דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אימות הזהויות הכל באחד של מליסה יובלט ב-FinTech Junction 2019
אימות הזהויות הכל באחד של מליסה יובלט ב-FinTech Junction 2019
חיים נוי 11/06/19 |  צפיות: 13167

אימות הזהויות הכל באחד של מליסה יובלט ב-FinTech Junction 2019

הפתרון נלחם בהונאות ומאפשר ציות ללא השפעה על חוויית המשתמש

תל אביב יפו, 10 ביוני 2019 (GLOBE NEWSWIRE) :

Melissa, ספקית מובילה של פתרונות גלובליים של איכות נתוני אנשי קשר ואימות זהויות (IDV), תדגים את פתרון ה-IDV וההעשרה בענן הכל באחד שלה ב-FinTech Junction 2019. כשהיא פועלת יחד עם פלטפורמות תוכנת בנקאות ותשלומים קיימות, טכנולוגיית ה-IDV של מליסה מאמתת זהות באופן חלק באמצעות ערכת נתונים גלובלית עם מיליארדי רשומות. הפתרון מאפשר את הנתונים בזמן אמת שנחוצים כדי למטב ציות, ותומך בכל הקשת הרחבה של רגולציה בנקאית ותקני נתונים שחוקקו כדי להילחם בהונאות.

מליסה משחררת את הערך של נתוני לקוחות מדויקים עבור ארגונים גלובליים בכללם בנק אוף אמריקה, Creditsafe, MetaBank, Tranzfar, BAE Systems, GSK, car2go, מיקרוסופט, NHS ומשרד החוץ וחבר העמים. באמצעות איכות ואימות נתונים שמובנים בפעילות של הארגון, החברות מקבלות יעילות חדשה, מפחיתות עלויות ונשמרות מפני הונאות בכל הפעולות הפיננסיות. שילוב בזמן אמת עם פלטפורמות בנקאיות גם מאפשר למוסדות פיננסיים לעמוד בציפיות הגבוהות של הלקוחות לנוחות, מהירות ופשטות בפעילות כגון הצטרפות, שירות לקוחות, תשלומים, העברות כספים בינ"ל ומט"ח. פתרון ה-IDV של מליסה כולל:

  • זרימות עבודה גמישות ואוטומטיות שלבדיקת אשראי ומניעת הונאות.
  • זיהוי ישויות וציות שתומכים בהכר אתהלקוח שלך (KYC), מניעת הלבנת כספים (AML), אנשי ציבור (PEP), המשרד לפיקוח על נכסים זרים (OFAC) וחוק הסודיות הבנקאית (BSA).
  • מתן ציונים וטרגוט לקוחות עם תוספותשל נתונים דמוגרפיים ופירמוגרפיים מפורטים.
  • הגנה מפני הגרעת נתונים עם 2.1מיליארד רשומות נקיות ומאומתות, ושיפור נתוני לקוחות עם שמות, כתובות, מספריטלפון וכתובות מייל חסרים.

למבקרים בביתן תהיה גם גישה להזדמנויות מוסיפות ערך, עם הוכחת רעיון ותמיכה טכנית לא מוגבלת חינם למי שירכוש במקום. תלחצו כאן כדי לאשר תדרוך במקום או בקרו בביתן בשעות התערוכה הרגילות, 26-27 ביוני במרכז הכנסים אבניו בתל אביב יפו. כדי להתקשר עם צוות הבינה הגלובלי של מליסה מחוץ ל-FinTech Junction, בקרו באתר www.melissa.com או התקשרו 1-800-MELISSA.

אודות מליסה

מליסה מספקת פתרונות טכנולוגיים גמישים בזמן אמת לאימות זהויות וזיהוי ישויות בתחום של כרטיס לא הוצג. מאז 1985, יותר מ-10,000 לקוחות בעולם כולל בנקים, חברות אשראי, נותני משכנתאות וספקי תשלומים מסתמכים על מליסה כדי לאמת את הזהות של אדם ולהחזיק נכסי נתונים נקיים, עדכניים ומועשרים כדי להעניק חוויית לקוח מצוינת תוך מזעור סיכונים והונאות. למידע נוסף או התנסות חינם במוצרים, בקרו בבקשה באתר www.Melissa.com או התקשרו 1-800-MELISSA (635‑4772).

אנשי קשר למדיה:

Melissa APAC (available onsite during FinTech Junction)
Bobby Joseph
Director - Key Accounts & Partners, Melissa APAC 
[email protected]
+91-8095894495

Melissa US:
Greg Brown
Vice President, Marketing, Melissa
[email protected]
+1-800-635-4772 x1130

Jackie Zerbst, MPowered PR for Melissa
[email protected]
+1-877-794-6777

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI