דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים פליווייר רוכשת את סימפלי כדי לשנות את חוויית התשלום בשירותי בריאות
פליווייר רוכשת את סימפלי כדי לשנות את חוויית התשלום בשירותי בריאות
חיים נוי 14/02/20 |  צפיות: 2075

פליווייר רוכשת את סימפלי כדי לשנות את חוויית התשלום בשירותי בריאות

הרכישה מאיצה את האסטרטגיה מרובת הוורטיקלים של פליווייר, מרחיבה את בסיס לקוחות שירותי הבריאות

סבב השקעה סדרה E של 120 מיליון דולר בהובלת גולדמן זקס מזין את הרכישה ומספק הון נוסף לצמיחה אסטרטגית

פליווייר תאיץ את ההשקעה ברשת התשלומים שלה, הפלטפורמה והוורטיקלים כדי ללכוד נתח גדול יותר משוק התשלומים הגלובלי הפוטנציאלי של טריליון דולר

בוסטון ופאלו אלטו, קליפורניה, 13 בפברואר 2020, (GLOBE NEWSWIRE):

פליווייר, Flywire חברת תשלומים אנכיים עתירת צמיחה, הודיעה היום שרכשה את סימפלי, פלטפורמת טכנולוגיות שירותי בריאות מובילה, כדי למטב את חוויית התשלומים הדיגיטליים ומעורבות המטופלים בשירותי בריאות ולהגדיל את שירותי התשלומים הגלובליים שלה. הרכישה מתבססת על עסקי התשלומים בשירותי בריאות הגדלים של פליווייר ומאיצה את נתח השוק של החברה. פליווייר גם מודיעה על סבב השקעה סדרה E של 120 מיליון דולר, בהובלת גולדמן זקס, שתורם למאזן החזק של פליווייר ומספק הון נוסף כדי לתמוך בחזון של החברה להפוך לדיגיטליים תשלומים בוורטיקלים החשובים שלה, כולל השכלה, שירותי בריאות ונסיעות.

בתמיכת היכולות הדיגיטליות החדשות, ההכנסות הכלל עולמיות מתשלומים צפויות לגדול בשיעור צמיחה שנתי מורכב של 5.9% בין 2019 ו-2028 ולהפוך לתעשייה של 2.5 טריליון דולר עד 2028, לדברי Boston Consulting Group. אולם, חוויית התשלומים בענפים רבים, כמו שירותי בריאות, כרוכה באי יעילות ופתרונות נקודתיים שמשולבים באופן גרוע, וזה מאיץ הפסדים כספיים. את העלויות הגבוהות של שירותי הבריאות מחמירה המגמה המתמשכת של תוכניות בריאות עם השתתפות עצמית גבוהה. לפי CMS, מטופלי שירותי בריאות בארצות הברית יהיו אחראים להוצאה מהכיס הפרטי של 365.5 מיליארד דולר בשנה על שירותי בריאות, וזאת הזדמנות שוק עבור פליווייר שהיא בערך 70% מהגודל של כל ההוצאה על מסחר אלקטרוני בארה"ב.

הרכישה של פליווייר את סימפלי מאיצה את הדיגיטציה של תשלומים כדי לטפל באתגרים שקשורים במעורבות של המטופלים וגם במימון והנשיגות של שירותי הבריאות. כשמשלבים את פלטפורמת ההייטק של פליווייר לספקים עם מסלולי הצרכן תחילה לתשלומים של סימפלי, גם המטופלים וגם הספקים יכולים לבצע תשלומים מהר יותר ובתנאים שלהם. יחד החברות יפעילו ארבע מעשר מערכות שירותי הבריאות הכי גדולות בארה"ב ויעבדו תשלומי מטופלים בסך של יותר מ-10 מיליארד דולר בשנה.

"פליווייר מבוססת באופן ייחודי על רשת תשלומים גלובלית, שהיא אבן הפינה של האופן שבו אנו מעבירים מיליארדי דולרים בין 200+ מדינות ו-150 מטבעות, ופלטפורמת תשלומים מובילה בענף", אמר מייק מסרו, מנכ"ל פליווייר. "הבסיס הדיגיטלי הזה מאפשר לנו לפתח יישומים ספציפיים לוורטיקל שעושים את התשלומים ליותר יעילים ומשתלמים ללקוחות הגלובליים שלנו. הרכישה של סימפלי משפרת את המעורבות של המטופלים והנשיגות של שירותי הבריאות ומרחיבה את היכולות האלה לבסיס לקוחות רחב יותר".

פליווייר גם מודיעה על סבב השקעה סדרה E של 120 מיליון דולר, בהובלת גולדמן זקס, שיתמוך בהשקעה המתמשכת של פליווייר באסטרטגיה מרובת הוורטיקלים שלה. הסבב האחרון הזה מביא את השקעת ההון הכוללת של החברה ל-260 מיליון דולר. Tiger Management ו-Adage Capital Management הצטרפו אף הן לסבב כמשקיעות חדשות עם השתתפות ממשקיעים קיימים.

"אנחנו שמחים להוביל את הסבב סדרה E של פליווייר", אמר אשווין גופטה, מנהל כללי בחטיבת הבנקאות המסחרית של גולדמן זקס. "החברה מפגישה תמהיל ייחודי של רשת תשלומים, פלטפורמה ופתרונות ספציפיים לוורטיקל כדי להפוך את חוויית התשלומים לדיגיטלית לגמרי עבור הלקוחות שלה בענפים שונים. אנחנו מצפים להמשיך לעזור להאיץ את הצמיחה של פליווייר".

אודות פליווייר

פליווייר היא חברת תשלומים אנכיים עתירת צמיחה שארגונים ברחבי העולם סומכים עליה שתקיים ברגעים הכי חשובים של הלקוחות שלהם. שלא כמו חברות אחרות, פליווייר היא פותרת מוכחת של בעיות תשלומים ותקבולים ספציפיות לוורטיקל עבור ארגונים שמספקים שירותים עתירי ערך. בין אם בהשכלה, שירותי בריאות, נסיעות או טכנולוגיה, לפליווייר יש תובנות וטכנולוגיות ספציפיות לוורטיקל שמאפשרות לארגונים למטב את חוויית התשלום של הלקוחות שלהם תוך סילוק קשיים תפעוליים. עד היום פליווייר עיבדה תשלומים בסכום כולל של יותר מ-12 מיליארד דולר עבור יותר מ-2,000 לקוחות ברחבי העולם. מטה החברה נמצא בבוסטון, מסצ'וסטס, ארה"ב ויש לה סניפים ברחבי העולם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.flywire.com. תעקבו אחרי פליווייר בטוויטר, לינקדאין ו-פייסבוק.

אודות סימפלי


סימפלי, שגייסה מימון הון סיכון של 36.4 מיליון דולר, ייסדה את תנועת הטיפול הפיננסי במטופלים. היא מספקת פלטפורמה טכנולוגית מובילה למעורבות של מטופלים וטיפול בנשיגות עם מסלולי תשלומים מותאמים אישית. הפלטפורמה של סימפלי, שעברה הערכת עמיתים על ידי HFMA, משתמשת במידע ממיליארדי אינטראקציות של מטופלים ואלגוריתמים קנייניים שמותאמים לשירותי בריאות כדי להפעיל מנוע המלצות לתשלומים ומעורבות של חולים.

קשרי מדיה

Sarah King
Flywire
[email protected]

Tim Walsh
For Flywire
[email protected]

CC Group (UK)
For Flywire
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI