דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים גלובקום פורסת בהצלחה את השלב הראשון של תוכנית הקישוריות באזורים כפריים שלה יחד עם אוונטי תקשורת
גלובקום פורסת בהצלחה את השלב הראשון של תוכנית הקישוריות באזורים כפריים שלה יחד עם אוונטי תקשורת
חיים נוי 14/03/18 |  צפיות: 2105
גלובקום פורסת בהצלחה את השלב הראשון של תוכנית הקישוריות באזורים כפריים שלה יחד עם אוונטי תקשורת

לונדון, 13 במרץ 2018, (BUSINESS WIRE) :

אוונטי, Avanti Communications Group plc ("אוונטי"), ספקית מובילה של שירותי תקשורת נתונים לוויינית באירופה, המזרח התיכון ואפריקה ("EMEA"), וגלובקום, ספקית קישוריות גלובלית שמשרתת שוקי מדיה, ימיים, ארגוניים וממשלתיים, הודיעו על הסכם אב לשירותים.

גלובקום תשתמש בשירותי מפעיל רשת וירטואלי (VNO) מלוויין ה-Ka-band HYLAS 2 של אוונטי שמכסה את אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. שירותי ה-VNO יאפשרו לגלובקום לספק חיבור לווייני לאזורים לא מפותחים.

הפריסה הראשונית מביאה פס רחב לווייני מאוד אמין ומהיר ליותר מ-250 כפרים שלא זכו לשירות במזרח התיכון והיא השלב הראשון באסטרטגיה של גלובקום לחבר כפרים באזורים כפריים ומרוחקים כדי לאפשר מסחר, חינוך ותוכניות תמיכה ממשלתיות.

בשלב 2 של היוזמה, גלובקום מתכננת להרחיב עוד את השירות ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ב-12 החודשים הבאים ויש לה חזון להפעיל עוד 2000 חיבורים באמצעות טכנולוגיית הלוויינים עם קצב העברה גבוה של אוונטי.

כריסטיאן ג'ורג'סון, מנהל השיווק הראשי של אוונטי תקשורת, אמר: "אנחנו שמחים ליצור שותפות עם גלובקום ולעזור לה להשיג את החזון שלה על ידי חיבור כפרים באזורים כפריים ומרוחקים שמשרת הלוויין שלנו HYLAS 2. אנחנו מצפים לפריסה של הפס הרחב הלווייני Ka-band שלנו בשלב 2 של היוזמה".

"אנחנו נרגשים לספק חיבור פס רחב לשווקים שלא מקבלים מספיק שירות", אמר מנכ"ל גלובקום ג'ייסון ג'ורנק. "על ידי שימוש בלווייני Ka-band עם קצב העברה גבוה של אוונטי כמפעיל רשת וירטואלי, גלובקום יכולה לנהל את איכות השירות על בסיס משתמשי קצה בדידים כמעט בזמן אמת, ובמחירים נגישים".

הערות לעורכים:

אודות אוונטי תקשורת

אוונטי מחברת אנשים בכל מקום שהם נמצאים -- בבית שלהם, בעסק, במימשל ובמכשירים ניידים.

באמצעות צי הלוויינים HYLAS ושותפים ב-118 מדינות, הרשת מספקת שירות אינטרנט שנמצא בכל מקום לרבע מאוכלוסיית העולם. אוונטי מספקת את רמת האיכות והגמישות שמחפשים לקוחות התקשורת התובעניים ביותר.

אוונטי היא הנכנסת הראשונה לתחום של תקשורת נתונים באמצעות לוויינים עם קצב העברה גבוה ב-EMEA. יש לה זכויות למקטעי חלל ולספקטרום Ka-band לנצח שמכסה שוק קצה של יותר מ-1.7 מיליארד אנשים.

הקבוצה השקיעה 1.2 מיליארד דולר ברשת שכוללת לוויינים, תחנות קרקעיות, מרכזי נתונים וטבעת סיבים.

לאוונטי יש מימשק לקוחות ייחודי מבוסס ענן שמוגן על ידי טכנולוגיה פטנטית.

אוונטי תקשורת רשומה למסחר בלונדון ב-AIM (AVN: LSE)

www.avantiplc.com

אודות גלובקום

גלובקום היא הספקית המובילה של קישוריות גלובלית מוכוונת הנדסה שמשרתת שוקי מדיה, ימיים, ארגוניים וממשלתיים ביותר ממאה מדינות. אנחנו מפתחים פתרונות קישוריות חכמים כדי לתת מענה לבעיות של לקוחות בספקטרום רחב של תחומים, כולל תכנון ושילוב מערכות, שירותי תקשורת מנוהלים כולל מובייל והאינטרנט של הדברים, שירותי מדיה ורשתות קריטיות. אנחנו ידועים ביכולת הייחודית שלנו לספק קישוריות חסינה למקומות הכי מרוחקים בתנאים הכי מסוכנים. גלובקום מחויבת לשיפור התקשורת ומנצלת את הרשת הגלובלית ברמה עולמית שלה כדי להציע פתרונות של תקשורת עם שירותים מנוהלים מקצה לקצה בכל העולם.

המטה של גלובקום נמצא בהופוג, ניו יורק ויש לה משרדים במרילנד, ניו ג'רזי, וירג'יניה, הולנד, דרום אפריקה, גרמניה, סינגפור, איחוד האמירויות ואפגניסטן. למידע נוסף, בקרו באתר www.globecomm.com.

www.globecomm.com

Contacts

למידע נוסף, התקשרו בבקשה:
Avanti
Chris Georgeson
[email protected]
או
Globecomm
[email protected]

מקור: Avanti Communications

צפו בהודעה הזאת באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180313005330/en

ההודעה לעיתונות  מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI