דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר רד האט מרחיבה את חווית מפתחי Kubernetes עם Red Hat OpenShift 4.2
רד האט מרחיבה את חווית מפתחי Kubernetes עם Red Hat OpenShift 4.2
אורית בלום 30/10/19 |  צפיות: 2742

הגרסה החדשה מספקת יכולות חדשות לעולם הפיתוח ומציידת את פלטפורמת ה- Kubernetes הארגונית המובילה בשוק בכלים ויכולות המקלים על פיתוח חדשנות בסביבות הענן ההיברידי

רד האט (Red Hat) – הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה על Red Hat OpenShift 4.2 – הגרסה העדכנית ביותר לפלטפורמת Kubernetes ארגונית האמינה של רד האט, שתוכננה לספק חווית מפתחים עוצמתית יותר.

הגרסה החדשה תהיה בין טכנולוגיות רד האט שיוצגו בכנס Red Hat Forum Israel שיתקיים ביום שני 16.12.19 במרכז הכנסים Avenue בקרית שדה התעופה.

Red Hat OpenShift 4.2 מרחיבה את מחויבות רד האט לפשט ולמכן שירותים בסדר גודל ארגוני ברחבי הענן ההיברידי, תוך העצמת מפתחים בחדשנות ויצירת ערך עסקי דרך יישומי Cloud-native.

העצמת חדשנות מפתחים ב- Kubernetes

Red Hat OpenShift 4.2 נועדה להקל על השימוש בטכנולוגיות Cloud-native ולהפוך אותן לנגישות יותר דרך יכולות שממכנות את ההקמה והניהול של סביבות Kubernetes. הדבר מאפשר למפתחים להתמקד בבניית הדור הבא של יישומים ארגוניים בלי לדרוש מומחיות עמוקה ב- Kubernetes.

הגרסה העדכנית של OpenShift מוסיפה למפתחים שירותים קלים לשימוש העונים לצרכים של Service Mesh (שכבת תשתית ייעודית המנהלת את התקשורת בין המיקרו-שירותים של האפליקציה הרצים ברשת), Serverless, ופיתוח אוטומציה של מחזור חיי התוכנה, CI/CD. יכולות אלה תוכננו על מנת להגדיל את יעילותם של מפתחי תוכנה בסביבת Kubernetes. אלה כוללים את Red Hat Service Mesh, Red Hat OpenShift Serverless ו- Red Hat OpenShift Pipelines (נמצא ביכולת בטא בלבד, להתנסות), והם מובנים ומגיעים כחלק מהפלטפורמה עצמה.

המהדורה החדשה מקרבת עוד יותר את המפתחים אל OpenShift עם Red Hat CodeReady Containers אשר מאפשרת למפתחים להתקין סביבת OpenShift בנויה מראש על מחשב נייד, עבור פיתוח מקומי. הדבר מספק מסגרת הקושרת יחד כלי פיתוח קונטיינרים וסביבת OpenShift מקומית. כך קל יותר לבנות באופן מקומי יישומים Cloud-native, וכאשר מוכנים לכך לפרוס אותם לסביבת OpenShift ארגונית.


פשטות ענן בכל מקום בו OpenShift רצה

מקבלי החלטות IT בוחרים לעתים קרובות בהטמעות היברידיות המשתמשות ברכיבים של תשתית קיימת באתר (On-premise) ושירותים מבוססי ענן. כדי לסייע להקל על המעבר לענן ההיברידי תוכננה Red Hat OpenShift 4.2 לספק חוויה עקבית ומאוחדת יותר ברחבי משאבי IT מבוזרים, כשהיא מוסיפה:

  • התקנותפשוטות, אוטומטיות ומהירות יותר של OpenShift Container Platform ברחביעננים ציבוריים, כולל AWS, Azure ו- Google Cloud Platform(GCP), ועננים פרטיים כמו OpenStack,מגובים על ידי חווית אנטרפייז עקבית.
  • כלי מיגרציה כדילסייע ללקוחות לשדרג מ- OpenShift 3 ל- 4 בצורה פשוטה, מהירה ואוטומטית יותרלהעתקת האפליקציות והשירתים מ- OpenShift אחד לאחר.
  • דרייברים שלממשק אחסון קונטיינרים (CSI) המקנים לספקי אחסון חיצוניים דרךעקבית יותר כדי להתחבר לאקוסיסטם של Kubernetes. מהדורה זו תומכת גם ב- OpenShift ContainerStorage 4, כיום בבטא.

פלטפורמת Kubernetes ארגונית המקיפה ביותר בתעשייה

כאשר ארגונים פועלים לשימוש ב- Kubernetes ארגוני במאמצי טרנספורמציה דיגיטלית, עלולים להופיע מחסומים ומגבלות עקב תקני אבטחה מחמירים ו/או רגולציה. דרישות אלה מגבילות לעתים קרובות את הקישוריות לרשת האינטרנט ואף מחייבות סביבה מנותקת מהרשת הארגונית הרחבה יותר. בעוד הדבר טוב לאבטחה, הוא הופך את תהליך המיגרציה ועדכון של יישומים ושירותים לתהליך ידני ומאתגר עם עשרות שלבים.

כדי לעזור לשפר את חווית OpenShift ברחבי הטמעות ומערכות הטרוגניות, כולל אלה שמטפלות במידע רגיש ומחייבות ניתוק מהרשת, מוסיפה Red Hat OpenShift 4.2 הרחבות ושיפורים בתהליך ההתקנה, כולל אפשרות התקנה בסביבה מנותקת לחלוטין מהרשת. זה מאפשר ללקוחות להטמיע ביתר קלות את הגרסה העדכנית ביותר של פלטפורמות Kubernetes ארגונית המקיפה ביותר בתעשייה, בסביבות שאינן נגישות דרך האינטרנט או כאלה שמקושרות אך שומרות על מדיניות מחמירה של בחינת Container Images.

אשש באדני, סגן נשיא בכיר לפלטפורמות ענן ברד האט, אמר: "יותר ויותר ארגונים ברחבי תחומים ומסביב לעולם, סומכים על Red Hat OpenShift להרצת היישומים העסקיים הקריטיים ביותר שלהם. אנו ממשיכים להעניק עדיפות לעשיית הדור הבא של טכנולוגיות קוד פתוח ארגוניות כמו Kubernetes, לנגישות אף יותר למפתחים תוך שמירת איזון עם עדיפויות מנהלי מערכת. מתוך מטרה זאת מספקת Red Hat OpenShift 4.2 יכולות המסייעות ללקוחות להאיץ פיתוח יישומים ואספקתם".


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בלום


 


מאמרים נוספים מאת אורית בלום
 
Automat-IT הוכרזה כ- AWS DevOps Competency Partner
Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, מקבוצת מלם תים, גאה להודיע כי הוסמכה כשותף ביכולות DevOps של AWS, במסגרת תכנית AWS DevOps Competency. מדובר בהכרה טכנולוגית יוקרתית, שזכו לה עד היום רק שתי חברות ישראליות נוספות ופחות מ- 250 חברות ברחבי העולם.

מלם תים זכתה בפרס שותף מצטיין של חברת סיסקו לשנת 2020
קבוצת מלם תים גאה על זכייתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. הפרס החשוב, מהווה הוקרה והכרה בהישגים המשמעותיים של מלם תים לאורך השנה החולפת, ובהובלה ביישום פתרון Cisco Meraki, פלטפורמה לניהול רשתות בענן. השנה הוענק הפרס באופן וירטואלי, במסגרת כנס השותפים השנתי של סיסקו - Cisco Partner Summit Digital Awards 2020.

מלם תים מייצגת פתרון טכנולוגי מתקדם הוליסטי לבחינות מרחוק – Proctortrack מבית Verificient
בתקופה זו, בה מתקיימים הלימודים מרחוק, ישנה חשיבות רבה ביעילות תהליך הלימוד בכלל וביצוע בחינות מרחוק, בפרט. תחום זה דורש תשומת לב מיוחדת מאחר ומדובר על כיתות גדולות, תלמידים בגילאים שונים והצורך בפיקוח ובדיקת הצלחת התהליך. קבוצת ה- IT מלם תים נענתה לאתגר ולאחר מחקר בחרה לייצג את Proctortrack מבית Verificient הנחשב לפתרון מתקדם, מאובטח ונוח לשימוש, ליישום בחינות מרחוק.

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase
מלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase, ספקית מסד נתונים NoSQL ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.

מי דואג לטפל לך בנכס בימי הקורונה?
08/07/20 | נדל"ן
מאות אלפי דירות להשכרה קיימות בישראל (600,000 על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2014). בעלי הדירות הם אנשים שרכשו דירה להשקעה, יורשים או תושבי חוץ המחזיקים בדירות גם בישראל. החזקת דירה להשכרה אינה פשוטה כלל וכלל

יחידת המחקרים של האקונומיסט בסקר עבור Arm: ה- IoT מגשים את ההבטחה - 58% מהחברות מיישמות IoT, 57% דיווחו על החזר גבוה על ההשקעה
לאורך 7 שנים, ביסס את עצמו סקר IoT Business Index של The Economist Intelligence Unit (EIU) כמחקר המשמעותי והעמוק ביותר של צמיחת ה-IoT. מחקרים קודמים סיפקו מבט מעמיק באשר לקושי הגדול של ארגונים – כולל מגזרים קמעונאות, עסקים ותעשייה – לפרוץ את המשוכות הטכנולוגיות והכספיות של ה- IoT. אבל הדוח החדש צופה שינוי משמעותי בעשור הנוכחי ומעריך כי חסמי האימוץ יוסרו לרוחב כל המגזרים

חברת Priority Software וחברת PRODAC Systems חתמו על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עבור לקוחות תעשייתיים בעולם
, חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ERP חתמה על שותפות טכנולוגית עם PRODAC Systems, ספקית של פתרונות MES ( - Manufacturing Execution Systemמערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור) חדשניים עבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם. השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל

סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
ענקית התיירות Booking.com, שותפת האירוח והאטרקציות הרשמית של UEFA EURO 2020TM, ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב-12 מדינות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, בלגיה

מהפכה בתחום הדגרת הביצים: LIVEgg הישראלית פיתחה טכנולוגיה חדשנית המקצרת את הזמן הנדרש לזיהוי פוריות ביצים בהדגרה
LIVEgg מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך אשר נועדה לייעל את תהליכי הדגרת הביצים וגידול העופות, להביא להתייעלות פיננסית משמעותית שעשויה להוזיל את מחיר הביצים ואף למנוע הרג מיותר של אפרוחים. היכולות האלקטרואופטיות הייחודיות של החברה מזהות את פוריות ביצי הרבייה כבר ביום החמישי להדגרה ומתקרבות

תחרות המארחים הטובים ביותר
ענקית התיירות Booking.com, המובילה העולמית בחיבור בין מטיילים למגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח נהדרים, חוויות ואפשרויות תחבורה נוחות, הכריזה לאחרונה על השקת המהדורה השלישית של תחרות Booking Heroes. במסגרת התחרות, החברה מזמינה את לקוחותיה לספר לעולם על מארחים שהפכו את הנסיעה שלהם לבלתי נשכחת. תחרות Booking Heroes היא דרכה של החברה לציין לטובה מארחים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI