דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ארקטורוס טרפיוטיקס ממנה ארבעה דירקטורים חדשים ומגיעה לפשרה עם המייסד ג'וזף אי. פיין
ארקטורוס טרפיוטיקס ממנה ארבעה דירקטורים חדשים ומגיעה לפשרה עם המייסד ג'וזף אי. פיין
חיים נוי 31/05/18 |  צפיות: 2287
ארקטורוס טרפיוטיקס ממנה ארבעה דירקטורים חדשים ומגיעה לפשרה עם המייסד ג'וזף אי. פיין

סן דייגו, 29 במאי 2018, (GLOBE NEWSWIRE) :

ארקטורוס טרפיוטיקס בע"מ, (NASDAQ:ARCT) ("ארקטורוס" או "החברה"), חברת תרופות RNA מובילה, הודיעה היום שכחלק מהסכם פשרה, היא מינתה ארבעה דירקטורים בלתי תלויים חדשים, ד"ר פיטר פארל, מר אנדרו סאסין, מר ג'יימס ברלו וד"ר מגדה מרקט למועצת המנהלים, בתוקף מה-27 במאי 2018. בקשר למינויים האלה, ד"ר סטיוארט קולינסון, מר דניאל גפקן, ד"ר דייוויד שפיר ומר קרייג ווילט התפטרו ממועצת המנהלים.

תנאים חשובים אחרים של הסכם הפשרה כוללים ויתורים הדדיים של כל הצדדים וההסכם בין החברה וג'וזף אי. פיין לסיום כל ההתדיינות המשפטית שתלויה ועומדת. הסכם הפשרה ייכלל כמוצג בדוח השוטף של החברה על גבי טופס 6-K, שיוגש לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC), ואחרי ההגשה יהיה נגיש בכתובת www.sec.gov.

"אנחנו שמחים שהתכנסנו כדי להגיע לתוצאה המאוד חיובית הזאת שמאפשרת לארקטורוס להתקדם, ולהתרכז ביצירת ערך לכל בעלי המניות", אמר מר פיין. "אנחנו מעריכים בחום את התמיכה המתמשכת מבעלי המניות שלנו, והעידוד להגיע לפתרון ידידותי באמצעות הסכם זה. החברה השיגה הרבה מאוד בחמש השנים האחרונות, ואני בטוח שעם ההנהגה החזקה של מועצת המנהלים וההנהלה, הימים הטובים של ארקטורוס לפניה".

הפשרה אושרה ב-28 במאי 2019 על ידי בית המשפט המחוזי בישראל.

החברה רוצה להודות לד"ר קולינסון, מר גפקן, ד"ר שפיר ומר ווילט על תרומתם הגדולה לחברה ומאחלת להם הצלחה.

אודות ד"ר פיטר פארל

ד"ר פיטר פארל הוא המייסד, לשעבר המנכ"ל תקופה ארוכה וכיום היו"ר של ResMed (NYSE:RMD). פארל הוא יו"ר ודירקטור של רזמד מאז 1989, כשהחברה התחילה כרכישת שליטה על ידי מנהלים של טכנולוגיית שינה מ-Baxter Healthcare. פיטר היה קודם מנהל הקרנות של בית הספר למוסמכים להנדסה ביו רפואית של האוניברסיטה של ניו סאות' ווילס(1978-89)  ובה בעת שימש סגן נשיא למחקר ופיתוח של Baxter Healthcare בטוקיו (1984-89). ד"ר פארל הוא דירקטור של NuVasive, Inc. (NASDAQ:NUVA), חברה שמתרכזת בטיפולים כירורגיים בהפרעות בעמוד השידרה. הוא גם חבר במועצת הנאמנים של מכון המחקר סקריפס בלה הויה והיו"ר של החברה מבוסטון שעוסקת באבחנות POC NMR, WaveGuide. ד"ר פארל הוא חבר או חבר כבוד בכמה גופים מקצועיים, ביניהם האקדמיה הלאומית האמריקנית של מהנדסים. הוא זכה בתארים יזם השנה של סן דייגו במדעי החיים ב-1998, יזם השנה האוסטרלי ב-2001 ויזם השנה הלאומי האמריקני במדעי החיים ב-2005. ב-1998 פיטר הצטרף למועצה המנהלת של רפואת שינה בבית הספר לרפואה של הרווארד, ושימש בסגן היו"ר מ-2000 עד 2010 ואז כיו"ר מ-2010 עד 2013. הוא חבר במועצות מייעצות אקדמיות שונות ביניהן בית הספר להנדסה ג'ייקובס של האוניברסיטה של קליפורניה בסן דייגו, שם זכה בפרס גורדון ב-2012, בית הספר לעסקים ראדי של האוניברסיטה של קליפורניה בסן דייגו והמועצה המייעצת של דיקן ההנדסה ב-MIT. לפיטר יש תואר B.E. בהצטיינות בהנדסה כימית מהאוניברסיטה של סידני, SM בהנדסה כימית מ-MIT, PhD בביו הנדסה מהאוניברסיטה של וושינגטון, סיאטל, ו-DSc מהאוניברסיטה של ניו סאות' ווילס על מחקר שהביא לטיפול משופר במטופלי דיאליזה של הדם ושל הצפק.

אודות מר אנדרו סאסין

אנדרו סאסין היה חבר במועצת המנהלים של ICAD Inc. במשך שנתיים. מר סאסין היה חבר גם במועצת המנהלים של Gemphire Therapeutics, Inc.(GEMP) שרשומה בנסד"ק, חברת תרופות לב וכלי דם בשלב המוקדם שהוקמה על ידי הסכם רישוי עם חברת פייזר. הוא גם יו"ר מועצת המנהלים של החברה הפרטית ComHear Inc., חברת תוכנה ומכשירים אודיו דיגיטליים. מר סאסין היה בעבר חבר במועצת המנהלים של Acorn Energy, Inc, CNS Response, Inc. ו-FluoroPharma Medical, Inc., (FMPI). מר סאסין מילא תפקידים שונים ב-Fidelity Investments מ-1999 עד 2012, כולל, האחרון שבהם, מנהל תיקים. בין 2004 ל-2011 הוא ניהל את קרן המניות של חברות קטנות של פידליטי, קרן ההזדמנויות במניות של חברות קטנות בינ"ל של פידליטי ואת קרן ההזדמנויות במניות של חברות קטנות בינ"ל של פידליטי אדוויזור. מר סאסין הצטרף לפידליטי כאנליסט מחקר של תשואות גבוהות, וכיסה את ענפי התקשורת, לוויינים, ביטחון ותעופה ומסעדות וב-2001 הצטרף לקבוצה הבינ"ל כאנליסט מחקר שמכסה מניות של חברות קטנות ובינוניות בינ"ל. לפני שהצטרף לפידליטי, הוא שימש סגן נשיא בקבוצה הפיננסית של רכישות ב-Fleet National Bank. מר סאסין חבר במועצה המייעצת של בית הספר לעסקים הנרי ב. טיפי, האוניברסיטה של איווה מאז 2009 והיה חבר במועצת הנאמנים של בית הספר קלרק לשמיעה ודיבור בין 2009 ו-2014. מר סאסין קיבל תואר BA מהאוניברסיטה של איווה ב-1987 ו-MBA מבית הספר וורטון באוניברסיטה של פנסילבניה ב-1993.

אודות מר ג'יימס ברלו

ג'יימס ברלו הוא חבר במועצת המנהלים של North American Health Care, Inc., חברה פרטית שמספקת שירותים לפי חוזים למוסדות ומתמחה בטיפול פוסט אקוטי, טיפול סב-אקוטי, שיקום לטווח קצר וארוך וסיעוד מורכב בארצות הברית. מר ברלו הוא מנהל כספים ברמת סמנכ"ל עם יותר מ-30 שנות ניסיון בניהול צוותים להשגה האסטרטגית המוצלחת של יעדים פיננסיים ותפעוליים, ומומחיות בתפעול מקומי ובינ"ל (5 יבשות, 23 מדינות), תכנון פיננסי, חיזוי ודיווח, שינויים מבניים, פיתוח ושילובים עסקיים, גזברות וקשרי משקיעים.  כמנהל בכיר (מנהל חשבונאות ראשי) ב-Allergan, Inc. (NYSE:AGN), הוא פיקח על בדיקת נאותות פיננסית, שילוב ובנייה ביותר ממאה רכישות ומכירות של נכסים, שילובים עסקיים ועסקאות רישוי, הפיצול של Advanced Medical Optics, הרכישה ב-3.3 מיליארד דולר של Inamed ועסקאות אחרות בשווי של יותר מ-4.5 מיליארד דולר. הוא הבטיח יישום עקבי של כל הנהלים ותחומי המדיניות של החברה והתאמה לדרישות הדיווח והציות התאגידי הגלובליות, המליץ המלצות גלובליות לשיפור הפעילות הפיננסית והשתתף בפעילויות של תכנון פיננסי/ חיזוי.

אודות ד"ר מגדה מרקט

ד"ר מגדה מרקט היא המייסדת המשותפת והמנכ"לית המשותפת של Alma Life Sciences, חברת השקעות וייעוץ עם תיק של יותר מעשרים חברות בתחומים של אבחון, בריאות דיגיטלית ותרופות, יו"ר ומייסדת משותפת של Althea, חברה של Ajinomoto, ומייסדת משותפת של AltheaDx, חברת רפואה מדויקת. יש לה שלושה עשורים של ניסיון בענף הביו טכנולוגיה בארה"ב ואירופה. לפני שהקימה את Althea, ד"ר מרקט מילאה תפקידי ניהול ב-Vical Inc., Amylin Pharmaceuticals, Protein Polymer Technologies, Syntro Corporation ו-Transgene. כיום היא חברה במועצות המנהלים של Sente, Independa ו-Portable Genomics. היא גם יו"ר משותפת של המועצה המייעצת של MD Revolution. ד"ר מרקט הייתה היו"ר של BIOCOM (2013-2014) והיא יו"ר מועצת המבקרים של מרכז הסרטן מורז של האוניברסיטה של קליפורניה בסן דייגו. היא משמשת כמנהלת של תאגיד הפיתוח הכלכלי (EDC - ועד מנהל) ושל ארגון סימפוזיון קיוטו. היא גם חברה במועצת ההנהגה של הדיקנים במדעי החיים של האוניברסיטה של קליפורניה בסן דייגו ויועצת לקרן צ'ופרה. לד"ר מרקט יש Ph.D בהנדסה ביו כימית מ-INSA/ האוניברסיטה של טולוז, צרפת. ד"ר מרקט קיבלה פרסים רבים במשך הקריירה שלה כולל פרס יזם השנה האזורי של Ernst&Young ב-2005 בקטגוריית מדעי החיים, פרס Athena Pinnacle ופרס השירות למופת מה-San Diego Business Journal. היא האישה הראשונה שהוכנסה להיכל התהילה של היזמים של קונקט (2016) והזוכה בפרס מנהל השנה (2016 - מימשל תאגידי) מפורום מנהלי החברות.

אודות ארקטורוס טרפיוטיקס בע"מ

ארקטורוס טרפיוטיקס בע"מ (NASDAQ:ARCT), שהוקמה ב-2013 ובסיסה בסן דייגו, היא חברת תרופות RNA עם טכנולוגיות מאפשרות - כימיה UNA Oligomer ושחרור עם תיווך ליפידים LUNARTM. צנרת הפיתוח המגוונת של טיפולי RNA של ארקטורוס כוללת תוכניות שעוסקות במחלות נדירות, דלקת כבד מסוג B, מחלת הכבד השומני הלא-אלכוהולית (NASH), סיסטיק פיברוזיס וחיסונים. פלטפורמות ריפוי ה-RNA המגוונות של ארקטורוס ניתנות ליישום בסוגים רבים של תרופות RNA כולל RNA מתערב קטן, RNA שליח, רפליקון RNA, RNA חד-גדילי משלים, מיקרו RNA וריפוי באמצעות עריכת גנים. לארקטורוס יש בבעלותה שחרור עם תיווך ליפידים LUNAR וטכנולוגיית UNA כולל UNA Oligomers, שמכוסים על ידי תיק הפטנטים הנרחב שלה (120 פטנטים ובקשות לפטנטים, שניתנו בארה"ב, אירופה, יפן, סין ומדינות אחרות).

אפשר להשתמש בטכנולוגיית UNA הקניינית של ארקטורוס כדי להתמקד בגנים פרטניים בגנום האנושי, וגם בגנים של נגיפים ומינים אחרים למטרות ריפוי. המחויבות של ארקטורוס לפתח טיפולי RNA  חדשניים הובילה לשותפויות עם Janssen Pharmaceuticals, Inc., חלק מחברות התרופות Janssen של Johnson & Johnson, Ultragenyx Pharmaceutical, Inc., Takeda Pharmaceutical Company Limited, Synthetic Genomics Inc., CureVac AG ו-Cystic Fibrosis Foundation Therapeutics Inc.. למידע נוסף, בקרו באתר www.ArcturusRx.com, שהתוכן שלו לא מוכלל כאן על דרך ההפניה.

איש קשר למדיה של ארקטורוס
Arcturus Therapeutics
(858) 900-2660
[email protected]

איש קשר למשקיעים של ארקטורוס
Michael Wood
LifeSci Advisors LLC
(646) 597-6979
[email protected]

איש קשר של ג'וזף אי. פיין

איאן רוברטסון

סגן נשיא ביצועי

אסטרטגיית תקשורת

Kingsdale Advisors

ישיר: 646-651-1640

סלולרי: 647-621-2646

דואל: [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI