דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים The We Company משיקה את ARK, פלטפורמה חדשה לרכישה וניהול של נדלן
The We Company משיקה את ARK, פלטפורמה חדשה לרכישה וניהול של נדלן
חיים נוי 15/05/19 |  צפיות: 2627
The We Company משיקה את ARK, פלטפורמה חדשה לרכישה וניהול של נדלן

· ARK תשקיע בהתחלה הון עצמי כולל של 2.9 מיליארד דולר

· הפלטפורמה תמטב נכסים ותיצור חדשנות בתיק באמצעות אסטרטגיות של שוכרים ארגוניים ושוכרי עוגן

· Ivanhoé Cambridge תהיה שותפה אסטרטגית מייסדת במיזם החדש של ARK

ניו יורק, 15 במאי 2019, (BUSINESS WIRE):

The We Company שמחה להודיע על ההשקה של ARK, הפלטפורמה הגלובלית שלה לרכישה וניהול של נדלן.

התפתחות של אסטרטגיית ההשקעה בנדלן של The We Company

ARK מתבססת על הבסיס החזק ברכישה וניהול של נדלן של WeWork Property Advisors, יועצת השקעות שמסונפת ל-The We Company ו-Rhône Group ותשתלב עם ARK כחלק מההשקה.

ARK תתמקד ברכישה, פיתוח וניהול נכסי נדלן בערי שער ושווקים משניים עתירי צמיחה בעולם שירוויחו מהתפוסה של WeWork. WeWork תפעיל את מודל השטח כשירות שלה בנכסים בבעלות או הפעלה של ARK עבור החברות החברות שלנו, כולל העסק הארגוני הגדל שלנו - שמהווה עכשיו יותר מ-40% ממספר החברים הגלובלי - יחד עם אסטרטגיית שוכרי העוגן שלנו.

ARK תשתמש בגישה שלה לתהליך בחירת האתרים והטכנולוגיה הקניינית של The We Company, וגם בקשרים שלה עם שותפים וחברות חברות ארגוניות, כדי לגשת למגוון רחב של הזדמנויות נדלן. ARK מתכוונת לייצב נכסים מיידית על ידי ביצוע תוכנית עסקית ארוזה מראש מוכחת ותשתמש בפתרונות ההוליסטיים של The We Company עבור בעלים של נדלן, על סמך היכולות המבוססות של The We Company במיקור, בנייה, אכלוס והפעלת נכסים.

ריץ' גומל, שותף מנהל, ARK, אמר: "ראינו ממקור ראשון את הערך שהסביבה של WeWork יכולה ליצור עבור בעלי נכסים ושותפי נדלן. ההשקה של ARK תעזור להגדיל את הצמיחה על ידי ניצול הניסיון ורשת הנדלן הנרחבים של The We Company. ARK הוקמה כדי לנצל את ההזדמנות הזאת ולאפשר לנו לתת לקהילת הנדלן אפשרויות שונות לשותפויות כדי שתשתתף בצמיחה וההתרחבות של The We Company".

Ivanhoé Cambridge - שותפה אסטרטגית

ARK שמחה גם להודיע ש-Ivanhoé Cambridge, חברת בת לנדלן של  Caisse de dépôt et placement du Québec ואחת המשקיעות המוסדיות בנדלן הכי גדולות ונכבדות בעולם, מספקת הון ותמיכה משמעותיים לפלטפורמה. Ivanhoé Cambridge מתכוונת לשתף פעולה עם ARK ברכישת הנדלן שלה ובניהול של נכסים ברחבי העולם, ולאפשר לפלטפורמה להרוויח מהניסיון והמומחיות הרבים של Ivanhoé Cambridge במגזר הנדלן.

סילבן פורטייה, מנהל ההשקעות והחדשנות הראשי של Ivanhoé Cambridge, אמר: "כמו The We Company, אנחנו מאמינים שיש יתרון עצום בשיבוש נורמות מסורתיות של נדלן. אנחנו שותפים לאותם חזון, מחויבות לאחריות חברתית וגישה ארוכת טווח לגבי נדלן ולכן זאת שותפות טבעית, כזאת שאנחנו בטוחים שתחולל שינוי בשתי החברות. The We Company מביאה את הכישרון היצירתי והחדשני שלה, יחד עם המומחיות הטכנולוגית והתכנונית שלה, שחיוניים כדי לעמוד בציפיות החדשות משטחי נדלן בין אם בתחום המסחרי או למגורים. ARK מביאה צוות חזק של אנשי מקצוע ברכישה וניהול נכסים וקשרים עמוקים עם The We Company. אני חושב שנשלים איש את רעהו נהדר".

צוות ההנהלה והשותפים

ARK תשקיע בהתחלה הון עצמי כולל של 2.9 מיליארד דולר בעקבות השילוב שלה עם WeWork Property Advisors. The We Company תהיה בעלת הרוב ב-ARK.

יו"ר הפלטפורמה יהיה סטיבן לנגמן, המנהל הכללי של Rhône Group וחבר במועצת המנהלים של The We Company. הוא ישמש כיו"ר ועדת הניהול של ARK ויהיה גם חבר בוועדת ההשקעות של ARK.

בנוסף למר לנגמן ולמר גומל, וונדי סילברסטין, לשעבר מ-New York Reit  ו-Vornado Realty Trust, תשמש כמנהלת ההשקעות הראשית של ARK. ההנהלה של ARK נתמכת על ידי קבוצה ייעודית של אנשי נדלן מנוסים עם מומחיות מגוונת ברכישה, פיתוח וניהול נדלן.

אודות:

The We Company

The We Company, שהוקמה על ידי אדם ורבקה נוימן ומיגל מקלבי ב-2010, כוללת שלושה תחומים עסקיים נפרדים - WeWork, WeLive ו-WeGrow - שמקדמים את המשימה שלנו להעלות את המודעות של העולם. המשימה של WeWork היא ליצור עולם שבו אנשים עובדים כדי ליצור חיים, לא רק מחיה; המשימה של WeLive היא לבנות עולם שבו אף אחד לא מרגיש לבד; והמשימה של WeGrow היא לשחרר את כוחות העל של כל אדם. The We Company התחילה את 2019 עם 425 אתרים ב-100 ערים ב-27 מדינות, ויש לה יותר מ-400,000 חברים, כולל 30% מחברות Fortune 500. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.we.co

ARK

ARK היא חברה מסונפת של The We Company ומשמשת כפלטפורמה הגלובלית החדשה שלה לרכישה וניהול של נדלן שבסיסה בניו יורק. המיקוד של ARK הוא רכישה, פיתוח וניהול של נכסי נדלן נבחרים בערי שער ושווקים משניים עתירי צמיחה בעולם. ARK משתפת פעולה עם The We Company כדי להשתמש במוצרים והשיטות של ניהול קהילות ושטחים הקיימים, החדשים ושבפיתוח של The We Company בנדלן בבעלות ARK ולנצל את הקשרים של The We Company עם שותפים וחברות חברות ארגוניות כדי ליצור סביבות מלאות חיים ומתוכננות במלואן.

אנשי קשר

Media Contact
Dominic McMullan / Arif Shah
[email protected]

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190515005296/en

ההודעה לעיתונות  מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").

Recursion ממנה את ד"ר נג'את חאן למנהלת מחקר ופיתוח ראשית ומנהלת עסקים ראשית
ד"ר חאן, לשעבר מנהלת מדע נתונים ראשית ומנהלת אסטרטגיה ופורטפוליו גלובלית, מחקר ופיתוח רפואה חדשנית ב-Johnson & Johnson (J&J), תצטרף גם למועצת המנהלים של Recursion

BeyondTrust רוכשת את Entitle ומחזקת את פלטפורמת אבטחת הזהות מבוססת ההרשאות עם פרדיגמה שמשתנה לגישה בדיוק בזמן ומשילות מבוססת זהות
· Entitle הוא פתרון ניהול הרשאות חלוצי המגלה, מנהל וממכן גישת בדיוק בזמן (JIT) ומשילות וניהול זהויות (IGA) מודרני בכל תחום הענן של הארגון. · רכישה אסטרטגית זו משפרת את יכולתה של BeyondTrust להתמודד עם אתגרי הלקוחות המתוחכמים של ניהול גישה מורשית (PAM) וניהול זכאות לתשתיות ענן (CIEM) בנוף הממוקד בענן של ימינו באמצעות תזמון אחוד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI