דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים חומרי סיכה ונוזלים של המותג אקסונמוביל ישמשו במכונית המירוץ של פורשה בפורמולה E
חומרי סיכה ונוזלים של המותג אקסונמוביל ישמשו במכונית המירוץ של פורשה בפורמולה E
חיים נוי 08/09/19 |  צפיות: 2251

אקסונמוביל ופורשה מרחיבות את השותפות הטכנולוגית בספורט המוטורי לפורמולה E

חומרי סיכה ונוזלים של המותג אקסונמוביל ישמשו במכונית המירוץ של פורשה בפורמולה E

ספרינג, טקסס, 6 בספטמבר 2019, (BUSINESS WIRE):

אקסונמוביל ExxonMobil מרחיבה את השותפות העסקית והטכנית הגלובלית שלה עם פורשה על ידי שיתוף פעולה עם יצרנית מכוניות היוקרה הגרמנית במכונית שלה בתחרויות מירוצי פורמולה E בעונת 2019 / 2020. השותפות החדשה היא הכניסה הראשונה של אקסונמוביל לספורט המוטורי החשמלי.

החל מהמירוץ הראשון בערב הסעודית בסוף השנה הזאת, אקסונמוביל תספק נוזלים לקווי הינע חשמליים עתירי ביצועים של המותג מוביל לפורשה, שפותחו במיוחד כדי לעמוד בדרישות המיוחדות של רכב חשמלי.

"הכניסה שלנו לפורמולה E עם פורשה היא לא רק הרחבה של הקשרים העסקיים המוצלחים שלנו, אלא גם הרחבה של שותפות מנצחת במירוצים", אמר רס גרין, סגן נשיא, חומרי סיכה מוגמרים באקסונמוביל. "פורשה מתחילה להתחרות ולהדגים את היכולות של טכנולוגיית הרכב החשמלי שלה, ואקסונמוביל מתכננת חבילה מלאה של חומרי סיכה של המותג מוביל כדי לעזור לקבוצת הפורמולה E החדשה של פורשה להיבנות על המורשת המוצלחת שלה במרוצים מסביב לעולם. הספורט המוטורי מספק את זירת המבחן האולטימטיבית להמשיך לפתח חומרי סיכה ונוזלים עתירי ביצועים".

מכוניות שמתחרות בספורט המוטורי החשמלי מרוויחות מטכנולוגיית חומרי סיכה עתירי ביצועים שמעניקה יתרונות מיוחדים שנחוצים לסוללה של המכונית כולל מוליכות חשמלית, יכולות קירור ותאימות חומרים.

"כשותפה טכנית חשובה יותר מעשרים שנה, אף ספק אחר של חומרי סיכה לא מבין את פילוסופיית הביצועים של פורשה כמו אקסונמוביל", אמר פריץ אנצינגר, סגן נשיא, הספורט המוטורי של פורשה. "אקסונמוביל היא לא רק שותפה רבת ערך בעסקים המסחריים שלנו, אלא גם חברת צוות חשובה בחתירה שלנו לניצחונות ואליפויות מסברינג ועד לה מן. הם היו תוספת טבעית לקבוצת הפורמולה E שלנו בהיכנסנו לעידן חדש מרגש של מירוצים עבור פורשה".

השותפות הטכנית החדשה מצטרפת לרשימת פעילויות הספורט המוטורי הקיימות של אקסונמוביל עם פורשה כולל אליפויות עולם במרוצי סיבולת, IMSA WeatherTech SportsCar Championship, Porsche Mobil 1 Supercup, Porsche Carrera Cup ופעילויות רבות של מירוצי מכוניות של לקוחות ברחבי העולם.

אודות אקסונמוביל

אקסונמוביל, חברת הנפט והגז הבינ"ל הציבורית הגדולה ביותר בעולם, משתמשת בטכנולוגיה וחדשנות כדי לעזור במילוי צורכי האנרגיה הגדלים של העולם. אקסונמוביל מחזיקה במלאי מוביל בענף של משאבים, היא אחת מהמזקקות והמשווקות הגדולות ביותר של מוצרי נפט וחברת הכימיקלים שלה היא אחת מהגדולות בעולם.

אודות אקסונמוביל בספורט המוטורי

מירוצי מכוניות מספקים לאקסונמוביל ולמוצרי חומרי הסיכה והדלקים שלה את שדה הניסויים האולטימטיבי כדי לשפר את הטכנולוגיה במגוון השמנים, חומרי הסיכה והדלקים שלנו. בכל עונת מירוצים, המוצרים המתקדמים שלנו נכנסים לפעולה כדי לעזור לשפר את הביצועים והיעילות של המכוניות. המוצרים של אקסונמוביל הם חומרי הסיכה המועדפים של רבות מקבוצות המירוץ הטובות ביותר בעולם שמתחרות בתחרויות ספורט מוטורי מאוד תובעניות. הידע שאנחנו צוברים באמצעות השותפויות האלה עוזר למדענים והמהנדסים שלנו לדחוף את הגבולות בפיתוח טכנולוגיות פורצות דרך.

אקסונמוביל היא עדיין שותפה גאה של קבוצת מרוצי רד בול של אסטון מרטין, Stewart-Haas Racing ב-Sprint Cup Series של NASCAR, קבוצות המירוצים של פורשה, בנטלי ו-TOYOTA GAZOO באליפויות העולם במרוצי סיבולת של FIA, קבוצות המירוצים של קורבט, פורשה צפון אמריקה, לקסוס ואקורה/ קטרפילר ב-IMSA WeatherTech SportsCar Championship וקבוצות רבות שמתחרות בתחרויות ברחבי העולם.

למידע נוסף על אקסונמוביל והמותגים שלה, בקרו בבקשה באתר www.exxonmobil.com או תעקבו אחרינו בטוויטר www.twitter.com/exxonmobil.

אנשי קשר

Media Relations
832-625-4000

מקור: ExxonMobil

מולטימדיה



מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI