דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Amazon Game Studios מודיעה על המשחק של המסע הגדול
Amazon Game Studios מודיעה על המשחק של המסע הגדול
חיים נוי 22/08/18 |  צפיות: 2167
Amazon Game Studios מודיעה על המשחק של המסע הגדול

המשחק עם פרקים שיגיע בקרוב מבוסס על סדרת הלהיט של Prime Original ומאפשר לשחקנים להשתתף במרוצים עם מכוניות אקזוטיות, לשחזר אתגרים פרועים ולהצטרף לתעלולים של קלרקסון, המונד ומאי

סיאטל, 21 באוגוסט 2018, (BUSINESS WIRE):

Amazon.com (NASDAQ: AMZN) הודיעה היום שג'רמי קלרקסון, ריצ'רד המונד וג'יימס מאי מביאים את ההתהוללות והקפות המסלול הלוהטות לפלייסטיישן 4 ו-Xbox One במשחק של המסע הגדול, משחק מרוצי מכוניות עם פרקים המבוסס על סדרת הלהיט של Prime Original, המסע הגדול. המשחק של המסע הגדול, שנוצר על ידי Amazon Game Studios, מעביר את השחקנים למקומות אקזוטיים, שם הם ינהגו במכוניות הכי מעניינות בעולם וישתתפו באתגרים הכי שערורייתיים של התוכנית. פרקים חדשים של המשחק של המסע הגדול יתווספו מדי שבוע במהלך עונה 3 של הסדרה, וילכדו מכוניות, מקומות והפתעות מהפרק השבועי. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.playthegrandtourgame.com.

המשחק של המסע הגדול שם את השחקנים מאחורי ההגה של המכוניות מעונה 3, ומביא אותם למקומות האיקוניים שבהם המנחים יבקרו העונה, כולל מסלול הניסויים "האבולה" המזוהה עם המסע הגדול. המשחק של המסע הגדול, שכולל מעברים חלקים מקטעים של התוכנית למשחק, בתוספת שעות של קטעי קול מקוריים של ג'רמי קלרקסון, ריצ'רד המונד וג'יימס מאי, מלא בהומור והבדיחות שהפכו לסימן ההיכר של התוכנית.

"זה משחק וידיאו שמשתתפים בו אני, ההורס והאיטי. זה כל מה שאתם צריכים לדעת", אמר ג'רמי קלרקסון. "אם תמיד רציתם לבוא איתנו למסע, זה הכי קרוב שתגיעו אי פעם. אלא אם תחטפו את ג'יימס ותגנבו את הפנים שלו".

"אם רציתם אי פעם לעשות את העבודה שלי, עכשיו אתם יכולים", אמר ג'יימס מאי, "לא מילולית כמובן, זה רק משחק, אז בבקשה על תחטטו במגירות של השולחן שלי".

"אני גר בעומק האזור הכפרי, כך שבכנות כל דבר שמופעל בחשמל מרשים אותי", אמר ריצ'רד המונד. "אבל אני חייב להודות שהמשחק הזה מבריק במיוחד, במיוחד המסך המפוצל עם ארבעה שחקנים".

במשחק של המסע הגדול, השחקנים יכולים לא רק לעקוב אחרי סימני הצמיגים של הבחורים אלא גם להתחרות באתגרים ביניהם פנים אל פנים. במשחק של המסע הגדול יש מסך מפוצל עם ארבעה שחקים, כך שהשחקנים יכולים להתחרות ביניהם -- ולהטיח את העלבונות הכי טובים שלהם -- באופן אישי. פאוור-אפס חצופים כמו High Tea, ששופך ספלים ותחתיות של קרעי צמיגים, ו-More Horsepowers, שמאפשר לכם לעבור את המתחרים, עוזרים להפוך את האקשן לבלתי צפוי, ושומרים על הדריכות של המתחרים.

"המסע הגדול הוא על מכוניות חזקות ופעלולים מטופשים, אבל גם על חברות", אמר קרייג סליבן, מנהל קריאטיב ב-Amazon Game Studios. "יש לנו מחויבות ללכוד באופן אותנטי את רוח התוכנית: מכוניות, בדיחות עם חברים ותחרות ידידותית (לרוב)".

המשחק של המסע הגדול נוצר על ידי Amazon Game Studios, סיאטל. המשחק נבנה באמצעות Amazon Game Tech, כולל Amazon Web Services (AWS) ו‑Amazon Lumberyard. למידע נוסף על Amazon Game Tech, בקרו בבקשה באתר https://aws.amazon.com/gametech/.

המסע הגדול הוא Prime Original עבור Prime Video. המפיק הראשי הוא אנדי ווילמן.

אודות אמזון

את אמזון מנחים ארבעה עקרונות: אובססיה ללקוח במקום התמקדות במתחרים, תשוקה להמצאות, מחויבות למצוינות תפעולית ומחשבה לטווח ארוך. סקירות של לקוחות, רכישות בלחיצת כפתור אחת, המלצות מותאמות אישית, Prime Fulfillment של אמזון, AWS, Kindle Direct Publishing, קינדל, הטבלטים Fire, Fire TV, Amazon Echo ואלכסה הם חלק מהמוצרים והשירותים שאמזון הייתה החלוצה בהם. למידע נוסף, בקרו באתר www.amazon.com/about ותעקבו אחרי @AmazonNews.

אנשי קשר

Amazon.com, Inc.
קו חם למדיה
[email protected]
www.amazon.com/pr

מקור: Amazon.com, Inc.

גלריית מולטימדיה חכמה

 

הטריילר של המשחק של המסע הגדול

 

 

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180821005353/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI