דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קיירקליקס מודיעה על השלמת אישור ביקורת SOC 2 סוג 1
קיירקליקס מודיעה על השלמת אישור ביקורת SOC 2 סוג 1
חיים נוי 06/12/19 |  צפיות: 2440

קיירקליקס מודיעה על השלמת אישור ביקורת SOC 2 סוג 1

אלכסנדריה, וירג'יניה, 5 בדצמבר 2019, (ACCESSWIRE):

CareClix, Inc., חברת בת בבעלות מלאה של Solei Systems, Inc. (OTC PINK:SOLI) שמחה להודיעה, שבתוקף מה-4 לנובמבר 2019, היא קיבלה את דוח SOC 2 (אמצעי בקרה של ארגוני שירות 2) של לשכת רואי חשבון בארצות הברית (AICPA). בביקורת שבוצעה על ידי Schellman & Company, LLC נמצא שקיירקליקס עומדת באמות המידה של SOC 2 לעקרונות האבטחה והזמינות של שירותי נאמנות עם אפס חריגות שנרשמו.

הדוח הזה מספק ציות מפורט למדיניות ואמצעי הבקרה של AICPA שרלבנטיים לאבטחה, זמינות, תקינות העיבוד, סודיות ופרטיות של נתונים. האישור מחזק עוד את המעמד המוביל של קיירקליקס בציות ואבטחה בענף הטלרפואה. קיירקליקס מצייתת ל-HIPAA ו-HITECH, ומקפידה מאוד על סודיות של מידע רפואי.

"בעולם המתפתח של טלרפואה יש מעט דברים שחשובים יותר מאבטחה וציות. הבקרה ההדוקה של החברה שלנו על האבטחה קריטית לכל הלקוחות שלנו. מחברות תרופות גדולות, מערכות טיפול רפואי של מתקני כליאה וחברות רב לאומיות לעובדים שלהם ומשפחותיהם, ועד למרפאה הקטנה של רופא ושותפי הרפואה של מערכות חינוך מקומיות, הלקוחות שלנו יודעים שהם יכולים לסמוך עלינו שנציע פתרונות טלרפואה מותאמים אישית שהם גם מאובטחים וגם חדשניים". - ג'וש פלאד, נשיא קיירקליקס.

דוחות SOC 2 הם דוחות אימות שבודקים את אמצעי הבקרה בארגון שירות שרלבנטיים לאבטחה, זמינות או תקינות העיבוד של מערכת (עקרונות האבטחה, הזמינות ו/או תקינות העיבוד) או הסודיות או הפרטיות של המידע שמעובד עבור ישויות המשתמשים (עקרונות הסודיות או הפרטיות). דוחות SOC 2 מראים את היכולת של חברה לא רק ליישם מדיניות אבטחה קריטית אלא גם להוכיח ציות במשך פרק זמן ארוך.

"כשהטלרפואה ממשיכה את עלייתה המטאורי לתוך המיינסטרים, קיירקליקס מושכת יותר ויותר שותפים שבוודאי יעריכו את אמות המידה המצוינות המאושרות שלנו בציות ונוהלי האבטחה הפנימיים הטובים מסוגם. כל אלה הם עוד לבנה חיונית בבסיס האיתן שאנו מחויבים לבנות כדי לנצל באופן מלא את הזדמנויות הצמיחה העצומות שמגיעות ב-2020 ולאחריה". - ד"ר ג'ון קורנגי, מנכ"ל קיירקליקס.

CareClix, Inc. תבצע את הביקורת SOC 2 סוג 1 בכל שנה ויכולה למסור את הדוח ללקוחות קיימים או פוטנציאליים אחרי חתימה על הסכם סודיות. אם אתם מעוניינים לראות את דוח SOC 2 סוג 1 האחרון של קיירקליקס, התקשרו איתנו בבקשה בכתובת [email protected].

אודות קיירקליקס

קיירקליקס היא חברת פתרונות טלרפואה מובילה שמספקת יישומי חומרה ורשת רפואית רבת התמחויות למגוון רחב של בעלי עניין בשירותי טיפול רפואי. חבילת השירותים של קיירקליקס מחוללת מהפכה באופן האינטראקציה של בתי חולים, רופאים וספקי טיפולים קליניים עם מספר הולך וגדל של מטופלים. לקיירקליקס, שכמה מהחברות הטובות ביותר בתחום הבריאות סומכות עליה, יש היסטוריה מוכחת של שותפויות מוצלחות עם ארגונים ולקוחות. יותר מ-7 מיליון איש בארה"ב ביותר מ-30 ארצות משתמשים עכשיו בשירותים של קיירקליקס. CareClix, Inc. היא חברת בת בבעלות מלאה של Solei Systems, Inc. (OTC PINK:SOLI). למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר שלנו: www.careclix.com.

מידע צופה פני עתיד

אמירות מסוימות הכלולות בהודעה לעיתונות הזאת הן מידע צופה פני עתיד שנאמר תוך הסתמכות על הוראות חוף מבטחים של סעיף A27 של חוק ניירות ערך 1933 וסעיף E21 של חוק הבורסות לניירות ערך 1934.

מידע צופה פני עתיד בדרך כלל, אבל לא תמיד, מזוהה על ידי המילים: מאמינה, מצפה, צופה, מתכוונת, מעריכה וביטויים דומים שמטיבם מתייחסים לאירועים עתידיים.

למרות שהחברה מאמינה שהציפיות המשתקפות באותו מידע צופה פני עתיד הן סבירות, היא לא יכולה להבטיח שאותן ציפיות יוכחו כנכונות. התוצאות בפועל יכולות להיות שונות באופן מהותי מאלה שמצוינות במידע צופה פני עתיד זה.

אודות סוליי

Solei Systems Inc. היא חברת החזקות ציבורית שמדווחת באופן מלא ומבוקרת באופן מלא בתחום הבריאות והשלומות שהמיקוד העיקרי שלה בטלרפואה. כיום Solei Systems, Inc כוללת שתי חברות בת בבעלות מלאה: CareClix, Inc. ו-Clinical & Herbal Innovations, Inc. www.soleihealth.com

אנשי קשר:

Solei Systems, Inc.
206 N. Washington St. Suite 100
Alexandria, VA 22314
T: (703) 832-4473
www.soleihealth.com

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI