דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ווייפרו משיקה את היחידה העסקית מיקרוסופט לפתרונות שינוי דיגיטלי
ווייפרו משיקה את היחידה העסקית מיקרוסופט לפתרונות שינוי דיגיטלי
חיים נוי 18/03/20 |  צפיות: 2782

ווייפרו משיקה את היחידה העסקית מיקרוסופט לפתרונות שינוי דיגיטלי

היחידה העסקית תשתמש בטכנולוגיות של מיקרוסופט כדי לענות על צורכי הענן של הלקוחות

איסט ברנזוויק, ניו ג'רזי ובנגלור, הודו, 18 במרץ 2020, (BUSINESS WIRE):

ווייפרו בע"מ (NYSE: WIT) (BSE: 507685) (NSE: WIPRO), חברת שירותי טכנולוגיית המידע, ייעוץ ותהליכים עסקיים גלובלית מובילה, הודיעה היום על ההשקה של היחידה העסקית מיקרוסופט שלה. היחידה תתמקד בפיתוח וקידום של פתרונות שמשתמשים בשירותי הענן הארגוני של מיקרוסופט. היוזמה הזאת היא תוצאה של הרחבת שיתוף הפעולה הגלובלי של ווייפרו עם מיקרוסופט כדי להאיץ את האימוץ של הענן והשינוי הדיגיטלי אצל הלקוחות שלה במגזרים השונים.

היחידה העסקית מיקרוסופט של ווייפרו כוללת צוות של יועצי ומומחי Azure שעברו הכשרה והסמכה. היחידה החדשה תציע פתרונות מבוססי דומיינים ומאיצי פתרונות, כולל הדברים הבאים:

  • Cloud Studio של ווייפרו שמספק העברה של עומסי עבודה שונים ב-MicrosoftAzure, Data, Microsoft Dynamics 365. הסטודיו הוא מודל "כשירות" לשינוי לענן עם כלים,טכנולוגיות ותהליכים מתוקננים.
  • הפתרון LiVEWorkspace™ של ווייפרו ישתמשב-ModernWorkplace, Microsoft365 של מיקרוסופט וגםב- LUISובפלטפורמה Power כדי לעזור ללקוחות להוציא מהקופסה מקום עבודה חכם מוכן לעתידשבו אפשר לגשת ליישומים ונתונים מכל מקום, בכל זמן ובכל מכשיר.
  • Data DiscoveryPlatform (DDP) של ווייפרומעצימה את הלקוחות עם תובנות לפעולה על ידי חקירה של מקורות נתונים שוניםבאמצעות טכניקות מתוחכמות כמו גילוי תבניות, למידת מכונה אוטומטית, מדעיםחזותיים וסיפור סיפורים כדי לפשט את הפירוש וקבלת ההחלטות. הליבה שלהפלטפורמה הזאת מכנסת ביחד את Wipro HOLMES™ ArtificialIntelligence ו-MicrosoftAzure.

בנומורתי ב.מ., נשיא ומנהל עסקים ראשי, ווייפרו בע"מ אמר: "היחידה העסקית מיקרוסופט שלנו שזה עתה הוקמה תעזור לארגונים בהאצת מסע החדשנות והמודרניזציה שלהם על ידי שימוש במומחיות הרבה של ווייפרו בדומיינים יחד עם המוצרים הארגוניים העתידניים של מיקרוסופט. באמצעות השותפות הזאת, נחדש במשותף בשירותי דומיינים בענף שמתמקדים בנתונים, אנליטיקה, אבטחה וחוויות לקוח/ עובד".

ניטין פאראב, סגן נשיא בכיר ומנהל גלובלי, היחידה העסקית טכנולוגיה, ווייפרו בע"מ אמר: "אנחנו נרגשים להרחיב את השותפות שלנו עם מיקרוסופט. על ידי השילוב של המוצרים הייחודיים שלנו כגון Cloud Studio, DDP ו-LiVE Workspace™ עם Intelligent Cloud של מיקרוסופט, נוכל לתת מענה טוב יתר ליעדים הדיגיטליים של הלקוחות שלנו".

ווייפרו השלימה לאחרונה פרויקט של מעבר לענן תוך שימוש ב-Microsoft Azure עבור Mitie, חברה מובילה של ניהול אמצעים ושירותים מקצועיים שהמטה שלה בבריטניה. המעבר המוצלח של עומסי עבודה מהאתר הפיזי לסביבת ענן עזר ללקוח להשיג גמישות עסקית, אבטחה ומדרגיות, ובכך לשפר את היעילות התפעולית הכוללת של החברה.

סיג'ו ג'וזף, מנהל מערכות מידע ראשי, Mitie Group PLC אמר: "רצינו להעביר את סביבת האתר הפיזי שלנו לענן כדי לשפר את הביצועים, לשמר את היכולות ולייעל את התפעול. השותפות האסטרטגית לטווח הארוך שלנו עם ווייפרו נתנה לנו חשיפה ליכולות פורצות הדרך של החברה ויש לה מוניטין איתן בשוק. בחרנו את Microsoft Azure Cloud כפלטפורמת שירותי הענן שלנו בגלל הגמישות העסקית שלה, הזמינות הגבוהה, הסיכון הנמוך לשיבוש עסקי וגורמים חיוביים אחרים כולל הזמן והמורכבות של היישום. הניסיון הרב של ווייפרו בביצוע פרויקטים דומים של מעבר לענן תוך שימוש במסגרת הקניינית שלה "מעבר בטוח לענן" עזר בשדרוג חלק ונטול סיכונים להעביר SAP לענן של Azure".

"במיקרוסופט, השינוי הדיגיטלי הוא מיקוד ליבה שמאפשר לארגונים לשפר את האופן שבו הם יוצרים מעורבות של הלקוחות, מעצימים עובדים, ממטבים פעילות ומשנים מוצרים. השותפות המורחבת שלנו עם ווייפרו תאפשר לה לשרת טוב יותר את הצרכים הדיגיטליים של הלקוחות על ידי שימוש ב-Microsoft Azure, Microsoft 365 ו-Dynamics 365", אמר ג'דסון אלתוף, סגן נשיא ביצועי, מיקרוסופט.

ווייפרו ומיקרוסופט הן שותפות אסטרטגיות כבר עשרות שנים. ווייפרו הפגינה את המחויבות שלה לשותפות הזאת על ידי השקעה בפתרונות חדשים מובילים בענף עבור לקוחות בפלטפורמה Azure. ווייפרו היא שותפת יכולת זהב של מיקרוסופט.

אודות וויפרו בע"מ

וויפרו בע"מ (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO) היא חברה גלובלית מובילה שמספקת שירותי מחשוב, ייעוץ ותהליכים עסקיים. אנחנו רותמים את העוצמה של מחשוב קוגניטיבי, היפר- אוטומציה, רובוטיקה, ענן, ניתוחים וטכנולוגיות מתפתחות כדי לעזור ללקוחותינו להסתגל לעולם הדיגיטלי ולהצליח. אנחנו חברה שמוכרת בעולם בזכות תיק השירותים המקיף שלה, מחויבות חזקה לקיימות ואזרחות תאגידית טובה, יש לנו יותר מ-175,000 עובדים מסורים שמשרתים לקוחות בשש יבשות. יחד, אנחנו מגלים רעיונות ומחברים את הנקודות כדי לבנות עתיד חדש טוב יותר ונועז.

 

אנשי קשר

Shraboni Banerjee
Wipro Limited
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI