דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Mary Kay מפגינה הובלה מדעית גלובלית באמצעות הגברת המודעות להשפעה של זיהום אוויר על העור בכנסים מדעיים מובילים באירופה
Mary Kay מפגינה הובלה מדעית גלובלית באמצעות הגברת המודעות להשפעה של זיהום אוויר על העור בכנסים מדעיים מובילים באירופה
חיים נוי 11/06/19 |  צפיות: 2469
Mary Kay מפגינה הובלה מדעית גלובלית באמצעות הגברת המודעות להשפעה של זיהום אוויר על העור בכנסים מדעיים מובילים באירופה

דאלאס, 10 ביוני 2019, (BUSINESS WIRE):

Mary Kay Inc., חברת קוסמטיקה גלובלית ומובילה בחידושים בטיפוח העור, ממשיכה בתמיכה המתמשכת שלה בקהילת הקוסמטיקה והקהילה המדעית על ידי השתתפות בשני כנסים גלובליים חשובים באירופה החודש: כנס הדרמטולוגיה העולמי (WCD) ה-24, 10-15 ביוני במילאנו, איטליה ופסגת העתיד של הפורמולציות בקוסמטיקה ה-5, 19-20 ביוני בדיסלדורף, גרמניה.

כנס הדרמטולוגיה העולמי שנערך כל ארבע שנים הוא מפגש הדרמטולוגיה הגדול ביותר בעולם. הנושא של WCD ב-2019, "עידן חדש לדרמטולוגיה הגלובלית", התאים באופן מושלם עבור Mary Kay להציג את ממצאי המדע השימושי שלה ולהמשיך בשיח המדעי על זיהום אוויר ופגיעה בעור. ב-12 ביוני Mary Kay תארח דיון באירוע בשם "גורמים מעיקים סביבתיים והעור: מעבר ל-UV".

הדיון יעסוק בהשפעה של תוקפנים סביבתיים חיצוניים על בריאות העור, עם התמקדות באירופה ואיך נוגדי חמצון יכולים לעזור להפחית את התוצאים המזיקים של זיהום סביבתי. בדיון, בהנחיית מישל היינז, Ph.D., מנהלת, מחקר וטכנולוגיה גלובליים של תחילת התהליך, ישתתפו שני מומחי עור אירופים ידועים:

  • ז'אן קרוטמן, M.D., פרופסור ומנהל במכון המחקר לייבניץ לרפואה סביבתית - דיסלדורף, גרמניה.
  • סטפני וויליאמס, M.D., דרמטולוגית ומנהלת רפואית ב-EUDELO - לונדון, בריטניה.

היקף ההשפעה של זיהום אוויר על העור והבריאות הכוללת התגלה לאחרונה על ידי סקירה גלובלית מקיפה חדשה של ועדת הסביבה של פורום האגודות הבינ"ל למחלות נשימה, שדווח בה שזיהום אוויר עשוי פוטנציאלית להשפיע על כל איבר בגוף האדם*. הדוח רלבנטי במיוחד לאזור האירופי, כי בערים אירופיות רבות נמצא שזיהום האוויר עולה על ערכי הגבול שקבעו ארגון הבריאות העולמי או סוכנות הסביבה אירופית.

למעשה, ביותר מ-40 ערים בבריטניה לבדה זיהום האוויר עבר את ערכי הגבול של ארגון הבריאות העולמי** וסוכנות הסביבה אירופית ציינה 15 ערים בגרמניה שבהן התוצאים הגרועים ביותר של זיהום מחלקיקי אבק, חנקן דו-חמצני וגופרית דו-חמצנית***. רמות מופרזות של זיהום משפיעות לרעה על הבריאות הכוללת וגם מזיקות לבריאות, למרקם ולמראה של העור.

פרופסור קרוטמן, חלוץ ברפואה סביבתית, פועל בהתמדה בתחום של ההגנת העור. "מאז שגיליתי ב-2010 שזיהום אוויר גורם להזדקנות העור ולפיגמנטציה של העור, המכון שלי ביצע הרבה מחקרים כדי לוודא את התצפית הזאת וכדי לגלות את המנגנון שגורם לכך. מהמחקרים האלה ברור עכשיו שחשיפה ארוכת טווח לחומר חלקיקי שקשור לתחבורה מסוכנת לא רק לריאות ולמערכת הלב וכלי הדם שלנו אלא גם פוגעת בבריאות העור", אמר ד"ר ז'אן קרוטמן.

ד"ר סטפני וויליאמס המשיכה והסבירה: "אנחנו אולי לא נוכל להפריד קלינית את הנזק שנגרם לעור מחשיפה ל-UV מהנזק שנגרם מזיהום אוויר. אבל לאור ההתקדמות הגדולה שנעשתה במחקרי עור ומדע זיהום האוויר, אני צופה שלתוצאים השליליים של הזיהום תמשיך להיות השפעה הולכת וגדלה על בריאות העור בעתיד בערים מאוד צפופות", הסבירה ד"ר וויליאמס.

במצגת של Mary Kay בפסגת העתיד של הפורמולציות בקוסמטיקה ה-5, מישל היינז, Ph. D., תחשוף את המחקר האחרון של Mary Kay על תצמיד נוגד חמצון שעוזר לעכב את התחלת הסימנים המוקדמים של הזדקנות העור שקשורה לתוצאים המזיקים של חלקיקי פליטה של דיזל (DEP). הטכנולוגיה פורצת הדרך הזאת, שנמצאת בקו מוצרי טיפוח העור Mary Kay® TimeWise® Miracle Set 3DTM, מספקת משטר חזק שנלחם ברדיקלים חופשיים באמצעות גישה תלת מימדית בלעדית שהוגשה לגביה בקשה לפטנט להזדקנות העור.

"מומחים אישרו את ההשפעה השלילית המשמעותית של זיהום אוויר על העור וההשפעה הזאת תמשיך לגדול כי גורמים מעיקים סביבתיים, כמו DEP, ורמות המזהמים, גדלים, במיוחד באזורים עירוניים מאוכלסים בצפיפות", ציינה ד"ר היינז. "Mary Kay גילתה טכנולוגיות ממוקדות שעוזרות לעכב את ההתחלה של הזדקנות מוקדמת של העור בגלל גורמים מעיקים שמקורם בסביבה ובאורח החיים. בו-זמנית, Mary Kay מקדמת דיונים מדעיים עם מומחים מפורסמים ברחבי העולם כדי להגביר את המודעות להשפעה השלילית של זיהום האוויר על העור".

כאחת החדשניות המובילות בעולם בתעשיית הקוסמטיקה וטיפוח העור, ההשתתפות של Mary Kay בכנס הדרמטולוגיה העולמי ה-24 ובפסגת העתיד של הפורמולציות בקוסמטיקה ה-5, היא הפרק הבא בסדרה של שותפויות גלובליות עם הקהילה המדעית והקהילה האקדמית הבינלאומיות.

כהדגמה נוספת של המחויבות רבת השנים שלה למימון וקידום מחקרים על בריאות העור, Mary Kay גם הציגה מחקר בנושא העור וזיהום אוויר בצפון אמריקה במפגש של הדרמטולוגיה החקירתית הבינ"ל ב-18 במאי באורלנדו, פלורידה ובאמריקה הלטינית ב-Reunion Anual de Dermatologos Latinoamericanos במאי 2019 בבואנוס איירס, ארגנטינה.

בכל שנה Mary Kay משקיעה מיליוני דולרים במחקר ופיתוח, ועורכת מאות אלפי בדיקות מדעיות על מוצרים ורכיבים כדי להבטיח את אמות המידה הגבוהות ביותר של בטיחות, איכות וביצועים. Mary Kay מחזיקה ביותר מ-1,500 פטנטים על מוצרים, טכנולוגיות ועיצוב אריזות בתיק הגלובלי שלה.

*סקר של ועדת הסביבה של פורום האגודות הבינ"ל למחלות נשימה, חלק 1: התוצאים המזיקים של זיהום אוויר (פברואר 2019).

** מסד הנתונים הגלובלי של איכות האוויר האופף של ארגון הבריאות העולמי (עדכון 2018)

** דוח של Bundesministerium für Umwelt, Naturschutz, Bau und Reaktorsicherheit, ברלין, גרמניה. 2025 (תרגום: המשרד הפדרלי לסביבה, שמירה על הטבע ובטיחות גרעינית).

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-55 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לייצר מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור קוסמטיקה צבעונית לטיפוח לעור ותוספי תזונה בחזית הקידמה. באמצעות Mary Kay FoundationSM, החברה העניקה יותר מ-78 מיליון דולר למחקרי סרטן ולמקלטי אלימות במשפחה. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון.

אודות המפגש WCD

כנס הדרמטולוגיה העולמי (WCD) הוא מפגש הדרמטולוגיה הגדול ביותר בעולם. הוא נערך כל ארבע שנים ביבשות שונות. WCD ה-24 היה במילאנו ואירחה אותו האגודה האיטלקית לדרמטולוגיה (SIDeMaST) ב-10-15 ביוני 2019 בחסות הליגה הבינ"ל של אגודות דרמטולוגיות. עברו יותר מארבעים שנה מאז הפעם האחרונה שמילאנו אירחה את WCD. המפגש התמקד בפריצות דרך והתפתחויות חשובות בדרמטולוגיה, מפרקטיקה קלינית ועד למחקר, טכנולוגיה וחדשנות. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.wcd2019milan.org

אודות פסגת העתיד של הפורמולציות בקוסמטיקה ה-5

פסגת העתיד של הפורמולציות בקוסמטיקה ה-5 מפגישה מנהלים בכירים ומומחים מיצרני חומרי גלם ורכיבים פעילים, חברות כימיקלים, איגודים גדולים, חברות טכנולוגיה, בעלי מותגים, חברות קוסמטיקה וחברות ניסויים כדי לדון בשינויים, האתגרים וההתפתחויות האחרונים בענף. פסגת העתיד של הפורמולציות בקוסמטיקה ה-5 תיערך בדיסלדורף בגרמניה ב-19-20 ביוני 2019.

אנשי קשר

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or [email protected]

מקור: Mary Kay Inc.

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190609005044/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI