דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר Frost & Sullivan מדרגת את ThetaRay כמובילה בקטגורית פתרונות AI-BASED BIG DATA ANALYTICS ומעניקה לה ציון מושלם
Frost & Sullivan מדרגת את ThetaRay כמובילה בקטגורית פתרונות AI-BASED BIG DATA ANALYTICS ומעניקה לה ציון מושלם
איריס וינשטיין 17/03/20 |  צפיות: 2561

פירמת המחקר Frost & Sullivan פרסמה את תוצאות המחקר שלה בתחום AI-BASED BIG DATA ANALYTICSוהעניקה ציון 9.5 מתוך 10 אפשרי לThetaRayהישראלית. בין הקריטריונים שבחנה היו: אספקת מובילות טכנולוגית ללקוחות, השפעה על הלקוח ומינוף טכנולוגי.

Thetaray, חברה ישראלית לניתוח נתונים גדולים ( Big Data) פיתחה פלטפורמת בינה מלאכותית אינטואטיבית (Intuitive AI) המחקה את יכולות קבלת ההחלטות של האינטואיציה האנושית. הפלטפורמה יכולה לזהות פעילות זדונית לא ידועה קיימת וגם היסטורית של גורמים עוינים.

מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay מסר כי: תוצאות המחקר של Frost & Sullivan משקפות את המובילות הטכנולוגית של פלטפורמת ה- AI האינטואטיבית של החברה. "אנחנו מציעים היום ללקוחות החברה את האפשרויות המתקדמות ביותר לנהל את הסיכונים שלהם ולהגן על עצמם מפעולות זדוניות מראש וללא תלות בחוקים ובמקור הנתונים והאיומים."

בסקירת השוק והצרכים כתבו ב- Frost & Sullivan כי "חברות העוברות טרנספורמציה דיגיטלית צריכות לזהות איומים / סיכונים צצים והזדמנויות צמיחה על ידי איתור מדויק ואמין של התנהגות בלתי חוקית, בזמן אמת, במערכות נתונים גדולות ומורכבות, ללא קשר למקור הנתונים. המהירות והתחכום של האיומים ממשיכים להתגבר ולהתקדם. באופן טבעי, חברות רוצות לגלות את "הלא ידועים הלא ידועים" ( Unknown Unknown) - סוגי איום / התקפה שאינם ידועים וקיומו של האיום אינו ידוע - לפני שהפעילות שלהם תיפגם או המוניטין ייפגע. לפיכך, די בכך שאיתור רק איומים ידועים או איומים שהוגשו מראש אינו מספיק. במילים אחרות, ארגונים אינם מסוגלים לתפוס איומים לא ידועים באמצעות מערכות מבוססות כללים מדור קודם.

יתר על כן, פתרונות אנליטיקה מבוססי חוקים המשתמשים באלגוריתמים מפוקחים מוטים ואינם מצליחים לחשוף את הלא ידועים הידועים מכיוון שהם יכולים להגדיר / לחפש רק סוגים של איום או התקפה שנראו בעבר. בנוסף, גישות כאלה מועדות להתראות חיוביות שגויות (false positive) , לעיתים באחוזון ה- 90.

בנסיבות כאלה, ספקים המציעים פתרונות אנליטיים מתקדמים ומדויקים בכדי לחשוף את הלא נודעים הלא ידועים ולהתמודד עם האתגרים האמורים, צפויים להבטיח עמדת מנהיגות בשוק.

Frost & Sullivan מעריכים את יכולת הפתרון של ThetaRay לאתר התנהגות בלתי חוקית בתוך מערכי נתונים גדולים ומורכבים; לזהות במדויק את הלא ידועים הידועים; ותוצאות חיוביות שגויות נמוכות יותר. הלקוחות הגלובליים של ThetaRay יכולים כעת לזהות סיכונים מתעוררים, לגלות הזדמנויות צמיחה חדשות, לצבור יעילות עלות ולמקד את כל הצוותים שלהם במציאת מה שחשוב ביותר והכל באמינות קיצונית.

שלא כמו פתרונות מתחרים, האלגוריתמים של ThetaRay אינם מבוקרים לחלוטין - הם אינם צריכים לדעת את הנתונים או להבין כיצד נראה איום כדי לקבוע מה לא תקין. במילים אחרות, אלגוריתמים שלא מבוקרים חושפים התנהגות בלתי חוקית בנתונים ללא הטיית והגבלת חוקים. יתרה מזאת, ThetaRay מספקת גישה מוגברת או היברידית, בה למידה ראשונית מתבצעת באופן מפוקח. לדוגמה, אלגוריתמים לא מבוקרים לומדים מאלגוריתמים מפוקחים (אם כי אלגוריתמים לא מבוקרים ממשיכים להיות האלגוריתמים הראשיים) על מה זה נורמליות ואז משתמשים בידע זה כדי להאיץ, לשפר ולמקד את כוחם של אלגוריתמים ללא פיקוח בבעיה עסקית נתונה.

הלקוחות של ThetaRay מוצאים את מהירות הפעולה מושכת מכיוון שהטכנולוגיה הייחודית של החברה ( AI אינטואיטיבי), בשילוב עם אלגוריתמים ללא פיקוח לחלוטין, מאפשרת לחברה לפרוס את הפתרון שלה בשבועות ולא במינימום שישה חודשים למערכות מבוססות חוקים; באופן דומה, הפתרון של החברה יכול לבצע ניתוחים מורכבים על כמויות עצומות של נתונים תוך דקות ולא חודשים. בהיותה רב-תחומית, הפלטפורמה של ThetaRay משלבת נתונים ממקורות רבים ברחבי הארגון במסגרת אנליטית אחת, שהופכת חכמה יותר כשמוסיפים מקור נתונים חדש.

כדי לענות על דרישות התעשייה וההתקדמות הטכנולוגית, מוציאה ThetaRay,את גרסה 4.0 של הפלטפורמה שלה מאפייני ניתוח משופרים משמעותית. אמנם ניתן לפרוס את הפלטפורמה ב- Azure, AWS או GCP, אך לחברה יש גם גרסת מקום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איריס וינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת איריס וינשטיין
 
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist באירופה המזרח התיכון ואפריקה
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist EMEA. במסגרת תפקידו יהיה הסה אחראי על מכירת פתרון ה-Distributed Cloud, פתרון הSAAS - והסקיוריטי של F5 , בשיתוף עם אנשי מכירות ושותפים עסקיים של F5 ברוב מדינות EMEA על מנת לאתר, למצב ולמקד את פתרון הענן של F5 ללקוחות חדשים וקיימים של החברה.

חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח, חתמה על הסכם שותפות עם COMMITלשוק הישראלי
חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח , חתמה על הסכם שותפות עם COMMIT. הסכם זה יאפשר ללקוחות COMMIT להנות מפלטפורמת אבטחה המיועדת למפתחים וישמש גם את הפעילות הענפה, של זרוע הפיתוח במיקור חוץ, שלה.

שלמה יונה מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון
שלמה יונה (51), מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון. במסגרת תפקידו יוביל יונה את קבוצת המכירות ללקוחות אנטרפרייז ולארגונים מובילים בעולמות הטלקו, ההייטק והבריאות. בין היתר, ינהל יונה את צוותי המכירות בענפים אלו ויפעל להעמקת פתרונות החברה ולפיתוח שווקים חדשים, כמו גם לקידום פתרונות טכנולוגיים חדשים באזור.

אביב ששוני מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין
אביב ששוני (49, נ+4), מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין. במסגרת תפקידו ששוני יפעל להעמקת הפעילות והגדלת המכירות באזור. בנוסף, ששוני יהיה מנוי על גיבוש תכנית אסטרטגית להרחבת פעילות החברה ומערך המכירות בקפריסין ויישומה, תוך יצירת ערוצי שיווק חדשים והעמקת ערוצים קיימים, וקידום יוזמות לפיתוח שותפים מקומיים.

חברת F5 מספקת טכנולוגיה לצמצום עלויות ושיפור ביצועים באמצעות תמיכה בפרויקט טלמטריה בקוד פתוח
חברת F5 (NASDAQ: FFIV) מכריזה על המשך תמיכתה ב-OpenTelemetry של Cloud Native Computing Foundation - מסגרת קוד פתוח, המספקת כלים סטנדרטיים להפקה וייצוא של נתוני טלמטריה, המסייעים לנתח טוב יותר ביצועים ופעילות של פתרונות טכנולוגיים בסביבת מערכות המידע.

מחקר גלובלי של F5 Labs: חמישית מבקשות האימות הן זדוניות
מחקר חדש של F5 Labs חושף כי זהויות דיגיטליות הפכו לשדה קרב בזירת הסייבר, כאשר חמישית מבקשות האימות מגיעות ממערכות אוטומטיות זדוניות. דוח 2023 Identity Threat Report: The Unpatchablesניתח 320 מיליארד טרנזקציות של נתונים, המתרחשות במערכות של 159 ארגונים בין מרץ 2022 לאפריל 2023. כאשר ההתקפות אינן מיורטות, שיעור האוטומציה הממוצע, המהווה אינדיקטור להתקפות credential stuffing, עמד על 19.4%. שיעור זה ירד ביותר משני שליש, ל-6%, כאשר יורטה הפעילות הזדונית באופן יזום.

קבוצת אמן תשווק ותטמיע את פתרונות ה-ERP הענניים של Infor בישראל
קבוצת אמן חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשיווק והטמעה של פתרונות ה-ERP הענניים של חברת Infor לארגוני תעשייה. במסגרת השותפות, קבוצת אמן תהיה אמונה על פעילות פתרונות Infor CloudSuite בישראל ותספק שירותים מקצה לקצה לארגוני תעשייה, החל משלב המכירה, דרך ביצוע פרויקטי הטמעה וכלה במתן תמיכה ושירות שוטף. ההסכם בין החברות קובע עוד כי חברת Infor תבצע לוקליזציה של הפתרונות לשפה העברית, לרגולציה ולחוקי המיסוי הישראליים.

חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית
חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית. המטה, הממוקם במגדל One Tower רוגובין אקרו במוקד העסקים השוקק של רמת גן, מתפרס על פני שלוש קומות בהיקף של 4,500 מ"ר. פרויקט הקמת המטה בוצע על ידי סתר אדריכלים.

מחקר של F5 חושף את דרגת הבשלות הדיגיטלית של ארגונים ביחס לקצב השינוי
מדד הבשלות הדיגיטלית, Digital Maturity Index1, הראשון של F5, כולל 300 תגובות מדוח State of Application Strategy Report לשנת 2023, שהוערכו על פי סט של שש יכולות טכניות2. תשתית, העברת אפליקציות, נתונים, הנדסת אמינות אתרים (SRE), נראות ואוטומציה, ואבטחה.

גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי אינטרנט המבוססת על פתרונות F5
גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי האינטרנט הישראליים, המבוססת על הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של חברת F5. הפלטפורמה מאפשרת לספקי השירות להציע למשתמשים חבילות מוזלות, מהירות וביצועים גבוהים יותר. היקף פרויקט הטמעת פתרונות F5 בפלטפורמה של גילת מוערך במעל מיליון שקלים. הפלטפורמה סופקה בימים אלו למספר ספקי שירות גדולים ומובילים בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI