דף הבית הודעות לעיתונות בריאות Aptorum Group מקימה את Smart Pharma כדי להתמקד בגילוי חישובי של תרופות מוסבות למחלות יתומות וצרכים רפואיים שלא נענו
Aptorum Group מקימה את Smart Pharma כדי להתמקד בגילוי חישובי של תרופות מוסבות למחלות יתומות וצרכים רפואיים שלא נענו
חיים נוי 24/04/19 |  צפיות: 4122
Aptorum Group מקימה את Smart Pharma כדי להתמקד בגילוי חישובי של תרופות מוסבות למחלות יתומות וצרכים רפואיים שלא נענו

סינגפור, 24 באפריל 2019, (BUSINESS WIRE) :

Aptorum Group Limited (Nasdaq: APM) הודיעה היום על הקמת קבוצה חדשה של חברות בת, Smart Pharma ("SmartP"), שמפעילה את הפלטפורמה החישובית לגילוי, מידול ואימות של תרופות מוסבות, שביחד נקראות הפלטפורמה Smart-ACTTM.

המשמעות של Smart-ACT היא מסחור מואץ של תרופות והיא כוללת את הטכנולוגיות הכי מתקדמות בבדיקה שיטתית של מולקולות של תרופות קיימות שאושרו נגד מטרות ריפוי נבחרות. ספציפית, הפלטפורמה Smart-ACTTM כוללת רשת של מולקולות ותהליכים שמדמים את היעילות של מולקולות של תרופות נגד מחלות כדי לבחור ולחזות תוצאות. הפלטפורמה Smart-ACT תתמקד בתחילה בבדיקת מולקולות של תרופות למחלות יתומות או צרכים רפואיים שלא נענו.

עד היום SmartP, במסגרת הפלטפורמה Smart-ACTTM שהוקמה לאחרונה, בדקה בהצלחה 1,615 תרכובות נגד שלושה חלבוני מטרות ריפויים שקשורים לפרוגנוזה גרועה של נוירובלסטומה (NB). NB הוא סוג של סרטן שנוצר בסוגים מסוימים של רקמות עצב ובתכיפות הרבה ביותר בבלוטות יותרת הכליה וגם בעמוד השדרה, החזה, הבטן והצוואר. התוצאות המקדמיות מהפלטפורמה Smart-ACTTM זיהו עכשיו מספר תרופות מוסבות פוטנציאליות שיכולות להיות מבטיחות נגד המחלה הזאת. SmartP תעבור אחר כך לבצע אימות נוסף במעבדה ובגוף החי של התרופות הפוטנציאליות האלה באמצעות שיתוף פעולה עם Aptorum Group Limited כדי להעריך ולאמת את השימוש בתרופות הפוטנציאליות להתווייה החדשה הזאת.

הסבת תרופות כרוכה בדרך כלל בשימוש בתרופה שאושרה או בתרופה שבפיתוח להתווייה שונה מזאת שלה פותחה במקור. פרופילי הבטיחות והיבטי ה-CMS של המולקולות של התרופות האלה בדרך כלל מבוססים ולכן הסבת תרופות היא גישה עם סיכון מופחת לגילוי/ פיתוח תרופות. אחת הדוגמאות היותר ידועות של הסבה מוצלחת של תרופה היא תלידומיד, שפותחה במקור לטיפול בבחילות בוקר אבל הוסרה מהשוק בגלל תוצאות הלוואי של מומים מולדים. אחר כך היא הוסבה לטיפול במיאלומה נפוצה.

המטרה של SmartP היא לגלות עד עשר תרופות מוסבות פוטנציאליות בשנה במסגרת הפלטפורמה Smart-ACTTM, שתמשיך לפתח ולהעשיר את ספריית הקניין הרוחני שלה עבור גילויים אלה.

מידע נוסף על הפלטפורמה Smart-ACTTM אפשר למצוא באתר שלנו: http://www.smtph.com.

המייסד של Aptorum Group ו-Smart Pharma, מר איאן הואן, אמר: "הפלטפורמה שלנו Smart-ACTTM היא כלי חדשני שלדעתנו ישנה לחלוטין את ענף ההסבה והגילוי של תרופות שבאופן מסורתי הסתמך על תגליות מפוזרות ואקראיות. במקום זאת, הפלטפורמה שלנו Smart-ACTTM מבוססת על תהליכים ממוחשבים כדי לבצע בדיקה וניבוי שיטתיים של מולקולות של תרופות כדי להאיץ את המסחור של תרופות, עם התמקדות ראשונית במחלות יתומות וצרכים רפואיים שלא נענו. Aptorum Group נלהבת מאוד מהפיתוח של Smart Pharma, שבאמצעותה היא תחפש באופן פעיל הזדמנויות לשיתוף פעולה ופיתוח משותף עם הענף הרחב יותר".

אודות Aptorum Group Limited

Aptorum Group Limited (Nasdaq: APM) היא חברת תרופות שעוסקת בפיתוח ומסחור של טווח רחב של טכנולוגיות ריפוי ואבחון כדי להתמודד עם צרכים רפואיים שלא נענו. ל-Aptorum Group יש פרויקטי ריפוי ואבחון בנוירולוגיה, מחלות זיהומיות, גסטרואנתרולוגיה, אונקולוגיה ותחומי מחלות אחרים וגם תחומים לא ריפויים כגון רובוטיקה כירורגית והפעילות של המרפאה שלה בהונג קונג, Talem Medical, עם התמקדות ראשונית בטיפול במחלות כרוניות שנובעות מאורח החיים היושבני המודרני והזדקנות האוכלוסייה.

למידע נוסף על Aptorum Group Limited, בקרו בבקשה באתר www.aptorumgroup.com.

אודות Smart Pharma

חברת ההחזקות של Smart Pharma, SMTPH Limited, והחברות בקבוצה שלה הן חברות בת בבעלות מלאה של Aptorum Group Limited, שמתמקדת בפריסת הפלטפורמה שלה Smart-ACTTM כדי לחולל מהפיכה בגילוי והפיתוח של תרופות.

למידע נוסף על Smart Pharma, בקרו בבקשה באתר www.smtph.com

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190424005027/en/

אנשי קשר

For Aptorum Group Limited
Contact
Investor Relations and Media
Tel: +852 2117 6611
Email: [email protected]
Website: http://www.aptorumgroup.com

For Smart Pharma
Contact
Information Request
Tel: +852 2117 6611
Email: [email protected]
Website: http://www.smtph.com

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI