דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר אריזה מושלמת: חברת Booking.com חושפת טרנדים בביגוד לחופשה
אריזה מושלמת: חברת Booking.com חושפת טרנדים בביגוד לחופשה
אורית בלום 07/01/19 |  צפיות: 3626

● שניים מכל חמישה מטיילים מעידים ששלב האריזה הוא חלק מרגש בחופשה שלהם (41%).

● אריזה (45%), מזג אוויר (55%) ומציאת מידע לקראת החופשה (47%) הם המובילים ברשימת הדאגות לקראת נופש.

בין אם אתם אוהבים זאת או לא, תכנון ואריזה לחופשה הוא צד חיוני בהכנות. לא משנה מה סוג הנופש שבחרתם, סט ביגוד מושלם יוריד לכם דאגה אחת מעל הראש.

Booking.com, המובילה העולמית בחיבור מטיילים עם המגוון הרחב ביותר של מקומות לינה נהדרים, ערכה מחקר בקרב 21,500 מכלל המטיילים* כדי לגלות את אמנות האריזה. המחקר מגלה כי 41% מקרב המטיילים רואים בשלב האריזה חלק מרגש מהטיול, בעוד קרוב למחצית (45%) חושבים שזו אחת הדאגות הגדולות ביותר בחופשה, לצד אי הוודאות הכרוכה במזג האוויר (55%) וחיפוש מידע לקראת חופשה (47%).

כמה זמן באמת לוקח לנו לארוז?

תכנון חופשה עשוי לקחת לא מעט זמן, החל ממציאת מידע לגבי היעד ועד קנייה ותכנון התלבושת המושלמת שבעזרתה תרגישו נהדר. המחקר של Booking.com חושף כי מטיילים מרחבי העולם מבלים כמעט חמש שעות בממוצע בהכנת המלתחה שתצא איתם לחופשה ובמציאת מידע על יעד חופשתם (4.7 שעות), יותר מהזמן המוקדש למציאת המקום בו נתארח (3.8 שעות). באופן אירוני, דווקא יעדי חופשה הכוללים חוף, בו לובשים הכי מעט הוא המקום שהאריזה לקראתו אורכת את הזמן הרב ביותר (39%), כשהיעדים הבאים הם נופש בעיר (38%) וטיולי מסיבות (35%). זמן האריזה הקצר ביותר הוא לחופשות ספא (8%).

תמונה שמכילה אדם, מקורה, איש, וילון

תיאור שנוצר ברמת מהימנות גבוהה מאוד

כולנו חוטאים ומבזבזים יותר מדי זמן בתכנון המלתחה לחופשה שלנו, ולמעצב האופנה כריסטיאן קוואן (Christian Cowan) יש עצה: "הטיפ שלי לאריזה לקראת חופשה הוא להשאיר את כל הבגדים על הקולב. אני נעזר בקולבים דקים כך שאפשר להכניס אותם ישירות למזוודה ולתלות חזרה מיד בסוף החופשה. הפריטים החשובים ביותר הם פריטי החובה, משום שהם גורמים להרגשה נפלאה."

מה החלק הכי טוב לפני חופשה? שופינג לפני חופשה

כשהחופשה הולכת ומתקרבת כמעט שליש מכלל המטיילים (32%) מצפים למסע הקניות שהם יערכו לקראת החופשה, ויותר מרבע (26%) לא יכולים לחכות ללבוש בגד שידגיש את השיזוף שלהם. קשה להחליט מה לארוז כשיש כל כך הרבה גורמים שמשפיעים סביבנו – מחצית מהמטיילים בודקים לפני היציאה לחופשה מה הם הטרנדים האופנתיים ששולטים כרגע (50%), ו-29% משקיעים יותר במחקר כשהם יודעים על חופשה קרובה. יותר משני שלישים מכלל המטיילים (69%) מחפשים השראה אצל חברים ו-60% בקרב בני משפחה, אבל בעידן הנוכחי של נטפליקס ומדיה חברתית גם לתוכניות טלוויזיה (44%) ולמשפיעים במדיה החברתית (37%) יש אפקט משמעותי על הביגוד שניקח לחופשה. כריסטיאן קוואן אומר "לטלוויזיה ולקולנוע תמיד הייתה השפעה על הסטייל האופנתי בחופשות, תמיד רצינו לחוות רגעים הוליוודיים בחופשה שלנו, וחוש חזק של סטייל עוזר לנו להרגיש קרובים יותר לכוכבים."

בכל הקשור לשלב האריזה לכולנו יש איזה סיפור מצחיק על תקלה שקרתה לנו, כשהתאונות הנפוצות ביותר כוללות חצי מהמטיילים (50%) שארזו יותר מדי, או מעט מדי (12%), וכמעט שליש (30%) ששכחו פריט חיוני כמו מטען חשמלי (16%). חוסר המזל הכי מעצבן חייב להיות אותן דליפות מציקות של בקבוקי שמפו, ו-11% מהמטיילים שלא ארזו היטב נוזלים יוכלו בוודאי להעיד על כך.

אם אתם מחפשים אחר השראה לטיול הבא שלכם, כריסטיאן קוואן ממליץ: "מה שישלוט השנה הם הדפסי בעלי-חיים וצבעים לא-טבעיים. תהיו נועזים, תוססים ומרגשים! אל תחששו לארוז ולשלב הדפסי חיות שונים ביחד, זה דווקא יוסיף עומק לסגנון שלכם, ויראה שאתם לא מפחדים. זה סטייל עם הימור, אבל כזה שבטוח ישתלם."

*הערה לעורכים

חברת Booking.com ערכה מחקר בקרב 21,500 משיבים ב-29 שווקים עולמיים (אוסטרליה, גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, יפן, סין, ברזיל, הודו, ארה"ב, בריטניה, ניו זילנד, תאילנד, רוסיה, ארגנטינה, בלגיה, קנדה, דנמרק, הונג קונג, קרואטיה, אינדונזיה, טייוואן, מקסיקו, הולנד, שוודיה, סינגפור, קולומביה, ישראל ודרום קוריאה). מחקר השטח התבצע בין ה-18 ביוני ל-16 ביולי 2018.

אודות Booking.com

חברת Booking.com B.V., אשר נוסדה באמסטרדם בשנת 1996, צמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות באינטרנט. חברת Booking.com היא חלק מקבוצת Booking Holdings Inc. (נאסד"ק:BKNG) ומעסיקה נכון להיום יותר מ-17,000 עובדים ב-198 משרדים הממוקמים ב-70 מדינות מרחבי העולם.

במשימתה לעזור לאנשים לחוות את העולם, חברת Booking.com משקיעה בטכנולוגיות דיגיטליות שמסייעות בנטרול הקשיים הכרוכים בטיולים. ב-Booking.com אנו מחברים בין מטיילים למבחר הגדול ביותר של מקומות לינה נהדרים, בו ניתן למצוא כל דבר, החל בדירות, בתי נופש ואירוח B&B בניהול משפחתי ועד לאתרי נופש 5 כוכבים יוקרתיים, בתי עץ ואפילו איגלואים. אתר Booking.com והאפליקציות בנייד קיימים ב-43 שפות ומציעים יותר מ-28.8 מיליון יחידות אירוח רשומות, ביותר מ-130,000 יעדים ב-229 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם.

מדי יום, מוזמנים יותר ממיליון וחצי לילות בחדרים באמצעות הפלטפורמה שלנו. כך שלא משנה אם לקוחות נוסעים למטרות פנאי או עסקים, הם יכולים להזמין במהירות את מקום האירוח האידאלי עבורם עם Booking.com, ללא עמלות הזמנה ובגיבוי הבטחתנו להשוות את המחיר. באמצעות צוות חוויית הלקוח שלנו, לקוחות יכולים ליצור קשר 24/7 לקבלת סיוע ותמיכה ב-43 שפות, בכל שעה ביום ובלילה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בלום


 


מאמרים נוספים מאת אורית בלום
 
Automat-IT הוכרזה כ- AWS DevOps Competency Partner
Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, מקבוצת מלם תים, גאה להודיע כי הוסמכה כשותף ביכולות DevOps של AWS, במסגרת תכנית AWS DevOps Competency. מדובר בהכרה טכנולוגית יוקרתית, שזכו לה עד היום רק שתי חברות ישראליות נוספות ופחות מ- 250 חברות ברחבי העולם.

מלם תים זכתה בפרס שותף מצטיין של חברת סיסקו לשנת 2020
קבוצת מלם תים גאה על זכייתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. הפרס החשוב, מהווה הוקרה והכרה בהישגים המשמעותיים של מלם תים לאורך השנה החולפת, ובהובלה ביישום פתרון Cisco Meraki, פלטפורמה לניהול רשתות בענן. השנה הוענק הפרס באופן וירטואלי, במסגרת כנס השותפים השנתי של סיסקו - Cisco Partner Summit Digital Awards 2020.

מלם תים מייצגת פתרון טכנולוגי מתקדם הוליסטי לבחינות מרחוק – Proctortrack מבית Verificient
בתקופה זו, בה מתקיימים הלימודים מרחוק, ישנה חשיבות רבה ביעילות תהליך הלימוד בכלל וביצוע בחינות מרחוק, בפרט. תחום זה דורש תשומת לב מיוחדת מאחר ומדובר על כיתות גדולות, תלמידים בגילאים שונים והצורך בפיקוח ובדיקת הצלחת התהליך. קבוצת ה- IT מלם תים נענתה לאתגר ולאחר מחקר בחרה לייצג את Proctortrack מבית Verificient הנחשב לפתרון מתקדם, מאובטח ונוח לשימוש, ליישום בחינות מרחוק.

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase
מלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase, ספקית מסד נתונים NoSQL ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.

מי דואג לטפל לך בנכס בימי הקורונה?
08/07/20 | נדל"ן
מאות אלפי דירות להשכרה קיימות בישראל (600,000 על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2014). בעלי הדירות הם אנשים שרכשו דירה להשקעה, יורשים או תושבי חוץ המחזיקים בדירות גם בישראל. החזקת דירה להשכרה אינה פשוטה כלל וכלל

יחידת המחקרים של האקונומיסט בסקר עבור Arm: ה- IoT מגשים את ההבטחה - 58% מהחברות מיישמות IoT, 57% דיווחו על החזר גבוה על ההשקעה
לאורך 7 שנים, ביסס את עצמו סקר IoT Business Index של The Economist Intelligence Unit (EIU) כמחקר המשמעותי והעמוק ביותר של צמיחת ה-IoT. מחקרים קודמים סיפקו מבט מעמיק באשר לקושי הגדול של ארגונים – כולל מגזרים קמעונאות, עסקים ותעשייה – לפרוץ את המשוכות הטכנולוגיות והכספיות של ה- IoT. אבל הדוח החדש צופה שינוי משמעותי בעשור הנוכחי ומעריך כי חסמי האימוץ יוסרו לרוחב כל המגזרים

חברת Priority Software וחברת PRODAC Systems חתמו על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עבור לקוחות תעשייתיים בעולם
, חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ERP חתמה על שותפות טכנולוגית עם PRODAC Systems, ספקית של פתרונות MES ( - Manufacturing Execution Systemמערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור) חדשניים עבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם. השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל

סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
ענקית התיירות Booking.com, שותפת האירוח והאטרקציות הרשמית של UEFA EURO 2020TM, ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב-12 מדינות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, בלגיה

מהפכה בתחום הדגרת הביצים: LIVEgg הישראלית פיתחה טכנולוגיה חדשנית המקצרת את הזמן הנדרש לזיהוי פוריות ביצים בהדגרה
LIVEgg מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך אשר נועדה לייעל את תהליכי הדגרת הביצים וגידול העופות, להביא להתייעלות פיננסית משמעותית שעשויה להוזיל את מחיר הביצים ואף למנוע הרג מיותר של אפרוחים. היכולות האלקטרואופטיות הייחודיות של החברה מזהות את פוריות ביצי הרבייה כבר ביום החמישי להדגרה ומתקרבות

תחרות המארחים הטובים ביותר
ענקית התיירות Booking.com, המובילה העולמית בחיבור בין מטיילים למגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח נהדרים, חוויות ואפשרויות תחבורה נוחות, הכריזה לאחרונה על השקת המהדורה השלישית של תחרות Booking Heroes. במסגרת התחרות, החברה מזמינה את לקוחותיה לספר לעולם על מארחים שהפכו את הנסיעה שלהם לבלתי נשכחת. תחרות Booking Heroes היא דרכה של החברה לציין לטובה מארחים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI