דף הבית עסקים נדל"ן נדל"ן חו"ל – איפה כדאי ולמה ?
נדל"ן חו"ל – איפה כדאי ולמה ?
יריב גולן 09/04/18 |  צפיות: 2075

הטעות הגדולה של הישראלים היא שהם לא משקיעים מעבר לים

בואו נתחיל מהסוף עם העובדות היבשות: התשואה מהשכרת דירה להשקעה בחו”ל - במיוחד בארה"ב גבוהה לרוב פי 3 מהתשואה בישראל. הוסיפו לכך את העובדה שהמחיר לדירה להשקעה בארה”ב הוא שליש (!) מדירה בישראל ושאלו את עצמכם – מדוע אנחנו עדיין קונים דירות להשקעה בחיפה?

התשובה, כרגיל במקרים של התנהגות כלכלית לא רציונלית, היא חשש מהלא מוכר. מרבית הישראלים חשים בטוחים יותר כשההשקעה שלהם קרובה אליהם מבחינה גיאוגרפית. כאן בדיוק טמונה הבעיה של ניהול השקעות המבוסס על רגש ולא על קבלת החלטה רציונאלית – שמביא לתשואה נמוכה משמעותית ממה שהמשקיע יכול היה לקבל. במקום למקסם רווחים תוך ניהול סיכונים מחושב, הישראלי הממוצע מעדיף השקעות בעלות תשואה נמוכה, העיקר שתהיינה קרובות אליו הביתה. שנאמר – לא רציונלי ולא במקרה.

אז לפני שרצים לבדוק דירות בחיפה או באר שבע, הנה כמה נקודות שכדאי להתעכב עליהן:

בחו”ל – פחות (כסף) שווה יותר תשואה: התשואה על השכרת דירות בישראל היום היא תשואה של כ3%. לעומת זאת, שוק השכירות האמריקני, מניב תשואות פנומנליות של 10-12% נטו (!!), קרי, בשקלול הוצאות ניהול הנכס, התחזוקה וכד’. כל זאת, עוד לפני שדיברנו על כך שבכדי להשיג את התשואות הגבוהות הללו אנו נדרשים להשקיע סכומי כסף נמוכים בשליש ממה שנדרש כדי לקנות נכס נדל”ן בישראל.

פיזור השקעות: המשקיע הישראלי הטיפוסי ממשיך לנהוג בניגוד לחוקים הבסיסיים של שוקי השקעות, כאשר הוא ממשיך להתעלם מכך שמחירי הנדל”ן בישראל נמצאים בשיא חסר פרופורציות ובעיקר – מעורר דאגה. אין שום רציונל כלכלי להחזיק 3 דירות בישראל בשווי כה גבוה, אחרי העברת חוק המיסוי על דירה שלישית, בעוד שברור מה כדאי לעשות מבחינה כלכלית: לנצל את הגאות בשוק הישראלי, לממש את הנכס ולפזר את השקעות בנדל”ן, כולל בחו"ל, גם ברמת התשואה וגם ברמת פיזור הסיכונים. כל התנהגות אחרת אינה רק בלתי רציונאלית, אלא גם מסוכנת מבחינה פיננסית.

הכנסה נוספת במינימום השקעה ומאמץ: מי לא היה רוצה להשקיע כמה מאות אלפי שקלים בלבד ולהגדיל משמעותית את ההכנסתו  הקבועה? השקעה בנדל”ן בחו”ל היא הפתרון המושלם לחלום של אנשים רבים שעבדו וחסכו כסף ורוצים עתה שהכסף יעבוד בשבילם. בארה”ב ניתן לנצל עדיין את מחירי הנדל”ן הנמוכים ולקנות דירות ב-100 אלף דולר, ליהנות מהכנסה קבועה גבוהה ומעלייה בערך הנכס לאורך השנים.

נדל”ן בחו”ל – למה כן?

אחד מאלו שהבינו את האבסורד הטמון בהשקעה בישראל כשהמחירים בשיא לעומת הזדמנויות הפז בחו”ל הוא יריב גולן. בתחילת 2011 רכש יריב, באמצעות חברת השקעות, את הנכס הראשון שלו בארה"ב תמורת 50 אלף דולר. "כשראיתי איך ההכנסה מהשכרתו מכניסה לי בדיוק את מה שהייתי צריך כדי לסגור את החודש, דאגתי למכור כל מה שיכלתי כדי לגייס הון נוסף ולרכוש את הנכס הבא שיעלה משמעותית את רמת החיים שלי" הוא מספר.

בתוך מספר שנים הוא מצא את עצמו עם מספר נכסים בארה"ב שמזרימים לו היום את המשכורת החודשית שלו ומאפשרים לו לפנות את הזמן לאיתור עסקאות נדל"ן חכמות עבור לקוחותיו – ישראלים שגם כמוהו בסך הכל רוצים הכנסה נוספת שתקנה להם נחת ושקט כלכלי.

גם נכס צריך לדעת לבחור

בזכות הניסיון הרב שצבר בשוק הנדל"ן האמריקאי ומתוך הבנה לצרכיו של המשקיע הישראלי הקים יריב  בפלורידה את חברת "PANGO REAL ESTATE", אשר מציעה ללקוחותיה נכסי "TURN KEY" – נכסים משופצים ומושכרים המייצרים למשקיעים הכנסה גבוהה החל מהיום הראשון לאחר רכישתם.

חברת "PANGO REAL ESTATE" מתמקדת בשכונות מועדפות בעיר ג'קסונוויל בפלורידה שבהם דרישה גבוהה לשכירות. "את הפוטנציאל הגלום בעיר ג'קסונוויל שבפלורידה גיליתי כבר לפני כשלוש שנים, עכשיו כשהעובדות מדברות – אי אפשר להתווכח. המגזין הכלכלי פורבס קבע שג'קסונוויל היא היעד מס' 2 הפופולרי והמועדף ביותר על אמריקאים להגירה ולמגורים. בהתאם לכך, אנשים רבים מגיעים לעיר ומחפשים מקום לגור בשכירות.

"העיר ג'קסונוויל בפלורידה – היא עיר חוף מדהימה הנושקת לאוקיינוס האטלנטי. העיר נחשבת למרכז מטרופוליטני תיירותי עם גלריות אומנות, מוזיאונים, מסעדות, בתי קפה, ברים וחיי לילה מרשימים. בעיר מגוון רחב של אוניברסיטאות, בתי חולים, 2 שדות תעופה ונמל אזרחי השלישי בגודלו בארה"ב. ההגירה החיובית וההתפתחות הכלכלית המרשימה בשנים האחרונות ייצרו קרקע פורייה למשקיעי הנדל"ן מכל העולם."

נקודה קריטית נוספת שכל משקיע צריך לבדוק היא ממי הוא קונה את הנכס ומי מלווה אותו בעסקה. כשאתה נפגש עם חברה שמציעה לך נכס מסוים, אתה בעצם נפגש עם סוכן מכירות. אתה חייב לבדוק אם החברה היא בעלת הנכס או שהיא משווקת לך נכס שחברה אמריקאית קנתה ושיפצה כאשר החברה הישראלית בסך הכל מרוויחה עמלה מהעסקה. במצב כזה אחרי שהיא מכרה לך את הנכס אתה צריך להתמודד לבד עם החברה שמנהלת את הנכס. הדרך הנכונה היא לרכוש את הנכס ישירות מהחברה האמריקאית שהיא בעלת הנכס בתנאי שלחברה יש נציגות מקומית עם רגליים על הקרקע שיוכלו לעזור בכל בעיה שתצוץ.

השקעה משתלמת

רבים מחפשים היום איפה להשקיע את הכסף שלהם. הם מחכים להזדמנות הנכונה שתגיע ובינתיים מחירי הנדל"ן בארץ הגיעו כבר למחירי שיא של כל הזמנים וגם הנדל"ן בארה"ב רושם עליות יפות כבר 3 שנים אבל מי שימשיך לחכות ולא ירכוש נכס עכשיו יאבד את ההזדמנות.

נדל"ן הוא אמצעי להגיע לעצמאות כלכלית, אבל הפחד מלהשקיע ולאבד את הכסף שחסכת הוא פחד גדול מאוד.

השקעה בנדל"ן בארה"ב יכולה להיות חוויה נהדרת ולא הרפתקה מסוכנת. התנהלות נכונה תמזער את הסיכונים ותייצר לכם רווחים גבוהים וביטחון כלכלי.

אז איך מתחילים?

אם הבנתם שכדי להגיע לעצמאות כלכלית יש לרכוש נכסי נדל"ן, עשיתם חצי צעד קדימה לעבר המטרה שלכם, עכשיו צריך להשלים את הצעד הזה ולקפוץ למים. בחברת "PANGO REAL ESTATE" ידאגו שהמים יהיו נעימים ושלא תטבעו.

יריב ממליץ למשקיעים שלו להשקיע סכום שהוא מ-50,000$ ומעלה, כאשר המחיר המומלץ ביותר היום הוא בין 70,000$ ל-120,000$. בטווח המחירים הזה המשקיעים מציבים את עצמם בשכונות טובות יותר שיש בהם דרישה גבוהה לשכירות וגם חתך סוציו אקונומי גבוה יותר, זאת אומרת שלשוכרים יש אפשרות כלכלית לשלם את השכירות.

יריב גולן וחברת "PANGO REAL ESTATE" עזרו כבר לעשרות ישראלים לרכוש נכס איכותי וליהנות מתשואות גבוהות במיוחד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יריב גולן

יריב גולן - השקעות בטוחות בנדל"ן בארה"ב

השקעה ללא ידע זה כמו לחצות את הכביש בעיניים עצומות.

עמוד הפייסבוק שלי



 


מאמרים נוספים מאת יריב גולן
 
נדל"ן חו"ל – איפה כדאי ולמה ?
09/04/18 | נדל"ן
התשואה מהשכרת דירה להשקעה בחו”ל גבוהה לרוב פי 3 מהתשואה בישראל. הוסיפו לכך את העובדה שהמחיר לדירה להשקעה בארה”ב הוא שליש (!) מדירה בישראל ושאלו את עצמכם – מדוע אנחנו עדיין קונים דירות להשקעה בחיפה?

כיצד למצוא נכס נדל"ן מניב בארה"ב
03/10/13 | נדל"ן
בכל ספרי הלימוד של נדל"ן בארה"ב מתוארת דרך אחת שבה תוכל למצוא עסקאות, כולם חוזרים על אותה המנטרה "כדי למצוא עסקה אחת טובה אתה צריך לראות 100 בתים, מתוך אותם 100 בתים שראית תבחר 30 שהכי מתאימים לך ולקריטריונים שלך, לאחר מכן תן הצעת מחיר על 10 הטובים ביותר ואז תקווה ששלושה מתוכם יסכימו למחיר שהצעת, מתוך השלושה האלה תוכל לבחור את האחד הטוב ביותר" השיטה הזו כבר לא עובדת היום, ועסקה בצורה הזו לא תמצאו.

איך להתחיל בהשקעות נדל"ן בארה"ב
23/09/13 | נדל"ן
השקעות נדל"ן היא אחת הדרכים היעילות והנוחות ובעיקר הבטוחות על מנת לייצר עבורנו הכנסה פסיבית ולהשתחרר מהחובה לעבוד בשביל כסף אלא לגרום לכסף לעבוד בשבילנו.
לכל המיליונרים מכנה משותף אחד – כולם משקיעים בנדל"ן באמצעות ההון שמייצרים העסקים שלהם.
אחד המכשולים העיקריים שמעכבים אנשים מלהשקיע בנדל"ן בארה"ב הוא חוסר ההון העצמי הגדול הנדרש לצורך רכישת נכסי נדל"ן.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI