דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים VuNet Systems מצוינת במדריך השוק של גרטנר לפלטפורמות AIOps, זאת השנה השנייה ברציפות
VuNet Systems מצוינת במדריך השוק של גרטנר לפלטפורמות AIOps, זאת השנה השנייה ברציפות
חיים נוי 04/12/19 |  צפיות: 2310

VuNet Systems מצוינת במדריך השוק של גרטנר לפלטפורמות AIOps, זאת השנה השנייה ברציפות

בנגלורו, הודו, 3 בדצמבר 2019, (BUSINESS WIRE):

VuNet Systems, חברת הזנק של פלטפורמת AIOps (פעילות מחשוב מופעלת בינה מלאכותית) שהמטה שלה בבנגלורו, הודו, הודיעה היום שזכתה להכרה במדריך השוק של גרטנר לפלטפורמות AIOps לשנת (1)2019. זאת השנה השנייה ברציפות ש-VuNet Systems זוכה להכרה במדריך השוק הזה.

"המיקוד שלנו ב-VuNet Systems היה תמיד ליצור מוצר תוכנה ברמה עליונה שמשתמשים ארגוניים יאהבו להשתמש בו. באמצעות המוצר שלנו vuSmartMapsTM, הבאנו חדשנות מובילה לניטור המסורתי של המחשוב על ידי שימוש בגישה של פלטפורמת מסע הלקוח ושימוש מוכח באלגוריתמי בינה מלאכותית/ למידת מכונה להשגת יתרונות מוחשיים בעסקים ובמחשוב. התקנו את הפלטפורמה שלנו אצל הרבה בנקים, ספקי פתרונות תשלום ואגריגטורים מובילים וורטיקלים אחרים בענף והיא מאפשרת ראות בזמן אמת על פעולות עסקיות וחוויית לקוח יוצאת דופן, שלא היו אפשריות קודם. אנחנו שמחים על ההכרה האחרונה במדריך השוק של גרטנר לפלטפורמות AIOps לשנת 2019 ומשתוקקים להעמיק את יתרונות הבינה מלאכותית/ למידת מכונה עבור לקוחותינו", אמר אשווין רמצ'נדרה, מייסד שותף ומנכ"ל VuNet Systems.

פלטפורמת ה-AIOps של VuNet Systems מטפלת ביותר ממיליארד פעולות בחודש בהתקנות שונות ותומכת במגוון רחב של שילובים בתוך במחשוב הארגוני מצומתי תשתית באתר הפיזי, רכיבי ענן, יומנים של יישומים עסקיים על פני דומיינים, כלי ITIM/ITSM ומסגרות אוטומציה. צוות הבינה המלאכותית של VuNet Systems עובד עם חוקרים ומומחי בינה מלאכותית מובילים מהמכון הטכנולוגי ההודי מדראס כדי ליצור, להתאים, לבדוק ולהשיק את אלגוריתמי הבינה מלאכותית/ למידת מכונה. VuNet Systems זכתה לאחרונה בפרס החדשנות בבינה מלאכותית 2019 של YourStory, שנתן עוד תיקוף לחדשנות של המוצר וההשפעה על הלקוחות.

מסע המוצר של VuNet Systems הואץ באמצעות התוכנית Microsoft ScaleUp. Microsoft ScaleUp, חלק מהיוזמה של מיקרוסופט בשביל הזנקים, היא תוכנית שמספקת גישה ליתרונות בטכנולוגיות, הגעה לשוק וקהילה שעוזרים להזנקים שבשלב המימון הראשון להגדיל את בסיס הלקוחות וההכנסות שלהם.

VuNet Systems היא גם בוגרת של Cisco Launchpad. Cisco LaunchPad מפעילה תוכנית מאיצים איתנה מובנית שמיועדת לעזור להזנקים של טכנולוגיות B2B להגדיל את העסק שלהם ברחבי העולם.

הכרה בענף:

  • הכרה ב"ספקים מגניבים בניתוח ביצועים, מיקוד ב-AIOps" של חברת גרטנר(2).

(1) Gartner, Inc. "Market Guide for AIOps Platforms " by Charley Rich, Pankaj Prasad, Sanjit Ganguli, November 7, 2019.

(2) Gartner, Inc. “Cool Vendors in Performance Analysis, AIOps Focus” by Yoshifumi Abe , Will Cappelli , Vivek Bhalla , Pankaj Prasad , Sanjit Ganguli ,Padraig Byrne, May 4, 2018.

התנערות מאחריות של גרטנר

גרטנר אינה תומכת באף יצרן, מוצר או שירות שמוצגים בפרסומי המחקר שלה, ולא מייעצת למשתמשים בטכנולוגיות לבחור רק באותם היצרנים עם הציונים או המאפיינים האחרים הכי גבוהים. פרסומי המחקר של גרטנר כוללים את הדעות של ארגון המחקר של גרטנר ואין לפרש אותם כאמירות של עובדות. גרטנר מתנערת מכל אחריות, מפורשת או משתמעת, בנוגע למחקר הזה, כולל כל אחריות ליכולת להיסחר או להתאמה למטרה מסוימת.

אודות VuNet Systems

VuNet Systems בנתה פלטפורמת AIOps שזכתה בפרסים עם יכולות ניתנות להוכחה של בינה מלאכותית/ למידת מכונה, ניתוחים וניטור מסע הלקוח שמשנות את פעילות המחשוב, עוברות ממצב מגיב למצב פרואקטיבי ומנבא ועוזרות ללקוחות שלה בוורטיקלים של הענף לשחרר יתרונות עסקיים אמיתיים.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.vunetsystems.com.

מדיה חברתית:
https://twitter.com/vunetsystems
https://www.linkedin.com/company/vunet-systems/

אנשי קשר

For VuNet Systems
Bharat Joshi
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI