דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים גנומדיה מאיצה את יכולות הפקת ה-UHD שלה באמצעות MediaCentral | Editorial Management של אוויד
גנומדיה מאיצה את יכולות הפקת ה-UHD שלה באמצעות MediaCentral | Editorial Management של אוויד
חיים נוי 30/01/20 |  צפיות: 2058

גנומדיה מאיצה את יכולות הפקת ה-UHD שלה באמצעות MediaCentral | Editorial Management של אוויד

זרימת העבודה החזקה והמדרגית של אוויד נותנת לגנומדיה את הכלים להפיק במהירות תוכן איכותי ולהגביר את היצירתיות

ברלינגטון, מסצ'וסטס, 29 בינואר 2020, (GLOBE NEWSWIRE):


Avid® (Nasdaq: AVID) הודיעה היום שחברת ההפקה שנמצאת בדובאי גנומדיה Genomedia שינתה את האופן שבו היא מפיקה ועורכת תוכן UHD (רזולוציה מאוד גבוהה) באמצעות אוויד. כשהיא מתמודדת עם הספקת תוכן באיכות גבוהה בזמני מסירה לוחצים, גנומדיה התקינה זרימת עבודה פוסט פרודקשן מקצה לקצה של אוויד עם MediaCentral® | Editorial Management כדי להעצים את העורכים שלה ולהאיץ משמעותית את ההפקה של סדרת הדרמה הראשונה אי פעם שלה.

התוכן של גנומדיה נצפה על ידי קהלים ברחבי העולם הערבי. גנומדיה, עם שורשים בהפקת תעודה, הייתה זקוקה לדרך לייעל את תהליך הפוסט פרודקשן ולאפשר עבודה משותפת בין צוותי העריכה שלה כשרצתה להרחיב את היכולות שלה בסוגות טלוויזיה ולעמוד בדרישות העסקיות של תוכן UHD.

זרימת עבודה מקצה לקצה שכוללת את MediaCentral | Editorial Management שפועלת יחד עם Media Composer®, Pro Tools® ושלוש שכבות של אחסון Avid NEXIS® העניקה לעורכים באתר ולמפיקים מחוץ לאתר של גנומדיה את היכולת להגביר את תפוקת ההפקה, במיוחד תוכן UHD. היכולת של צוותי העריכה של גנומדיה לעבוד ביחד ביעילות מאפשרת למספר עורכים לבחור בקלות ולעבוד על השוטים הכי טובים שנאספים ממספר מצלמות ולאשר צילומי גלם בו-זמנית באמצעות דפדפן אינטרנט בלבד. זמני הסבב המהירים יותר מפשטים את תהליכי הסקירה - ומאפשרים לגנומדיה להתמקד יותר בתהליך היצירתי.

"על זרימת העבודה הקודמת שלנו הכבידו איי הפקה מבוזרים ותוכן שהוחזק במקומות אחסון רבים ומבודדים", אמר חאלד בן יונס, מנהל הפוסט פרודקשן בגנומדיה. "בשביל פרויקט בגודל הזה, היה לנו צורך בפלטפורמה מדרגית, משתלמת וקלה לשילוב שתאפשר לצוותי הפוסט פרודקשן שלה למצוא נכסים במהירות, לעבוד ביחד באופן חלק וליצור את הסיפור הטוב ביותר בלחצי זמן אינטנסיביים. השימושיות והביצועים של זרימת העבודה של אוויד עלתה על כל הציפיות שלנו. סביבת פוסט פרודקשן מהסוג הזה עדיין ייחודית במזרח התיכון, אבל אנחנו מאוד נרגשים מההזדמנויות שהיא תשחרר בעתיד".

הפתרון היה צריך להיות חסון מספיק כדי לטפל בכמות העצומה של נתונים שכרוכה. בסדרה - שמספרת את הסיפור של העימות במאה ה-16 בין האימפריה העותומנית והאימפריה המצרית - נאספו לפחות 6-8 טרה-בייט של חומר גלם מצולם בכל יום. זרימת העבודה אוויד של גנומדיה הבטיחה שאפשר יהיה לאחסן את החומר הזה, לחפש בו ולהעביר אותו בין עורכים ללא ירידה בביצועים.

"שינוי זרימת העבודה של הפוסט פרודקשן בגנומדיה היה נחוץ בשביל הפרויקט התובעני הזה", אמר דייוויד קולנטוני, סגן נשיא לניהול מוצרים באוויד. "אחרי שהותקנה התשתית החדישה ביותר של אוויד, שמופעלת על ידי הפלטפורמה האינטואיטיבית MediaCentral | Editorial Management, גנומדיה תוכל להמשיך ליצור תוכן באמות המידה הגבוהות ביותר של הפקה תוך מתן דוגמה לאזור מבחינת צמיחה ויצירתיות עוד שנים רבות".

למידע נוסף על המוצר ושירותים של אוויד, בקרו בבקשה באתר www.avid.com.

אודות אוויד

אוויד Avidמספקת את פלטפורמת המדיה הכי פתוחה ויעילה, שמחברת יצירת תוכן עם עבודה משותפת והגנה על נכסים והפצה וצריכה שלהם. קהילת הלקוחות הבולטים של אוויד משתמשת בכלים המקיפים ופתרונות זרימת העבודה של אוויד כדי ליצור, להפיץ ולהפיק כסף מהמדיה שהכי צופים בה, אוהבים אותה ומאזינים לה בעולם -- מסרטי עלילה יוקרתיים וזוכי פרסים ועד לתוכניות טלוויזיה פופולריות, תוכניות של חדשות ואירועי ספורט שמשודרים בטלוויזיה, והקלטות מוסיקה והופעות חיות של אמנים מפורסמים. עם אפשרויות ההתקנה והתמחור הכי גמישות, הפתרונות המובילים בענף של אוויד כוללים את:

Media Composer®, Pro Tools®, Avid NEXIS®, MediaCentral®, iNEWS®, AirSpeed®, Sibelius®, Avid VENUE™, FastServe®, Maestro™.

למידע נוסף על הפתרונות והשירותים של אוויד בקרו באתר www.avid.com, התחברו עם אוויד בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, יוטיוב, לינקדאין או היו מנויים ל-Avid Blogs.

2019 Avid Technology, Inc.. כל הזכויות שמורות. אוויד, הלוגו של אוויד, והשמות
Avid NEXIS, FastServe, AirSpeed, iNews, Maestro, MediaCentral, Media Composer, Pro Tools, Avid VENUE, Sibelius

הם שמות מסחר או שמות מסחר רשומים של Avid Technology, Inc. או של החברות הבנות שלה בארצות הברית ו/או מדינות אחרות. כל שמות המסחר האחרים הם הרכוש של בעליהם, בהתאמה. התכונות, המפרטים, דרישות המערכת והזמינות של מוצרים נתונים לשינוי ללא הודעה.

אנשי קשר ליח"צ:

Avid
Dave Smith
[email protected]
978.502.9607

Red Lorry Yellow Lorry (Avid’s PR agency)
Alex Humphries-French—UK
Tanya Roberts—USA
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI