס שאינו מקרקעין), רצוי לפני החתימה על החוזה לעשות "סקר שוק" בין הבנקים, לבדוק ריביות, ערבויות נדרשות ולקבל אישור בכתב מהבנק "הנבחר" על הסכמתו להעניק את המשכנתא המבוקשת. לזכאי משרד השיכון מומלץ לבדוק בבנק למשכנתאות את זכאותם לקבלת משכנתא מסובסדת ("זכאות"),ולדאוג מבעוד מועד להוצאת תעודת זכאות באחד הבנקים. יש לבדוק נסח "טאבו" או אישור זכויות לגבי הדירה, ולוודא כי המוכר של הדירה החותם על החוזה הוא אכן בעל הזכות הנמכרת (או בעל ייפוי כוח לבצע את העסקה). יש לוודא כי הזכויות המפורטות בחוזה תואמות את מצב הזכויות בהתאם לנסח "טאבו", או אישור הזכויות, ובמיוחד לשים לב האם רובצים על הדירה משכנתאות, עיקולים, שיעבודים או כינוס נכסים – אלו הם בדיקות אשר נערכות על ידי עורכי דין באשדוד. חשוב לוודא כי בחוזה יקבעו ערבויות ובטחונות מתאימים, אשר יבטיחו את תשלומי כל המיסים החלים על המוכר לרבות: מס שבח, מס מכירה, מיסי עיריה.   חשוב לציין כי לעיתים מסכימים הצדדים על חתימה על זכרון דברים טרם חתימת החוזה למעשה על מנת להבטיח את קיום העסקה על ידי שני הצדדים. חשוב מאוד!! להצטייד בעורך דין טרם חתימה על זכרון הדברים, שכן זכרון דברים הינו חוזה לכל דבר ועניין והפרתו שווה ערך להפרת חוזה. בשלב השני לאחר מציאת הדירה נערך חוזה לרכישתה. חשוב להחליט טרם עריכת החוזה על מס' דברים: א. גובה תמורת הדירה. ב. מועדי ביצוע תשלום. ג. מועד העברת החזקה בדירה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 pavel


 


מאמרים נוספים מאת pavel
 
פיצויים לנפגעי תאונות דרכים
28/04/18 | נזיקין
נפגעי תאונות דרכים - בהם נהג, נוסעים והולכי רגל זכאים לפיצוי עבור נזקי גוף מכח חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, התשל"ה -1975- בקצרה חוק הפלת"ד.

חדרי הבריחה הכי טובים בראשון לציון
בשנים האחרונות אי אפשר להתעלם מהטרנד אשר סוחף רבים בעיר ראשון לציון - חדרי בריחה מפוארים המיועדים לאמיצים בלבד. העיר ראשון לציון כוללת לא מעט חדרי בריחה מפוארים אשר כוללים גיבורים שהצליחו להימלט בשלום.

רכישת דירה יד שניה
03/03/18 | נדל"ן
ענייני הנדל"ן בישראל מכוסים על ידי מספר חוקים, כגון: חוק החוזים (חלק כללי) התשל"ג – 1973, חוק החוזים ( תרופות בשל הפרת חוזה) התשל"א- 1970, חוק החוזים האחידים התשמ"ג – 1982, ובמיוחד ע"י חוק מכר (דירות) התשל"ג – 1973, חוק המקרקעין התשכ"ט – 1969,חוק המתווכים במקרקעין התשנ"ו - 1996, ובאמצעות פסיקה ענפה רבת שנים.

מכונת קפה נסקפה דולצ’ה גוסטו
20/08/17 | תעשייה
חובבי הקפה בנינו מכירים את הסיטואציה: קמים בבוקר ליום עבודה ורגע לפני שהכל מתחיל מבקשים ליהנות מכוס קפה. מכונת קפה דולצה גוסטו שינתה את פני השוק והפכה לשחקנית מובילה בתחום.

חדרי בריחה מומלצים במרכז
בשנים האחרונות קשה מאד להתעלם מהטרנד הסוחף אחריו משפחות ורווקים- חדרי בריחה. מדובר בחדרים המעוצבים לפי נושאים שונים הכוללים פנטזיה בשילוב עם חידות הדורשים מחשבה ועבודת צוות. עבור דור הסמארטפון מדובר בבשורה משמחת למדי המאפשרת להם לצאת מהפלאפון לכמה שעות וליהנות

קוסם ליום הולדת
המופע מחולק לשני חלקים. בחלק הראשון מופע בן 50 דקות בהשתתפות כוכב הערב ועוד כמה חברים שלו. רוב הקסמים של ויטלי הקוסם אינם מוכרים לילדים, זאת מכיוון שהם ייחודיים לו ובזכותם הוא זכה באליפות הקוסמים בשנת 2005.

חדרי בריחה
שנה האחרונה, צצו בישראל עשרות חדרי בריחה כפטריות אחרי הגשם – בעיקר בתל אביב אך גם בשאר הארץ. לאט לאט, עוד ועוד אנשים התמכרו לסוג הבילוי החדש הזה.

בניית חדר קירור
28/07/16 | תעשייה
בניית חדר קירור במקומות כמו מסעדה למשל מאפשרת לשמור על הסחורה בצורה הטובה ביותר. במקום הומה אדם כמו מסעדה יש חשיבות רבה לשמור על הסחורה כך שלא יקרה כל נזק. בכתבה שלפניכם נביא מספר פרמטרים חשובים אשר יש לקחת בחשבון בטרם הבנייה.

מתקן מים
מתקן מים לשתיה הינו מתקן חשמלי לבית או למשרד לצורך סינון מי הברז, הרתחה, קירור במינימום זמן. בר מים מאפשר מי שתייה זמינים כל הזמן, ללא הליך מסורבל של קניית בקבוקי שתיה שתופסים מחלל המטבח. מותגים שונים אשר מייצרים בר מים, מתפארים במערכות סינון מתקדמות, שמנקות את המים מחיידקים וחומרים כימיים לא רצויים. ברים מסוג זה מצוידים במערכת קירור חימום מתקדמת במיוחד, המעניקה נוחות ללא פשרות למי שחפץ בהכנת שתייה חמה או קרה בשניות פורות.

שירותי תיקון ואחזקה של מערכות קירור
חברת פלטק מתמחה, מזה שנים רבות, במתן שירותי תיקון ואחזקה של מזגנים ומערכות קירור במגוון רחב-היקף של סוגים. כמו כן, פלטק מתמחה בהקמת מערכות קירור ומיזוג למגזר העסקי והתעשייתי. החברה כוללת צוות של טכנאי מזגנים, מהנדסים ומנהלי פרויקטים בעלי ניסיון, וותק וידע רב בתחום
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI