דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Cushman & Wakefield תרכוש את החברה הקשורה האירית שלה מ-Sherry FitzGerald Group
Cushman & Wakefield תרכוש את החברה הקשורה האירית שלה מ-Sherry FitzGerald Group
חיים נוי 17/07/18 |  צפיות: 2223
Cushman & Wakefield תרכוש את החברה הקשורה האירית שלה מ-Sherry FitzGerald Group

· יותר ממאה מומחים לנדלן מסחרי בדבלין, לימריק וגולוואי יצטרפו לאחת מחברות שירותי הנדלן הגדולות בעולם

· המנהל הכללי איידן גאיבין הופך למנהל אירלנד של Cushman & Wakefield ומצטרף להנהלה הבכירה שלה באנגליה ואירלנד

דבלין, 16 ביולי 2018, (BUSINESS WIRE):

חברת שירותי הנדלן הגלובלית Cushman & Wakefield  הודיעה היום שהתקשרה בהסכם סופי לרכישת זרוע הנדלן המסחרי של Sherry FitzGerald Group ברפובליקה של אירלנד. השלמת העסקה צפויה בספטמבר 2018.

ל-Cushman & Wakefield  כבר יש החזקה של 20% בעסק הנדלן המסחרי האירי שפעל כחברה הקשורה הבלעדית שלה ברפובליקה - והתמתג מחדש לפני שנתיים בשם Cushman & Wakefield  אירלנד. החברה, שיש לה יותר ממאה מומחים לנדלן מסחרי ומשרדים בדבלין, לימריק וגולוואי, תשולב עכשיו באופן מלא לתוך Cushman & Wakefield, אחת מחברות שירותי הנדלן הגדולות ביותר בעולם עם 48,000 עובדים בכ-400 משרדים ו-70 מדינות.

המנהל הכללי איידן גאיבין הופך למנהל אירלנד של Cushman & Wakefield  וגם יהיה חבר בהנהלה הבכירה של החברה באנגליה ואירלנד.

Cushman & Wakefield  תשמור על הקשרים הקרובים שלה עם Sherry FitzGerald Group הרחבה, שיש לה 97 משרדים נוספים ברחבי הרפובליקה.

קולין ווילסון, מנהל עסקים ראשי, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, Cushman & Wakefield , אמר: "זה השלב הבא המרגש בקשר יוצא דופן שהתחיל לראשונה לפני עשרים שנה ומשקף את הגידול המשמעותי בפרויקטים חוצי גבולות שהצוותים שלנו משתפים פעולה בהם. אנחנו צופים עוד צמיחה כשהכלכלה האירית ממשיכה להתחזק ואנחנו נשתלב באופן מלא כחברה אחת עם פעילות חלקה באמת בין אירלנד ובריטניה. אנחנו מחויבים להגדיל באופן רווחי את הגודל והביצועים של העסק הגדול שלנו באירופה, המזרח התיכון ואפריקה כדי לספק ללקוחות שלנו תוצאות מצוינות".

איידן גאיבין, מנהל אירלנד של Cushman & Wakefield, אמר: "העסק שלנו הלך מחיל אל חיל מאז האימוץ של המותג Cushman & Wakefield  ויש לנו מומנטום אמיתי בשוק. יש לנו עכשיו הזדמנות לעבור לשלב הבא על ידי ניצול המשאבים של הרשת הגלובלית שלנו כדי לעצב את העתיד של הנדלן באירלנד".

סטיבן מקאנה, מנהל עסקים ראשי של Sherry FitzGerald Group, אמר: "מבחינת Sherry FitzGerald Group, המכירה הזאת נותנת לנו הזדמנות לגבות את התוכניות השאפתניות שלנו להמשיך לפתח את עסק הליבה של Sherry FitzGerald. בקרוב נפתח את המשרד המאה שלנו באירלנד ואנחנו מתמקדים באותה מידה בהענקת עסקים חכמים יותר לתועלת לקוחותינו באמצעות טכנולוגיה מלאת דמיון. יש הגיון בכך ש-Cushman & Wakefield  תהיה הבעלים היחיד של העסק המסחרי האירי שלה ובאותה מידה יש הגיון בכך שיהיו לנו מבנה בעלות מפושט ומותג אחד. אנחנו גם שמחים להמשיך את הקשר המקצועי המאוד קרוב שלנו עם Cushman & Wakefield  אירלנד".

כחלק מהעסקה, Cushman & Wakefield  גם תרכוש מ-Sherry FitzGerald Group החזקת מיעוט בעסקי הנדלן המסחרי הקשורים שלה בקורק ובלפסט. שאר המניות, שמוחזקות על ידי דירקטורים בעלי מניות, לא יושפעו.

אודות Cushman & Wakefield

Cushman & Wakefield היא חברת שירותי נדלן גלובלית מובילה שמספקת ערך יוצא דופן על ידי הפיכת רעיונות למעשים עבור מחזיקים ובעלים של נדלן. Cushman & Wakefield היא בין חברות שירותי הנדלן הגדולות ביותר עם 48,000 עובדים בכ-400 משרדים ו-70 מדינות. ב-2017 היו לחברה הכנסות של 6.9 מיליארד דולר בשירותי הליבה של נכסים, אמצעים וניהול פרויקטים, השכרה, שוקי הון, הערכת שווי ושירותים אחרים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.cushmanwakefield.com או תעקבו אחרי @CushWake בטוויטר.

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com:

https://www.businesswire.com/news/home/20180716005412/en/

אנשי קשר

Cushman & Wakefield
Richard Coleman, +44 (0)203 296 4326
מנהל התקשורת באירופה, המזרח התיכון ואפריקה
[email protected]
או
Sherry FitzGerald Group
Jill O'Neill, +353 86 252 3277
מנהלת, תקשורת חיצונית
[email protected]

מקור: Cushman & Wakefield

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI