דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מענק של $570,000 מהתוכנית היוקרתית Eurostars לפיתוח מדפסת תלת מימדית עם יכולת דבקוק לייזר
מענק של $570,000 מהתוכנית היוקרתית Eurostars לפיתוח מדפסת תלת מימדית עם יכולת דבקוק לייזר
חיים נוי 12/03/18 |  צפיות: 2285

מענק של $570,000 מהתוכנית היוקרתית Eurostars לפיתוח מדפסת תלת מימדית עם יכולת דבקוק לייזר

מגדל העמק, ישראל / ACCESSWIRE / 12 במרץ 2018 /:

פיוי ננו סל PV Nano Cell, Ltd. (OTCQB: PVNNF) ("PV Nano Cell" או "החברה"), יצרנית חדשנית של דיו דיגיטלי מוליך שמתאים גם להדפסה תלת מימדית, הודיעה היום שטכנולוגיית SicrysTM הקניינית שלה, דיו כסף מוליך ננומטרי חד גבישי, תשמש בפרויקט SINTERINK, שקיבל $570,000 מתוכנית Eurostars ל-2018.

הפרויקט, לפיתוח מדפסת תלת מימדית עם יכולת דבקוק לייזר, יבוצע יחד עם מומחים שהם מובילים עולמיים בתחום הלייזר: המכון למחקר וטכנולוגיה הלאס (FORTH), יולמביה טכנולוגיות מתקדמות ווקטור טכנולוגיות.

מנהל העסקים הראשי של PV Nano Cell ד"ר פרננדו דה לה וגה אמר: "להבטיח מענק מו"פ כיום זה מאוד מוגבל ותחרותי ושיעור ההצלחה נמוך למדי. הבחירה בנו למענק הזה היא מתן תוקף נוסף למעמד המוביל שלנו ביישום של הדפסה דיגיטלית ביישומי ייצור המוני. ד"ר  דה לה וגה המשיך: "אנחנו בטוחים שהדיו שלנו Sicrys יוביל את המהפכה באלקטרוניקה מודפסת תלת מימדית ויאפשר המצאות חדשות, אלקטרוניקה מותאמת ספציפית וגמישה וגם מכשירים יותר דקים וקלי משקל -- הפרויקט הזה יוסיף יכולות ייחודיות לטכנולוגיות שלנו ולקבלה הגדלה שלהן בשוק".

ב-FORTH, ראש קבוצת ה-ULMNP (מיקרו וננו עיבוד באמצעות לייזר מאוד מהיר) של IESL (www.iesl.forth.gr/ULMNP) ד"ר עמנואל סטראטאקיס אמר: "הפרויקט נמצא בחזית הטכנולוגיה שקשורה לפוטוניקה ואלקטרוניקה תלת מימדית גמישה מודפסת. מעבדת ה-ULMNP ב-FORTH היא קבוצת מומחים עם הכרה גלובלית בפיתוח של תהליכי לייזר מתקדמים של חומרים ובמיוחד דבקוק לייזר של ננו דיו, ויש בה מדענים מאוד מיומנים כדי לבצע בהצלחה את המשימות המוצעות של פרויקט SINTERINK".

מנהל חברת יולמביה ג'ון סיברידיס אמר: "המומחיות שלנו בתכנון ושילוב של מכשירים אופטו אלקטרוניים תיושם בפרויקט הזה כדי לפתח מערכת בקרה ממוזערת עבור ראש הדבקוק האוטומטי שיותקן באופן חלק במדפסות של דיג'יפלקס. אנו נרגשים מהתוצאות של פרויקט זה כי הוא יחולל מהפכה בענף האלקטרוניקה המודפסת התלת מימדית ויאפשר ליולמביה לצבור אמינות ולהבטיח נתח שוק בטכנולוגיה הצומחת במהירות שתוביל את עתיד האלקטרוניקה".

המנהל של וקטור טכנולוגיות פנגיוטיס וובונאס אמר: "המומחיות שלנו בייצור מכשירים אופטו אלקטרוניים תיושם בפרויקט הזה כדי לבצע את השילוב של ראש הדבקוק, נפתח מודול ממוזער שיכיל את דיודת הלייזר המדבקקת עם מערכת הקירור האקטיבית או הפסיבית שלה וכל האופטיקה הקבועה והנעה המתאימה".

PV Nano Cell, Ltd.

PV Nano Cell פיתחה סוגי דיו מוליכים חדשניים לשימוש ביישומי אלקטרוניקה מודפסת ותאים סולריים פוטו- וולטאים. הדיו SicrysTM של PV Nano Cell הוא דיו כסף מוליך ננומטרי חד גבישי שמספק ביצועים משופרים. SicrysTM גם זמין בצורה מבוססת נחושת, שמספקת את כל התכונות והיתרונות של המוצר עם יעילות עלויות משופרת. הדיו המוליך SicrysTM משמש בכל העולם במגוון של יישומי הדפסת הזרקת דיו, כולל תאים פוטו- וולטאים, לוחות מעגלים מודפסים, אנטנות, חיישנים, מסכי מגע ויישומים אחרים. בנוסף, PV Nano הרחיבה את היכולות שלה שכוללות עכשיו מדפסת ייחודית משולבת ליצירת אבות טיפוס, תכנון ומו"פ עם הרכישה לאחרונה של דיג'יפלקס. למידע נוסף, בקרו באתר www.PVNanoCell.com.

המכון למחקר וטכנולוגיה הלאס (FORTH) (https://www.forth.gr/)

המכון למחקר וטכנולוגיה הלאס (FORTH), שהוקם ב-1983, הוא אחד ממרכזי המחקר הגדולים ביותר ביוון עם אמצעים מאוד מאורגנים, אנשים מאוד מוכשרים ומוניטין כמכון מחקר ברמה העליונה בכל העולם. FORTH הוא מכון המחקר המוביל בלייזר באירופה.

יולמביה טכנולוגיות מתקדמות (https://eulambia.com)

יולמביה התפצלה מהמעבדה לתקשורת אופטית וטכנולוגיות פוטוניקה של האוניברסיטה של אתונה, יוון. יולמביה משלבת את המיטב משתי דיסציפלינות, פוטוניקה ואלקטרוניקה. החזון של החברה שלנו הוא להעלות רעיונות לשלב הבא ולהציע שירותים ומוצרים באיכות גבוהה ללקוחותינו.

וקטור טכנולוגיות (https://www.vectortechnologies.gr/index.php?language=en)

חברה יוונית גדולה ומובילה, ספקית של מכשירי מדידה ומערכות הייטק שמתמחה במכירה, שיווק, תמיכה טכנית ושירות אחרי המכירה. מתמקדת באלקטרוניקה, RF, סיבים אופטיים, אלקטרו אופטיקה ותחומים אחרים.

אודות Eurostars (https://www.eurostars-eureka.eu/)

Eurostars היא תוכנית משותפת שתומכת בעסקים קטנים ובינוניים שמבצעים מו"פ. היא ממומנת במשותף על ידי התקציבים הלאומיים של 36 מדינות Eurostars ועל ידי האיחוד האירופי באמצעות Horizon 2020. Eurostars מתמרצת פרויקטי מחקר וחדשנות עם שיתוף פעולה בינ"ל שימוסחרו במהירות. השתתפות בפרויקט של Eurostars יכולה להיות דרכון לצמיחה, עוד חדשנות, פתח לשווקים גלובליים חדשים והצלחה עסקית גדולה יותר.

מידע צופה פני עתיד:

הודעה לעיתונות זאת כוללת מידע צופה פני עתיד. המילים או המשפטים "יהיה", "יאפשר", "מתכוונת", "כנראה יגרום", "צפויים", "יימשך", "צפוי", "הערכה", "תחזית" או ביטויים דומים מיועדים לזהות "מידע צופה פני עתיד". כל המידע המפורט בהודעה לעיתונות זאת, פרט למידע היסטורי ועובדתי, מייצג מידע צופה פני עתיד. זה כולל את כל האמירות על התוכניות, הדעות, ההערכות והציפיות של החברה. האמירות האלה מבוססות על הערכות ותחזיות נוכחיות, שכרוכות בסיכונים ואי ודאויות מסוימים שיכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות מהותית מאלה שבמידע צופה פני עתיד. הסיכונים ואי ודאויות האלה כוללים עניינים הקשורים לדברים הבאים: טכנולוגיות משתנות במהירות ותקנים מתפתחים בענפי התעשייה שבהם החברה פועלת; היכולת להשיג מימון מספיק כדי להמשיך את הפעילות, לשמור על תזרים מזומנים מספיק, לנצל באופן רווחי עסקים חדשים ולחתום על הסכמים חדשים. לתיאור מפורט יותר של הסיכונים ואי הוודאויות שמשפיעים על PV Nano Cell, אתם מופנים לדוח השנתי האחרון של החברה על גבי טופס 20-F שנמצא ברישומים של הרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC). פרט למה שהחוק מחייב אחרת, החברה לא נוטלת על עצמה התחייבות לפרסם בציבור תיקונים כלשהם למידע צופה פני עתיד זה כדי לשקף אירועים או נסיבות אחרי התאריך שלו או כדי לשקף את התרחשותם של אירועים בלתי צפויים.

קשרי משקיעים:

Hayden IR
[email protected]
(917) 658-7878

מקור: PV Nano Cell, Ltd.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI