דף הבית בית משפחה וזוגיות נישואין טבעות נישואין
טבעות נישואין
ניר רביד 20/07/09 |  צפיות: 3146

ברים שעדיין מאמינים בגורם ההפתעה ניתן במאמר זה מידע על איך לבחור טבעת נישואין מתאימה, על טבעות אירוסין, טבעות יהלומים ועוד.

טבעות נישואין - בוחרים נכון

על פי המסורת הנהוגה היום טבעות נישואין, בניגוד לטבעות אירוסין, הן טבעות פשוטות ללא תוספת אבן. יש כאלו הסבורים שמסורת זו נועדה למנוע מהאישה להסתנוור מהצד החומרי ולתת לה אפשרות להתעמק בצד הרוחני. אחרים גורסים שטבעות חלקות ללא הפרעות ברצף מסמלות את ההרמוניה השלמה והאינסופית של הזוגיות והאהבה.
בבחירת הטבעת יש לקחת בחשבון מספר גורמים. הראשון הוא כמובן הטעם האישי, חשוב שטבעת שהולכת ללוות את האישה כל חייה תהיה לטעמה. במידה והכלה המיועדת נוהגת לענוד טבעות באופן קבוע כדאי לבחור טבעת שאינה משתלטת מבחינה ויזואלית על היד ומשאירה מקום גם לטבעות אחרות. לכלות שלא נוהגות לענוד טבעות אפשר לבחור טבעות נישואין דומיננטיות יותר שתקשט את היד בצורה מושלמת.

טבעות נישואין - סוגי חומרים

מבחינת החומרים מהם עשויות טבעות נישואין ישנם מספר פרטים שחשוב לדעת מראש:
ישנם מספר אבנים מהם נוהגים לייצר טבעות נישואין כאשר יהלום הוא האבן הקשה ביותר, ואחריו מגיעים לפי סדר חוזקן אבן הספיר, הטופז ואבן האופל.
לגבי גימורים וריקועים, אתם רשאים לבחור על פי הדת היהודית בגימור מבריק או מט, ובריקועים שונים המוסיפים למראה העיצובי על חלקה החיצוני של הטבעת.
ישנן שלוש סוגי מתכות מהם נוהגים להכין טבעות נישואין כאשר זהב צהוב היא הנפוצה שבהן ואליה מתווספות מתכות זהב אדום וזהב לבן.
הבחירה במספר הקראטים מושפע ישירות מגובה התקציב שלכם. טבעות בעלות 24 קראט הן היקרות ביותר (אך גם הרכות ביותר) ואילו טבעות 9 קראט הן הזולות ביותר.

טבעות אירוסין

אך לפני שבוחרים טבעות נישואין, כדאי מאוד להציע נישואין. הצעת נישואין לא תהיה מושלמת ללא טבעת שתרגש את בת הזוג ותגרום לה להבין שאכן השקעת בה מחשבה וכסף. טבעות אירוסין מעוטרות לרוב ביהלום ולכן מחירן יכול להגיע לסכומים גבוהים מאוד. נסו לרחרח לפני עם חברות של בת זוגתכם או עם בני משפחתה מהן העדפותיה, אילו סוגי יהלומים היא אוהבת ואיזה סוג זהב. דעו מראש איזה סכום אתם מתכוונים להשקיע והתאימו את החיפוש לתקציב, המחירים נעים בין 700 ש"ח ועד לעשרות אלפי שקלים וסקר שוק מקדים יכול לחסוך לא מעט כסף.
בחירה נכונה של טבעות נישואין וטבעות אירוסין חשובות מאוד לרוב הנשים ולכן כדאי לקרוא טוב את מאמר זה, להפנים ולצאת למסע החיפושים בסבלנות ובאורך רוח. שיהיה במזל טוב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ניר רביד

ניר רביד מנהל אתר :
לימוד אנגלית
אנגלית לילדים
אנגלית עסקית



 


מאמרים נוספים מאת ניר רביד
 
פרקטים
להבדיל מבעבר, פרקטים אינם עוד סמל יוקרה שניתן למצואם רק בבתי עשירים. יותר ויותר דירות ובתים מכילים היום ריצפת פרקט עץ מסוג זה או אחר. פרקטים מעשירים את עיצוב החדר והבית כולו, הם מייצרים אוירה וסגנון ומשפרים משמעותית את מראה הבית.

כלים סניטריים
26/07/09 | שיפוצים
בעת ביצוע שיפוץ בבית אנו לוקחים בחשבון פרמטרים רבים ומתייחסים בכובד ראש לאלמנטים שונים ומגוונים הנוגעים להליך השיפוץ והעיצוב. אחד האלמנטים החשובים אשר נותנים את הפיינל טיוניינג של שיפוץ ועיצוב הבית הם כלים סניטריים.

ריצוף
26/07/09 | שיפוצים
ריצוף, מעבר לתפקידו העיצובי כמובן אמור לשמש את הבית במשך שנים רבות, כאשר במהלכן הוא צריך לעמוד בעומס הרהיטים העומדים עליו, רטיבות, חול, שריטות וכיוצא בזה. ריצוף יעיל יהיה כזה שרמת ההשקעה בתחזוקה שלו תהיה מינימאלית, בעוד שאורך חייו יהיה מקסימאלי.

יהלומים
כידוע ניתן לשרוט חומר רק על ידי חומר קשה ממנו. אם כן כיצד מלטשים את אותם יהלומים ? התשובה היא: באמצעות יהלומים אחרים. לא להתבלבל היהלום אכן עמיד בפני שריטות אבל לא בפני מכות לכן יש לדאוג לאחסנתם על גבי משטח רך.

טבעות נישואין
20/07/09 | נישואין
על פי המסורת הנהוגה היום טבעות נישואין, בניגוד לטבעות אירוסין, הן טבעות פשוטות ללא תוספת אבן. יש כאלו הסבורים שמסורת זו נועדה למנוע מהאישה להסתנוור מהצד החומרי ולתת לה אפשרות להתעמק בצד הרוחני. אחרים גורסים שטבעות חלקות ללא הפרעות ברצף מסמלות את ההרמוניה השלמה והאינסופית של הזוגיות והאהבה.

טבעות אירוסין
20/07/09 | נישואין
בניגוד לבחירת טבעות נישואין, שבבחירתה יש כללים ברורים, טבעות אירוסין יכולה להיות מעוצבת בכל דרך שאפשר להעלות על הדמיון. הסטנדרט הוא טבעת מזהב (בהיר) עם שיבוץ של אבן (עדיף יהלום, כמובן). אולם, אם היא בקטע, גם טבעת אירוסין בתצורת דרקון מתלפף, או חישוק ירקרק מעודן יכולים לעבוד. העיקר הכוונה (לא?).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI