דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ראהי מערכות משיקה אסטרטגיית ענן שמוביל מנהל הטכנולוגיות הראשי החדש מאט רובינסון
ראהי מערכות משיקה אסטרטגיית ענן שמוביל מנהל הטכנולוגיות הראשי החדש מאט רובינסון
חיים נוי 09/01/20 |  צפיות: 2148

ראהי מערכות משיקה אסטרטגיית ענן שמוביל מנהל הטכנולוגיות הראשי החדש מאט רובינסון

פרקטיקות ענן, שירותים מקצועיים ושירותים מנוהלים ישלימו את הניסיון המוביל בענף של ראהי בתשתיות של מרכזי נתונים

פרימונט, קליפורניה, 8 בינואר 2020, (BUSINESS WIRE):

ראהי מערכות הודיעה היום על ההשקה של אסטרטגיית הענן שלה וההוספה של מאט רובינסון כמנהל טכנולוגיות ראשי לענן ותשתיות. רובינסון יוביל את הפיתוח של שירותי הענן של ראהי, שינצלו את היכולת המוכחת של ראהי לספק תשתיות משתלמות ויעילות למרכזי נתונים.

כיום כל ארגון משתמש בשירותי ענן אבל מעטים מסתמכים אך ורק על הענן. ארגונים רבים צריכים עזרה בפיתוח גישה הוליסטית על פני סביבות בענן ובאתר הפיזי. הצוות של ראהי יכול לשמש בתור הריבוד הזה, ולעזור להתאים בין אסטרטגיית הענן של הארגון ואסטרטגיית מרכז הנתונים שלו וליישם את התמהיל הנכון של שירותי ענן כדי לעמוד בדרישות העסקיות והמחשוביות. ראהי גם מציעה שירותי ענן מנוהלים שממלאים פערים במיומנויות, מבטיחים יעילות תפעולית וממטבים את סביבת הענן.

"מעט ספקי פתרונות מחשוב מציעים שירותי ענן, ורוב חברות הענן חייבות ליצור שותפויות עם מוכרי ערך מוסף בשביל פתרונות באתר הפיזי. ראהי יכולה לעשות את שני הדברים היטב", אמר טארון רייסוני, מנכ"ל ומייסד שותף, ראהי מערכות. "אנחנו מאוד נרגשים לשים מסגרת ומתודולוגיה סביב אסטרטגיית הענן שלנו, ושוותיק בענף בקליבר של מאט יעמוד בראש שירותי הענן שלנו".

רובינסון נמצא בענף הטכנולוגיה כבר 27 שנים, תפקידו האחרון היה מנהל הנדסת שותפים בענן של גוגל. לפני כן מילא תפקידי ניהול בנטאפ, סיליקון גרפיקס ואלקריטק במגוון של פונקציות, כולל הנדסה, שיווק, ניהול מוצרים, שירותים מקצועיים ותמיכת לקוחות. "אני שמח להצטרף למשפחת ראהי כדי לעזור לבנות ארגון ענן ותשתיות מהמעלה הראשונה", אמר רובינסון. "הניסיון רב השנים של ראהי במרכזי נתונים ותשתיות אצל לקוחות Fortune 500 עוזר לנו לספק פתרונות היברידיים ומרובי עננים לכל תחום ענפי אנכי. עם התמקדות חזקה בבניית אסטרטגיית נתונים באמצעות השמה אסטרטגית של עומסי עבודה ומודלי מימשל חזקים בסביבות ענן, ראהי תעזור ללקוחות שלה להשיג את היעדים העסקיים שלהם מהר יותר ועם יותר ביטחון".

למידע נוסף על גישת הענן, המתודולוגיה והיצע השירותים של ראהי, בקרו בבקשה באתר Rahi Cloud Services.

אודות ראהי מערכות

ראהי מערכות Rahi Systemsמספקת חבילת פתרונות שממטבת את העלות, הביצועים, המדרגיות, יכולת הניהול והיעילות של הסביבות המשולבות של היום. החברה, שהוקמה ב-2012 על ידי יזמים עם הבנה עמוקה של הצרכים והאתגרים של ספקי שירותים, גופים ממשלתיים וארגונים, התפתחה באמצעות גישה מוכוונת פתרונות, תמיכה יוצאת דופן ותרבות של הצלחת הלקוח. מטה החברה של ראהי נמצא בפרימונט, קליפורניה, עם משרדים בארה"ב, הודו, הונג קונג, סינגפור, סין, טאיוואן, טורקיה, אירלנד, צרפת, גרמניה, הולנד, בריטניה, יפן, דרום קוריאה, מלזיה, פיליפינים, אינדונזיה ואוסטרליה.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה:

https://www.businesswire.com/news/home/52154926/en

אנשי קשר

Alison Lolis
VP of Marketing
+1 510.651.2205
[email protected]

מקור:Rahi Systems

מולטימדיה



מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI