דף הבית עסקים תעשייה Advanced Energy משלימה את הרכישה של Artesyn Embedded Power
Advanced Energy משלימה את הרכישה של Artesyn Embedded Power
חיים נוי 11/09/19 |  צפיות: 9364

Advanced Energy משלימה את הרכישה של Artesyn Embedded Power

מתחילה פרק חדש כחברת פתרונות הספק מאוד מגוונת ובחזית התעשייה, עם נוכחות וגודל גלובליים בטכנולוגיות ושווקים קריטיים

פורט קולינס, קולורדו, 10 בספטמבר, 2019, (BUSINESS WIRE):

Advanced Energy Industries, Inc. (Nasdaq: AEIS), מובילה גלובלית בפתרונות מדויקים של המרת הספק, מדידה ובקרה, הודיעה היום על השלמת הרכישה שנמסר עליה בעבר של Artesyn Embedded Power, עסקי ההספק המשובץ של Artesyn Embedded Technologies. עם הרכישה המאוד אסטרטגית הזאת, Advanced Energy הופכת לחברה עם פלטפורמה רב-לאומית ומאוד מגוונת בתחום פתרונות ההספק, שתאיץ את הגידול ברווחי החברה.

"היום מתחיל פרק חדש עבור Advanced Energy שמציין את המעבר לשלב הבא באסטרטגיית הגיוון והצמיחה שלנו על ידי הרחבת השווקים אליהם אנחנו פונים והוספת טכנולוגיות מובילות בתעשיה. פעילות השילוב כבר התחילה, וצוות ההנהלה החדש של Advanced Energy, עם התוספת של דיינה האת' שמנהל את הפעילות של Artesyn Embedded Power, ערוך ומוכן לספק צמיחה ארוכת טווח, רווחית ובת קיימא", אמר יובל וסרמן, נשיא ומנכ"ל Advanced Energy.

היתרונות האסטרטגיים של הרכישה הזאת הם:

  • יצירת חברת פתרונות הספק גלובלית בחזיתהתעשיה עם טכנולוגיות המאפשרות פתרונות ייחודיים למערכות הספק קריטיות והכנסותשנתיות של יותר מ-1.3 מיליארד דולר, על בסיס התוצאות ההיסטוריות המשולבות של2018.
  • הכפלת השוק הפוטנציאלי של AdvancedEnergy פי שלושה ל-7.5 מיליארד דולר על ידיהוספת שווקי צמיחה ורטיקליים אטרקטיביים חדשים עבור מרכזי נתונים בגודל עצום,סלולר דור 5 וטכנולוגיות תעשייתיות ורפואיות.
  • התאמה אסטרטגית איתנה עםטכנולוגיות, תיקי מוצרים ויכולות ליבה עם סינרגיה גבוהה לפתרונות הספק עם תכןייעודי עבור יצרני ציוד מקוריים (OEM) חשובים ביישומיםתובעניים.
  • האצת הגידול ברווח, יצירת תוספתשנתית חזויה של $0.80 למניה בתוך 18-24 חודשים וקביעת יעד שלהגעה לתוספת של $1.50 בטווח הארוך, על בסיס non-GAAP.
  • יצירת ערך פיננסי משמעותי עם מחיררכישה של בערך פי 5 מה-EBITDA המתואם לסינרגיות, עם מסלול להגדלה שלשולי הרווח, חיסכון נוסף בעלויות והפחתת מינוף בעתיד כדי ליצור ערך לבעליהמניות בטווח הארוך.

"אנחנו מעודדים מהתגובה החיובית לרכישה מצד השוק והלקוחות שלנו. היכולות והמומחיות הנוספות של הצוות של Artesyn יאפשרו ל-Advanced Energy לתת מענה מקיף יותר לצרכים של לקוחותינו", הוסיף וסרמן.

"בשם כל הצוות של Artesyn Embedded Power, אנחנו נרגשים למלא תפקיד חשוב בפרק החדש של Advanced Energy", אמר דיינה האת'. "אני מצפה לנהל את הארגון של Artesyn Embedded Power כשיחד עם Advanced Energy ניצור חברת המרת-הספק מובילה שתפתח פתרונות הספק עבור הלקוחות שלנו שתלויים בהם ליישומים קריטיים".

לפי תנאי הסכם רכישת המניות, התמורה הכוללת לרכישה זו הייתה כ-400 מיליון דולר. Advanced Energy שילמה כ- 375 מיליון דולר במזומן ולקחה על עצמה התחייבויות של כ- 25 מיליון דולר, כולל התאמות משוערות להון חוזר ומזומנים.

יחד עם העסקה הזאת, Advanced Energy השלימה את מימון האשראי שנמסר עליו בעבר, שכולל אמצעי A של הלוואה לתקופה קצובה לא מובטחת מועדפת של 350.0 מיליון דולר ואמצעי מתגלגל לא מובטח מועדף של 150.0 מיליון דולר שלא נוצל, לפני עמלות כלשהן, בהובלת Bank of America, N.A., והתחייבויות שלHSBC Bank USA, N.A., Bank of the West, ו-Citibank, N.A..

הרכישה של Artesyn Embedded Power צפויה להוסיף מיידית לרווח על בסיס non-GAAP וליצור סינרגיות שנתיות של יותר מ-20 מיליון דולר בתוך 18-24 חודשים ובסך הכל סינרגיות של 40 מיליון דולר בטווח הארוך. ב-2018, ההכנסות של Artesyn Embedded Power היו בערך 593 מיליון דולר וה-EBITDA המתואם היה בערך 55 מיליון דולר. הצפי של Advanced Energy לרבעון השלישי של 2019 שנמסר ב-5 באוגוסט לא שיקף כל תרומה להכנסות או לרווח מהעסקה הזאת. ההנהלה מתכוונת למסור יותר פרטים על היתרונות העתידיים של הרכישה הזאת כשתודיע על התוצאות הכספיות של הרבעון השלישי.

למידע נוסף בקרו באתר: www.advancedenergy.com/ArtesynJoinsAE

אודות Advanced Energy

Advanced Energy (Nasdaq: AEIS) היא מובילה עולמית בתכנון וייצור של מערכות הספק והמרת מתח מדוייקות הדורשות רמות גבוהות של תכן הנדסי, וכמו-כן פתרונות מדידה ובקרה עבור תהליכים יעודיים. מוצרי אדוונסד אנרג'י מקנים חדשנות ללקוחותיה ביישומים מורכבים של ציוד תעשייתי.

עם ידע וניסיון נרחב במו"פ והודות לשירות ותמיכה זמינים ברחבי העולם, החברה רוקמת שיתופי פעולה המאפשרים התקדמות טכנולוגית ומינוף צמיחה ללקוחותיה, ומקדמים את עתיד מערכות הספק והמרת המתח. אדוונסד אנרג'י השקיעה למעלה מ-3 עשורים לאפשר פריצות דרך בתכן של מערכות המרת מתח ולשכלל את רמות הדיוק והביצועים של מערכות אלו. מרכז החברה ממוקם בפורט קולינס, קולורדו, ארה"ב. למידע נוסף בקרו ב: www.advancedenergy.com

Advanced Energy | דיוק. הספק. ביצועים

אנשי קשר

Brian Smith
Advanced Energy Industries, Inc.
+1 (970) 407-6555
[email protected]

מדדים non-GAAP

המדדים non-GAAP של Advanced Energy לא כוללים את ההשפעה של הוצאות שלא קשורות למזומנים כמו שכר מבוסס מניות וירידת ערך של נכסים בלתי מוחשיים, וגם פעילויות שהופסקו, החזקות מיעוט וסעיפים חד פעמיים כמו עלויות שקשורות לרכישות והוצאות על שינויים מבניים. המדדים non-GAAP הם לא בהתאם ולא חלופה למדדים דומים שמחושבים לפי העקרונות החשבונאיים המקובלים ועשויים להיות שונים ממדדים non-GAAP שמשתמשות בהם חברות אחרות. בנוסף, המדדים non-GAAP האלה לא מבוססים על מערכת מקיפה כלשהי של כללים או עקרונות חשבונאיים. Advanced Energy מאמינה שמדדים non-GAAP אלה מספקים מידע שימושי להנהלה ולמשקיעים כדי להעריך את הביצועים העסקיים ללא ההשפעה של הוצאות שלא במזומן מסוימות והוצאות אחרות שאינן חלק מהפעילות הרגילה של החברה. החברה משתמשת במדדים non-GAAP האלה כדי להעריך ביצועים מול יעדים עסקיים, לקבל החלטות עסקיות, לפתח תקציבים, לחזות תקופות עתידיות, להעריך מגמות ולהעריך את ההשפעות הפיננסיות של תרחישים שונים.

בנוסף, תוכניות התמריצים של ההנהלה כוללות את המדדים non-GAAP האלה כקריטריונים להישגים. בנוסף, החברה מאמינה שהמדדים non-GAAP האלה, יחד עם התוצאות כספיות שלה שמחושבות בהתאם ל-GAAP, נותנים למשקיעים נקודת מבט נוספת. למרות שחלק מהסעיפים שלא נכללים עשויים להיגרם ולהשתקף בתוצאות הכספיות GAAP של החברה בעתיד הנראה לעין, החברה מאמינה שהסעיפים שלא נכללים במדדים non-GAAP מסוימים לא משקפים באופן מדויק את הביצועים היסודיים של הפעילות המתמשכת שלה בתקופה שבה הם נגרמים. לשימוש במדדים non-GAAP יש מגבלות בכך שמדדים אלה לא משקפים את כל הסכומים שקשורים לתוצאות של פעילות החברה כפי שנקבע לפי GAAP, ויש להשתמש במדדים אלה רק כדי להעריך את התוצאות של פעילות החברה יחד עם מדדי GAAP המתאימים.

המדדים התואמים של Artesyn Embedded Power, כולל EBITDA מתואם, הכנסה תפעולית מתואמת ושולי רווח מתואמים, לא כוללים את ההשפעה של הוצאות שלא קשורות למזומנים כמו ירידת ערך של נכסים בלתי מוחשיים, וגם הוצאות על שינויים מבניים, הוצאות חד פעמיות על מיטוב ושילוב, הכנסות וניכויים אחרים, דמי ניהול לבעלי המניות הפרטיים של Artesyn והוצאות אחרות שלא במזומן. Advanced Energy ו-Artesyn מאמינות שהמדדים הפיננסיים המתואמים של Artesyn Embedded Power הם מידע רלבנטי ומועיל עבור והחברות והמשקיעים כדי להעריך את ביצועי העבר ושווי הפעילות של Artesyn Embedded Power, ללא ההשפעה של הוצאות שלא במזומן מסוימות והוצאות אחרות שאינן חלק מהפעילות הרגילה של החברה. הסינרגיות הצפויות והתוספת החזויה לרווח שצוינו לעיל הן תחזיות המבוססות על שילוב של המדדים non-GAAP של Advanced Energy והמדדים הפיננסיים המתואמים של Artesyn Embedded Power. Advanced Energy וגם Artesyn Embedded Power לא התחילו לבצע התאמה של המדדים הפיננסיים המתואמים של Artesyn Embedded Power למדדים non-GAAP של Advanced Energy, ולכן לא יכולות לכמת את ההבדלים, שעשויים להיות מהותיים. בנוסף, Advanced Energy תביא בחשבון את הרכישה לפי שיטת החשבונאות רכישה, שתוצאתה יכולה להיות שווי חדש לנכסים וההתחייבויות של Artesyn Embedded Power. Advanced Energy לא תכין כל מידע פרו פורמה על הרכישה והמימון לפני שיוכנו ההתאמה וההערכות לגבי השווי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI