דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים כלי הטיס מסדרת Predator של GA-ASI עברו יותר משש מיליון שעות טיסה
כלי הטיס מסדרת Predator של GA-ASI עברו יותר משש מיליון שעות טיסה
חיים נוי 05/11/19 |  צפיות: 2076

כלי הטיס מסדרת Predator של GA-ASI עברו יותר משש מיליון שעות טיסה

הכטמ"מ קובעים שיא בענף כשהם מספקים תמיכה במשימות ללקוחות בכל העולם

סן דייגו, 4 בנובמבר 2019, (BUSINESS WIRE):

General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI) הודיעה היום שסדרת כלי הטיס המוטסים מרחוק (כטמ"מ) שלה Predator®, שכוללת את קווי המוצרים Predator, B Predator, Gray Eagle, Avenger® ו-MQ-9B SkyGuardian®, עברו יותר משש מיליון שעות טיסה. ציון הדרך הושג ב-31 באוקטובר 2019 אחרי שכלי הטיס של GA-ASI השלימו 430,495 משימות בסך הכל כש-90 אחוזים מהמשימות האלה היו בטיסות קרביות.

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20191104005938/en/

"שישה מיליון שעות טיסה הן הוכחה לאמינות של מערכות המטוסים הבלתי מאוישים שלנו, שמתכננים, בונים ומקיימים אותם קבוצה של אנשי מקצוע מסורים, מיומנים וחדשניים בשביל מבצעים ברחבי העולם", אמר לינדן בלו, מנכ"ל GA-ASI. (תמונה: Business Wire)

"שישה מיליון שעות טיסה הן הוכחה לאמינות של מערכות המטוסים הבלתי מאוישים שלנו, שמתכננים, בונים ומקיימים אותם קבוצה של אנשי מקצוע מסורים, מיומנים וחדשניים בשביל מבצעים ברחבי העולם", אמר לינדן בלו, מנכ"ל GA-ASI. "במשך יותר מ-25 שנות הפעילות שלנו, GA-ASI השיגה רשימה של "פעמים ראשונות" היסטוריות בפיתוח כטמ"מ, וניצלנו את ההישגים האלה כדי לתמוך טוב יותר בדרישות של הלקוחות שלנו".

הזהות של כלי הטיס והלקוח הספציפיים שהשיגו את ציון הדרך לא ידועה כי בכל שנייה של כל יום 69 כטמ"מ גובה בינוני, זמן שהייה ארוך (MALE) מסוג Predator נמצאים באוויר ברחבי העולם. שעות הטיסה המשיכו לגדול בשיעורים ללא תקדים בשנים האחרונות: 500,000 שעות טיסה הושגו מ-1993 עד 2008, מיליון שעות ב-2010, שני מיליון שעות ב-2012, שלושה מיליון שעות ב-2014, ארבעה מיליון שעות ב-2016 וחמישה מיליון ב-2018.

"הביקוש למודעות מתמדת למצב באמצעות הכטמ"מ שלנו מופגן על יום על ידי הצבירה של שעות טיסה. הביקוש לכלי הטיס שלנו מקבל מענה בעקביות על ידי צוות העובדים, הספקים והשותפים שלנו שעובדים קשה כדי לעמוד בדרישות המשימה הדינמיות של לקוחותינו", אמר דייוויד ר. אלכסנדר, נשיא GA-ASI. "בגלל המסירות של העובדים, הספקים והשותפים שלנו, לכלי הטיס שלנו יש את השיעור הגבוה ביותר של יכולות ביצוע משימות במצאי כלי הטיס של חיל האוויר האמריקני".

כלי הטיס של GA-ASI רושמים בממוצע יותר מ-60,000 שעות בחודש בתמיכה בחיל האוויר של ארה"ב, צבא היבשה של ארה"ב, חיל הנחתים של ארה"ב, המשרד לביטחון המולדת, נאס"א, חיל האוויר האיטלקי, חיל האוויר המלכותי, חיל האוויר הצרפתי, כוחות הצבא של איחוד האמירויות ולקוחות אחרים. המשימות כוללות סיוע בהגנה על כוחות קרקעיים בשדה הקרב, תמיכה במבצעים של המכס והגנת הגבולות של ארה"ב, וכוחות המענה הראשוני במקרה של אסונות טבע. מערכות כלי הטיס האלה ממשיכות לשמור על השיעור הגבוה ביותר של יכולות ביצוע משימות במצאי כלי הטיס של חיל האוויר האמריקני וצבא היבשה האמריקני.

GA-ASI ייצרה יותר מ-900 כלי טיס ויותר מ-400 תחנות בקרה קרקעיות (GCS). בנוסף לכטמ"מ ו-GCS, GA-ASI מייצרת גם מערכות עיבוד, ניצול והפצה (PED) וגם מטעדי חיישנים שמספקים תמונות מכ"מ ווידאו, מזהים מטרות נעות על הקרקע ומעל מים, ומספקים מודיעין אותות (סיגינט) על אותות שמתעניינים בהם. GA-ASI גם משלבת את תוצרי הנתונים מהחיישנים הנפרדים האלה בזמן אמת באמצעות חיבורי נתונים בתקשורת לוויינית ל-GCS ואפשר להתאים ביניהם ולהציג אותם כמודיעין שאפשר לפעול לפיו לשימוש במרכזי מבצעים ומודיעין ברחבי העולם.

משפחת סדרת Predator כוללת את:

Predator A, Predator XP; Predator B/MQ-9A Reaper, Predator B Extended Range (ER), Guardian, Gray Eagle/ER; Predator C Avenger/ER; MQ-9B SkyGuardian, SeaGuardian®

תמונות ברזולוציה גבוהה של המטוסים מסדרת Predator זמינות לאמצעי מדיה שעומדים בדרישות מאיש הקשר למדיה הרשום של GA-ASI.

אודות GA-ASI

General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI), חברה מסונפת של General Atomics, היא המתכננת והיצרנית המובילה של מערכות כלי טיס מוטסים מרחוק (כטמ"מ) אמינות ומוכחות, מכ"ם ומערכות משימה אלקטרו אופטיות וקשורות, כולל סדרת הכטמ"מ Predator® והמכ"ם הרב מצבי Lynx®. עם 6 מיליון שעות טיסה בסדרת Predator שלה, GA-ASI מספקת כלי טיס עם שהייה ארוכה שמסוגלים לבצע משימות עם מערכות משולבות של קישור נתונים וחיישנים שנחוצות כדי לספק טיסה מתמשכת שמאפשרת מודעות למצב ותקיפה מהירה. החברה גם מייצרת מגוון של תחנות בקרה קרקעיות ותוכנה לבקרת חיישנים/ ניתוח תמונות, מציעה הכשרת טייסים ושירותי תמיכה ומפתחת אנטנות מטה-חומר. למידע נוסף, בקרו באתר www.ga-asi.com.

Predator, SkyGuardian, SeaGuardian ו-Lynx הם שמות מסחר רשומים של General Atomics Aeronautical Systems, Inc..

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20191104005938/en/

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52122829/en

אנשי קשר

Robert Walker
General Atomics Aeronautical Systems, Inc.
+1 (858) 524-8101
[email protected]

מקור: General Atomics Aeronautical Systems, Inc.

"שישה מיליון שעות טיסה הן הוכחה לאמינות של מערכות המטוסים הבלתי מאוישים שלנו, שמתכננים, בונים ומקיימים אותם קבוצה של אנשי מקצוע מסורים, מיומנים וחדשניים בשביל מבצעים ברחבי העולם", אמר לינדן בלו, מנכ"ל GA-ASI. (תמונה: Business Wire)

Logo

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI