דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מרכז הייצור / מו"פ ריצ'רד ר. רוג'רס של Mary Kay Inc. מקבל אישור LEED® כסף
מרכז הייצור / מו"פ ריצ'רד ר. רוג'רס של Mary Kay Inc. מקבל אישור LEED® כסף
חיים נוי 05/06/19 |  צפיות: 2344
מרכז הייצור / מו"פ ריצ'רד ר. רוג'רס של Mary Kay Inc. מקבל אישור LEED® כסף

האתר, שפתח את שעריו בנובמבר 2018, הוא הפרויקט השני של Mary Kay שקיבל את המעמד המבוקש LEED

דאלאס, 4 ביוני 2019, (BUSINESS WIRE):

Mary Kay Inc., מובילה בינ"ל באחריות תאגידית וחברתית, הודיעה היום שאתר הייצור שלה בלואיסוויל, טקסס, מרכז הייצור / מו"פ ריצ'רד ר. רוג'רס (R3), קיבל אישור כסף של LEED. הבניין ששיטחו 453,000 רגל רבוע ונפתח בנובמבר 2018, כולל מעבדות מו"פ הכי חדשניות, טכנולוגיות ייצור בחזית הקידמה ומיקוד נבון על בנייה בת קיימא וידידותית לסביבה.

LEED (מנהיגות באנרגיה ותכנון סביבתי) היא המערכת לדירוג בנייה ירוקה שהשימוש בה הכי נרחב בעולם שפותחה על ידי המועצה האמריקנית לבנייה ירוקה (USGBC). אישור LEED ניתן לפרויקטים שמתכננים, בונים, מתחזקים ומתפעלים אותם באמצעות פרקטיקות בריאות, מאוד יעילות ובנות קיימא.

"ב-Mary Kay, אנחנו מבינים שכל בחירה שאנחנו בוחרים היום משפיעה על העתיד של העובדים שלנו, אנשי המכירות העצמאיים שלנו והקהילות שבהן אנחנו חיים ועובדים", אמר שון הרפר, מנהל ייצור ראשי ב-Mary Kay. "קבלת המעמד של LEED ב-3R היא עוד דוגמה למשמריות התאגידית של החברה שלנו -- היא מפגינה את המחויבות שלנו להעשרת חייהם של אחרים באמצעות הזדמנויות מתגמלות, אחריות חברתית והכי חשוב, פרקטיקות בנות קיימא".

אחרי חיפוש ממצה של מקומות פוטנציאליים ברחבי צפון טקסס, Mary Kay Inc. הניחה את אבן הפינה של 3R ב-13 בספטמבר 2016, בדיוק 53 שנים אחרי שמרי קיי אש השיקה את חברת החלומות שלה מחנות קטנה שפונה לרחוב בדאלאס. הפרויקט קיבל אישור LEED כסף על סמך כמה אלמנטים חשובים בתכנון ובבנייה, ביניהם:

  • מיקום: האתר נמצא במרחק הליכה של עד רבע מייל מתחנה אחת או יותר של אחד או יותר מקווי אוטובוס ציבוריים, קמפוסיים או פרטיים שהעובדים בבניין יכולים להשתמש בהם.
  • אי של חום: ל-100% מפני השטח המשוקללים של גג הבניין יש מקדם החזרה סולרי (SRI) של 95.
  • שימוש במים: האתר הקטין את השימוש במי שתייה ב-33.96%, חיסכון של בערך 913,480 גלונים של מי שתייה בשנה.
  • חיסכון באנרגיה: האתר השיג חיסכון של 13.48% בעלויות האנרגיה על ידי שימוש באסטרטגיות כגון תאורה יעילה מבחינה אנרגטית, אמצעי בקרה תרמיים ורכישת אנרגיה מתחדשת עבור 100% מהחשמל הנצרך עד 2021.

3R הוא הפרויקט השני של Mary Kay שקיבל את המעמד המבוקש LEED. ב-2018 Mary Kay סין קיבלה אישור LEED v4 זהב עבור בניין מטה החברה שלה שנמצא בשנגחאי.

"מרי קיי אש, המייסדת שלנו, אמרה פעם: דעתי נחרצת שאנחנו חייבים לעשות כל שביכולתנו להציל את כדור הארץ שלנו. Mary Kay היא מובילה סביבתית כי דעתנו נחרצת שזה הדבר הנכון לעשות", הוסיף הרפר. "אנחנו לוקחים את דבריה ברצינות. אנחנו מחויבים לבניית עתיד שהוא בריא יותר, ירוק יותר ובר קיימא לדורות רבים בעתיד".

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-55 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לייצר מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור קוסמטיקה צבעונית לטיפוח לעור ותוספי תזונה בחזית הקידמה. באמצעות Mary Kay FoundationSM, החברה העניקה יותר מ-78 מיליון דולר למחקרי סרטן ולמקלטי אלימות במשפחה. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון.

אנשי קשר

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or [email protected]

מקור: Mary Kay Inc.

גלריית מולטימדיה חכמה

 

מרכז הייצור / מו"פ ריצ'רד ר. רוג'רס (R3) נפתח בנובמבר 2018. (תמונה: Mary Kay Inc.)

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190604005639/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").

Recursion ממנה את ד"ר נג'את חאן למנהלת מחקר ופיתוח ראשית ומנהלת עסקים ראשית
ד"ר חאן, לשעבר מנהלת מדע נתונים ראשית ומנהלת אסטרטגיה ופורטפוליו גלובלית, מחקר ופיתוח רפואה חדשנית ב-Johnson & Johnson (J&J), תצטרף גם למועצת המנהלים של Recursion

BeyondTrust רוכשת את Entitle ומחזקת את פלטפורמת אבטחת הזהות מבוססת ההרשאות עם פרדיגמה שמשתנה לגישה בדיוק בזמן ומשילות מבוססת זהות
· Entitle הוא פתרון ניהול הרשאות חלוצי המגלה, מנהל וממכן גישת בדיוק בזמן (JIT) ומשילות וניהול זהויות (IGA) מודרני בכל תחום הענן של הארגון. · רכישה אסטרטגית זו משפרת את יכולתה של BeyondTrust להתמודד עם אתגרי הלקוחות המתוחכמים של ניהול גישה מורשית (PAM) וניהול זכאות לתשתיות ענן (CIEM) בנוף הממוקד בענן של ימינו באמצעות תזמון אחוד.

Movellus מרחיבה את המובילות שלה בניהול צניחות מתח עם Aeonic Generate™ AWM3
Movellus הכריזה על הרחבה פורטפוליו פתרונות התגובה לצניחת מתח עטורי הפרסים1 שלה עם Aeonic Generate™ AWM3. פתרון חלוצי זה מגיב לצניחת מתח תוך 1-2 מחזורי שעון תוך שהוא מאפשר את היכולת לבנות תצפית משופרת לבניית פרופיל צניחות

DALI Alliance משיקה מפרט בדיקה והסמכה עבור DALI+
DALI Alliance, המוכרת כסמכות הבינלאומית לתקינה של טכנולוגיות תאורה, חשפה את פרטי ההסמכה הכה מצופים למפרט האלחוטי שלה: DALI+ over Thread

DALI Alliance משיקה מפרט בדיקה והסמכה עבור DALI+
DALI Alliance, המוכרת כסמכות הבינלאומית לתקינה של טכנולוגיות תאורה, חשפה את פרטי ההסמכה הכה מצופים למפרט האלחוטי שלה: DALI+ over Thread

קריאה חסרת תקדים לרפורמה בפיננסים העולמיים
קריאה חסרת תקדים לרפורמה בפיננסים העולמיים כדי לתקן את משבר החוב והאקלים – מכתב של Project Everyone

מועדון הכדורגל ברצלונה ו-EBC Financial Group ייסדו שותפות רשמית למסחר במטבע חוץ ל-3.5 השנים הבאות
EBC Financial Group, שמקורה בלונדון, שואפת לבנות מנהיגות בתחום הפיננסי באמצעות הפיכתה לשותפת המט"ח הרשמית של המועדון ברחבי אסיה, מרכז ודרום אמריקה, המזרח התיכון, אפריקה ואוקיאניה.

EvoTec Power תציג פתרונות של אלטרנטורים חדשניים בתערוכת Middle East Energy 2024
EvoTec Power, יצרנית גנרטורים מובילה בסין, מוכנה להציג את החידושים שלה בשוק האלטרנטורים בתערוכת Middle East Energy שתערך בין ה-16 ל-18 באפריל, 2024, במרכז הסחר העולמי של דובאי, איחוד האמירויות הערביות.

מועד חשוב למשקיעי NOVA: רוזן, חברה לאומית מובילה, מעודדת משקיעים של Sunnova Energy International Inc עם הפסדים של יותר מ-100 אלף דולר לקבל ייעוץ
מועד חשוב למשקיעי NOVA: רוזן, חברה לאומית מובילה, מעודדת משקיעים של Sunnova Energy International Inc עם הפסדים של יותר מ-100 אלף דולר לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 16 באפריל בתביעה ייצוגית בניירות ערך – NOVA
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI