דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר 8 יעדים עולמיים שכל חובב קפה חייב להכיר
8 יעדים עולמיים שכל חובב קפה חייב להכיר
אורית בלום 10/10/19 |  צפיות: 7162

קפוצ'ינו, מקיאטו, מוקצ'ינו או אספרסו קצר וחזק – קפה טוב אפשר למצוא כמעט בכל מקום בעולם, אבל הנה 9 יעדים ששווה לטוס אליהם במיוחד. מדריך מעורר

Booking.com חושפת את רשימת היעדים האהובים ביותר על חובבי הקפה. עם יותר מ- 21 מיליון המלצות של לקוחות, Booking.com מסייעת לאוהבי הקפה למצוא ביחד את המקומות הטובים ביותר כדי להתחיל את היום ברגל ימין.

1. מלבורן אוסטרליה

קשה להיתקל בבית קפה שלא יספק את העבודה. העיר, שנחשבת לבירת הקפה של אוסטרליה, לא מסתירה את אהבתה לקפה. הדרכים מרוצפות האבנים ב- CBD הן כוורת של פעילות, העוטפת אותך בצלילים של פולי קפה נטחנים ומכונות אספרסו הפועלות ללא הפסקה כדי להזניק את העוברים והשבים אל יום נוסף.

מלון מומלץ: בלב מלבורן ב- Adobe 361, משם קפיצה קטנה תיקח אותך ל- Axil Coffee Roasters שיסדרו לך את מנת הבוקר. תוכלו ליהנות מהקפה גם בנוחות החדר המסוגנן שלך כדי לגלוש אל תוך היום באיטיות ובאלגנטיות הראויה.

 

2. וינה, אוסטריה

וינה צריכה להופיע במקום גבוה ברשימת היעדים המועדפים של כל חובב קפה. תרבות בתי הקפה הוינאית רשומה על ידי אונסק"ו כאתר "מורשת תרבותית (בלתי מוחשית)", כך שיש לכולם אינטרס לשמר ולהגן על מוסדות הקפה האהובים של בירת אוסטריה.

ביקור בעיר אינו מושלם ללא ישיבה באחד מבתי הקפה העדכניים והקופצניים באזור וידן (Weiden). המחוז הוא גן עדן להיפסטרים ומשמש גם כבית לפארק המוקדש למייסד של בית הקפה הראשון של וינה, יוהאנס דיאודאטו (Johannes Diodato).

מלון מומלץ:ב- Urbanauts תוכלו להבטיח חוויה טרנדית ומותאמת לקוד האינסטגרם.

3. רומא, איטליה

אספרסו הוא הדם הזורם ברוב הרומאים. איטלקים אוהבים את הקפה שלהם חזק ומהיר. לעיתים קרובות שותים 5 כוסות אספרסו ביום, כשהפילוסופיה של "ללגום ולצאת לדרך" מיושמת בבתי הקפה ברחבי העיר.

אחד מברי הקפה הפופולאריים והמוכרים ביותר שחובה לבקר בהם הוא ה- Sant’Eustachio Il Caffe. במוסד אשר מגיש יותר מ- 6,000 משקאות קפה ביום יודעים דבר או שניים על קפה. תוכלו לבלות את אחר הצהריים וללגום אספרסו על גג פרטי במגורי La Maison D’Art Luxury Suite וליהנות מהנוף המדהים של הפנתאון הקרוב.

 

4. לבוב, אוקראינה

העיר האוקראינית נחשבת לאחד מאתרי המורשת של אונסק"ו, אבל לא כולם מכירים אותה. מי שכן מכיר, ימצא בה תרבות בתי קפה שנותנת מענה ראוי לכל עיר מקבילה במערב אירופה. היחסים של לבוב עם הקפה מתחילים עוד בסוף המאה ה- 18, כאשר האוסטרים הגיעו וסייעו לעצב את מה שכיום הוא חלק גדול מהתרבות המקומית.

מלון Vintage Boutique Hotel הממוקם במרכז ההיסטורי של לבוב, בבניין מהמאה ה- 15, הוא בעצם מסע בזמן, שנמצא במרחק הליכה מקפה Virmenkaהאגדי, שם תוכל להזמין את הקפה המקורי שנחלט על פי המתכון הלבובי. חגיגה לאניני הקפה!

 

5. אמסטרדם, הולנד

החברה ההולנדית למזרח הודו הייתה הסוחרת הראשונה בעולם בקפה ותבלינים, כך שאין פלא שההולנדים לוקחים את שתיית הקפה שלהם ברצינות. עם אינסוף בתי קפה ובתי קליה הפזורים ברחבי העיר, אמסטרדם הומה מטחינה של פולי הערביקה.

The Hoxton מגיש בארוחות הבוקר שלו את תערובת האספרסו המשובחת של Lot Sixty One. המלון הממוקם ברצועת התעלה ההיסטורית של אמסטרדם, מאפשר להנות מההתמכרות עם נקודת תצפית לההרנגרכט היפה ואל רוכבי האופניים החולפים בדרך לעבודה.

 

6. פריז, צרפת

כמו כל דבר פריזאי, גם את הקפה צריך "לקחת" בסטייל ורחוק מכל מלכודת תיירים. הרובע ה- 11 מהווה קרקע פוריה לאסופה של אנשים יצירתיים, אשר אוהבים את בתי הקפה שלהם בוטיקיים ועדכניים, כדי לצלם בהם את האינסטגרם הבא שלהם.

בית הקפה Café Oberkampf, הפך במהירות לנקודת משיכה לבלוגרים ומטיילים אופנתיים שנשארים תמיד עם האצבע על הדופק של העיר. ניתן ללון מעבר לפינה במלון ששימש בעבר כבית חרושת לטקסטיל, מלון Hôtel Fabric המסוגנן.

 

7. סיאטל, ארה"ב

כבית לאחת מרשתות בתי הקפה הגדולה בעולם, סטארבקס, סיאטל הוא מקום מתבקש לבקר בו. סניף הסטארבקס המקורי ב- Pike Place Maret מסמל את תרבות הקפה העשירה. ברחבי כל העיר, ממתינים ברי קפה ובתי קלייה, במיוחד באזור האוניברסיטה ובקפיטל היל.

Watertown Hotel באזור האוניברסיטה יספק גישה לנקודות הקפה הטובות ביותר. במלון יש את Pineapple Cafe, שם תוכלו לאסוף את הקפה הראשון בבוקר, לפני שאתם יוצאים לחקור את העיר.

8. וולינגטון, ניו זילנד

הוולינגטונים אוהבים את הקפה שלהם, ובמרכז העיר ניתן למצוא יותר מעשרה בתי קליה, כשהארומה של פולי הקפה הנקלים נשאת באוויר. סצנת הקפה של וולינגטון מגוונת כמו התושבים שלה: החל מנקודות מפגש להיפסטרים ועד לנקודות נינוחות מול הים.

אל תחמיצו במהלך ביקור בוולינגטון את המוסד הידוע Fidel’s. שם תקבלו קפה קובני המגיע טרי טרי מבית הקליה שבפינה. בית הקפה שוקק החיים מספק תחושה של הוואנה, וניתן ללון במרחק הליכה משם ברחוב קובה ב- Grand Mercure Wellington.

קרדיט: Booking.com

אודות Booking.com:

חברת Booking.comאשר נוסדה באמסטרדם ב 1996, צמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות הדיגיטלית. כחלק מקבוצת Booking Holding Inc. (נאסד"ק: BKNG),משימתה שלBooking.comהיא לאפשר לכולם לחוות את העולם באופן פשוט יותר. על ידי השקעה בטכנולוגיות דיגיטליותשמסייעות בנטרול קשיים הכרוכים בתכנון נסיעות, Booking.com מחברת מיליוני מטיילים לחוויות בלתי נשכחות, אפשרויות תחבורה נוחות ומקומות לינה נהדרים - החל מבתים ודירות ועוד אופציות רבות נוספות. כאחת מפלטפורמות שוק הנסיעות הגדולות בעולם, הן עבור מותגים מבוססים והן ליזמים מכל הגדלים, Booking.com מאפשרת לנכסי מקומות אירוח בכל רחבי העולם להגיע לקהל עולמי ולהצמיח את העסק שלהם. Booking.com זמינה ב-43 שפות ומציעה יותר מ-29 מיליון מקומות אירוח רשומים, הכוללים יותר מ-6.2 מיליון מקומות אירוח מסוג בתים, דירות ואתרי לינה ייחודיים נוספים. לא משנה לאן תרצו להגיע או מה תרצו לעשות, Booking.com הופכת את הכל לפשוט יותר ומגבה את כל השירותים הללו בשירות לקוחות הפועל 24/7.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בלום


 


מאמרים נוספים מאת אורית בלום
 
Automat-IT הוכרזה כ- AWS DevOps Competency Partner
Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, מקבוצת מלם תים, גאה להודיע כי הוסמכה כשותף ביכולות DevOps של AWS, במסגרת תכנית AWS DevOps Competency. מדובר בהכרה טכנולוגית יוקרתית, שזכו לה עד היום רק שתי חברות ישראליות נוספות ופחות מ- 250 חברות ברחבי העולם.

מלם תים זכתה בפרס שותף מצטיין של חברת סיסקו לשנת 2020
קבוצת מלם תים גאה על זכייתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. הפרס החשוב, מהווה הוקרה והכרה בהישגים המשמעותיים של מלם תים לאורך השנה החולפת, ובהובלה ביישום פתרון Cisco Meraki, פלטפורמה לניהול רשתות בענן. השנה הוענק הפרס באופן וירטואלי, במסגרת כנס השותפים השנתי של סיסקו - Cisco Partner Summit Digital Awards 2020.

מלם תים מייצגת פתרון טכנולוגי מתקדם הוליסטי לבחינות מרחוק – Proctortrack מבית Verificient
בתקופה זו, בה מתקיימים הלימודים מרחוק, ישנה חשיבות רבה ביעילות תהליך הלימוד בכלל וביצוע בחינות מרחוק, בפרט. תחום זה דורש תשומת לב מיוחדת מאחר ומדובר על כיתות גדולות, תלמידים בגילאים שונים והצורך בפיקוח ובדיקת הצלחת התהליך. קבוצת ה- IT מלם תים נענתה לאתגר ולאחר מחקר בחרה לייצג את Proctortrack מבית Verificient הנחשב לפתרון מתקדם, מאובטח ונוח לשימוש, ליישום בחינות מרחוק.

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase
מלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase, ספקית מסד נתונים NoSQL ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.

מי דואג לטפל לך בנכס בימי הקורונה?
08/07/20 | נדל"ן
מאות אלפי דירות להשכרה קיימות בישראל (600,000 על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2014). בעלי הדירות הם אנשים שרכשו דירה להשקעה, יורשים או תושבי חוץ המחזיקים בדירות גם בישראל. החזקת דירה להשכרה אינה פשוטה כלל וכלל

יחידת המחקרים של האקונומיסט בסקר עבור Arm: ה- IoT מגשים את ההבטחה - 58% מהחברות מיישמות IoT, 57% דיווחו על החזר גבוה על ההשקעה
לאורך 7 שנים, ביסס את עצמו סקר IoT Business Index של The Economist Intelligence Unit (EIU) כמחקר המשמעותי והעמוק ביותר של צמיחת ה-IoT. מחקרים קודמים סיפקו מבט מעמיק באשר לקושי הגדול של ארגונים – כולל מגזרים קמעונאות, עסקים ותעשייה – לפרוץ את המשוכות הטכנולוגיות והכספיות של ה- IoT. אבל הדוח החדש צופה שינוי משמעותי בעשור הנוכחי ומעריך כי חסמי האימוץ יוסרו לרוחב כל המגזרים

חברת Priority Software וחברת PRODAC Systems חתמו על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עבור לקוחות תעשייתיים בעולם
, חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ERP חתמה על שותפות טכנולוגית עם PRODAC Systems, ספקית של פתרונות MES ( - Manufacturing Execution Systemמערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור) חדשניים עבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם. השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל

סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
ענקית התיירות Booking.com, שותפת האירוח והאטרקציות הרשמית של UEFA EURO 2020TM, ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב-12 מדינות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, בלגיה

מהפכה בתחום הדגרת הביצים: LIVEgg הישראלית פיתחה טכנולוגיה חדשנית המקצרת את הזמן הנדרש לזיהוי פוריות ביצים בהדגרה
LIVEgg מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך אשר נועדה לייעל את תהליכי הדגרת הביצים וגידול העופות, להביא להתייעלות פיננסית משמעותית שעשויה להוזיל את מחיר הביצים ואף למנוע הרג מיותר של אפרוחים. היכולות האלקטרואופטיות הייחודיות של החברה מזהות את פוריות ביצי הרבייה כבר ביום החמישי להדגרה ומתקרבות

תחרות המארחים הטובים ביותר
ענקית התיירות Booking.com, המובילה העולמית בחיבור בין מטיילים למגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח נהדרים, חוויות ואפשרויות תחבורה נוחות, הכריזה לאחרונה על השקת המהדורה השלישית של תחרות Booking Heroes. במסגרת התחרות, החברה מזמינה את לקוחותיה לספר לעולם על מארחים שהפכו את הנסיעה שלהם לבלתי נשכחת. תחרות Booking Heroes היא דרכה של החברה לציין לטובה מארחים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI